*

Offline dziat

  • *****
  • 932
    • Zobacz profil
Odp: Koncept na grę NES - port z innej platformy
« Odpowiedź #15 dnia: Sierpień 19, 2018, 00:54:16 »
A moze z pradziadzi komody Orb:
https://youtu.be/6NbUiABm6lw

Masz kilka orbów którymi musisz oczyścić elementy z levela, przy odpowiednich odbiciach, na regułach jakie definiuje ustawienie otoczenia i właściwości każdego koloru. A muza taka, że Gargi mógłby na następnym ekwadorsku nam to zapodać i nikt by nie skumał!

Ciekawy przykład gry stworzonej w uniwersum, która mogłaby się znaleźć na platformie macierzystej - ale na pececie zwyczajnie prościej ją napisać dodając trochę fajerwerków które na Mega Drive by nie mogły się pojawić jak dubbing postaci. To takie rozwinięcie koncepcji o której mówisz, przez co gra  pomimo np. gotowych grafiki i fizyki, staje się zupełnie nowa. Mordoklepanem Segalem też brzmi klawo - nawet jakby był to Marian ze zmienionym sprajtem na czarne ogrodniczki i kucykiem z tyłu, pod tytułem Super Mario Bros: Seagal Levels.

Wysłane z mojego Mi MIX 2S przy użyciu Tapatalka


Odp: Koncept na grę NES - port z innej platformy
« Odpowiedź #16 dnia: Sierpień 19, 2018, 11:51:46 »
W odpowiedzi:

Ej, to ja zaproponuję wykonanie portu  Kunio No Oden ze SNESa :D
To kolejna jak by wariacja Tetrisa, a raczej Dr. Mario (?)

https://www.youtube.com/watch?v=KwAGb91QdAw


Propozycja jest rzeczywiście dobra, tyleże to jest tak naprawdę klon Puyo Puyo który już istnieje na NES czyli portowanie jest raczej zbędne


A moze z pradziadzi komody Orb:
https://youtu.be/6NbUiABm6lw

Masz kilka orbów którymi musisz oczyścić elementy z levela, przy odpowiednich odbiciach, na regułach jakie definiuje ustawienie otoczenia i właściwości każdego koloru. A muza taka, że Gargi mógłby na następnym ekwadorsku nam to zapodać i nikt by nie skumał!

Ciekawy przykład gry stworzonej w uniwersum, która mogłaby się znaleźć na platformie macierzystej - ale na pececie zwyczajnie prościej ją napisać dodając trochę fajerwerków które na Mega Drive by nie mogły się pojawić jak dubbing postaci. To takie rozwinięcie koncepcji o której mówisz, przez co gra  pomimo np. gotowych grafiki i fizyki, staje się zupełnie nowa. Mordoklepanem Segalem też brzmi klawo - nawet jakby był to Marian ze zmienionym sprajtem na czarne ogrodniczki i kucykiem z tyłu, pod tytułem Super Mario Bros: Seagal Levels.

Wysłane z mojego Mi MIX 2S przy użyciu Tapatalka



Taka sugestia jest rzeczywiście bardzo solidna i w tym temacie właśnie przede wszystkim brakowało mi przykładów typowo ze starych kompów i to trochę miałem na myśli, tym bardziej jeżeli ten temat znam jeszcze gorzej niż drobne liznięcie. Taki typ gry wygląda bardzo dobrze na przeportowanie, dobry koncept, na styk z limitami graficznymi i przede wszystkim gotowy kod i levele. Ktokolwiek widział gry w podobnym stylu to proszę koniecznie o propozycje w temacie


Jeszcze dodając to mam w planach zrobić chociaż jakiekolwiek jednoekranowe grę demo w międzyczasie ale nadal czekam na propozycje z jakąś bardziej "pełnometrażową" grą
« Ostatnia zmiana: Sierpień 19, 2018, 11:53:43 wysłana przez MaarioS, The »

Odp: Koncept na grę NES - port z innej platformy
« Odpowiedź #17 dnia: Sierpień 20, 2018, 13:24:40 »
Kolejny trochę zwałowy bump tematu. Wychodzi na to, że ktoś zrobił to samo co sam chcę zrobić tyleże... w odwrotną stronę:
https://www.youtube.com/watch?v=0woBwVBjtb8

Odp: Koncept na grę NES - port z innej platformy
« Odpowiedź #18 dnia: Sierpień 20, 2018, 15:07:07 »
MaarioS, ale Eggerland/Adventures of Lolo na NES już dawno jest :)
Podać pomocną dłoń zawsze można

Odp: Koncept na grę NES - port z innej platformy
« Odpowiedź #19 dnia: Sierpień 22, 2018, 15:39:21 »
Ktoś tutaj czegoś nie zrozumiał