*

Offline Dred

  • *****
  • 504
  • opos maniak komputerowy
    • Zobacz profil
Odp: Newsy z demosceny NES/Famicom
« Odpowiedź #15 dnia: Marzec 16, 2018, 20:33:20 »
Cytuj
Ogólnie to teraz mogliby spokojnie całego NESa od nowa "zalegalizować" i oficjalnie sprzedawać od nowa skoro dosłownie cały świat znowu gra na tych pegazusach i widać co się dzieje
już to zrobili, masz NES Mini. a nowiutkie klony Famicoma są produkowane praktycznie bez przerwy od lat. nawet są takie w 100% robione na scalakach.

jest popyt, są i gry. assburgerowi kolekcjonerzy z USA kupią wszystko, bez względu na jakość. wszak ich kolekcje muszą być kompletne

z jeszcze 7-8 lat temu było na devowo-wydawniczej scenie (rynku?) NES i ogólnie gier retro tak, że jak jakaś nowa gra wychodziła toto był absolutny rigcz, z pietyzmem dopracowywany. kompletnie nie żałuję pieniędzy które wydałem na Battle Kida i jednocześnie żałuję, że nie kupiłem sb Beggar Prince'a albo Blue Almanac od Super Fighter Team na Mega Drive'a. te przedsięwzięcia Super Fighter Team to serio było coś więcej niż tylko przeprogramowanie i przetłumaczenie Japan/Taiwan-only gier.
« Ostatnia zmiana: Marzec 16, 2018, 21:04:04 wysłana przez Dred »

*

Offline MWK

  • *****
  • 569
    • Zobacz profil
    • www.mwkpegasus.prv.pl
Odp: Newsy z demosceny NES/Famicom
« Odpowiedź #16 dnia: Kwiecień 14, 2018, 17:55:52 »
Tak jak doskonale Was rozumiem, bo jestem podobnego zdania, to staram się zrozumieć również i tę drugą stronę (tą). Nie każdy "wydawca" jest w stanie sobie pozwolić na produkcję kartridży (w taki lub inny sposób, już nawet nie o to mi chodzi) i potem sprzedaż tudzież produkowanie "na bieżąco", dlatego też  tu z pomocą przychodzą takie kickstarterowe platformy i dobrze, to prawdziwa wolność, każdy z nas może wydać gre jeśli tylko znajdą sie zainteresowani aby ją kupić, a Ci (ja, Ty, my, Wy, ktokolwiek) również ma pełną wolność, bo albo kupuje/wspiera, albo nie daje jebania. Proste. Jedyny minus tego typu akcji jest fakt, że jak tylko kampania znika, to znika również i gra... Niestety. Dlatego tutaj tak ogromny ukłon w stronę autora gry Lizard, który sprzedaje również plik .nes, w ten sposób gra będzie (prawdopodobnie) zawsze dostępna do zakupu.


*

Offline Mejs

  • *
  • 125
  • #
    • Zobacz profil
Odp: Newsy z demosceny NES/Famicom
« Odpowiedź #18 dnia: Kwiecień 19, 2018, 12:51:12 »
Super, pierwsze skojarzenie to oczywiście Berserk i jak zwykle poziom trudności wywindowany.

Odp: Newsy z demosceny NES/Famicom
« Odpowiedź #19 dnia: Kwiecień 20, 2018, 00:37:45 »
Kur... Czemu robiac ta gre od zera nie wpadlem na pomysl o 2-graczach ?  >:(
Teraz mnie olsnilo... Dzis posiedzialem zmodyfikowalem kod aby mozna miec funfla jako 2 gracza - kto ma checi niech obada czy sie sypie cos. Niestet takie doklejenie kodu dla drugiego gracza moze nie wyjsc, bo nie bylo to pod tym wzgledem zaprojektowane, ale kto wie moze co wyjdzie. Kompan nie ma zyc - jak zginie konczy sie pomoc i trzeba dokoczyc mapke samemu, ale odnowi sie w nastepnym poziomie.

https://dl.dropboxusercontent.com/s/gi28yi8kgls7m6t/cybroitek_2players_demo.nes

Najlepiej jak ktos ma kompana do konsoli, bo grac samemu na emulatorze we dwie osoby aby testowac to slaba idea ;)

EDIT: Poprawilem kilka bledow (teraz powinna byc wersja 2018.04.23 dla romu 2-players). O dziwo wydaje mi ogolnie ok - moga byc bledy w orientowaniu sie przeciwnika gdy blisko sa obaj gracze, ale nie ma chyba tragedi.

Jest tez update poprzedniego linku z wersja Single Player (wersja 2018.04.27) - tam sporo zmian.


https://dl.dropboxusercontent.com/s/pc95stsdc03h5u4/cybroitek_demo.nes

https://dl.dropboxusercontent.com/s/5ubdacjwjbywg63/cybroitek_demo_col.nes

« Ostatnia zmiana: Kwiecień 27, 2018, 08:44:18 wysłana przez siudym »

Odp: Newsy z demosceny NES/Famicom
« Odpowiedź #20 dnia: Maj 04, 2018, 20:57:13 »
Dlaczego nikt nigdy nie wspomniał o tym??
https://www.youtube.com/watch?v=pMTvC7zcwag

*

Offline Preki

  • **
  • 87
  • Let's attack aggressively!
    • Zobacz profil
Odp: Newsy z demosceny NES/Famicom
« Odpowiedź #21 dnia: Maj 05, 2018, 09:38:52 »
Już widzę te rozp***lone z nerwów pady :D Ta gra to czyste zło.
Szalony fan Contry - i tyle w temacie.

*

Offline MWK

  • *****
  • 569
    • Zobacz profil
    • www.mwkpegasus.prv.pl
Odp: Newsy z demosceny NES/Famicom
« Odpowiedź #22 dnia: Maj 12, 2018, 02:22:47 »
HA, jakieś przekozaki z Hiszpani wzięli się za Shadow of the Beast na NES >> https://www.elotrolado.net/hilo_homebrew-nes-shadow-of-the-beast-demo-tecnica_2282337
Wygląda to cudnie!
Ciekawe czy będzie z tego jakiś konkret czy "rozejdzie się po kościach"...

Odp: Newsy z demosceny NES/Famicom
« Odpowiedź #23 dnia: Maj 16, 2018, 18:53:18 »
Cytat autora z forum nesdev:

Cytuj
This is just a technical / graphic demonstration.

I do not have enough capacity or knowledge to make the whole game.

Having an engine that makes me scroll simply is almost impossible for me. Imagine making an engine that contemplates multi-directional scroll.

I have been playing with the MMC3. I can split the screen into pieces to simulate parallax, I can even play to change CHR banks partially, and little else.

W sumie to te demko bylo wynikiem jakiegos rozmyslania na temat jakby wygladal SotB na NES.
« Ostatnia zmiana: Maj 16, 2018, 18:55:47 wysłana przez siudym »