Edytor/engine do tworzenia gier
Odp: Edytor/engine do tworzenia gier
« Odpowiedź #15 dnia: Lipiec 25, 2018, 12:54:33 »
Hmm czyli mielibyśmy już przynajmniej 3 osoby do współdzielenia kosztów, to wychodzi mniej niż 50 zł na osobę.

Sam w sumie mógłbym się dołożyć, zależnie tylko kiedy byłaby zrobiona płatność
Podać pomocną dłoń zawsze można

*

Offline YERZMYEY

  • ***
  • 245
  • 8-BIT MUSIC: http://yerzmyey.i-demo.pl/
    • Zobacz profil
    • Yerzmyey - 8-BIT MUSIC
Odp: Edytor/engine do tworzenia gier
« Odpowiedź #16 dnia: Lipiec 25, 2018, 15:03:57 »
Ja to już mam taką posuchę, że już nawet zrezygnowałbym z tego robienia platformówek i jeśli edytor umożliwia - jak wnoszę - tworzenie jedynie przygodówek typu "Taro's Quest" - to chyba też bym spróbował.

Bo zakładam, że takiej zręcznościówki/labiryntówki z rzutem z góry, jak np. "Arkista's ring" to pewnie się na tym już zrobić nie da?????

Czyli na czym polega to dzielenie kosztów (i późniejsze 'wspólne' używanie) - może bym się dołączył?
8-BIT & 16-bit MUSIC:
http://yerzmyey.i-demo.pl/

Odp: Edytor/engine do tworzenia gier
« Odpowiedź #17 dnia: Lipiec 25, 2018, 16:24:27 »
Platformówki da się: https://youtu.be/a139v3DjrPQ?t=2h45m28s

Z moich obserwacji wynika, że żadna z gier NESmakerowych nie obsługuje przewijania ekranu.

Cytuj
Czyli na czym polega to dzielenie kosztów (i późniejsze 'wspólne' używanie)
Zapłacę za software, w dniu premiery / otrzymania dostępu do tego softu sprawdzę czy i jakie są zabezpieczenia.
Jeśli możliwe będzie  dzielenie się nim bez ograniczeń to dzielę koszt przez liczbę chętnych i czekam na zwrot pieniążków od forumowiczów, rozsyłam program.
Jeśli będzie to licencja uniemożliwiająca korzystanie z programu na kilku komputerach naraz to przepraszam, że zawracałem głowę - cały koszt spoczywa na mnie.

Odp: Edytor/engine do tworzenia gier
« Odpowiedź #18 dnia: Lipiec 25, 2018, 17:00:59 »
Dobra, tak między Bogiem a prawdą to ja 3 dni robiłem demo do turnieju Versusfest i całość zaprogramowałem w języku C. Tak, ogólnie nie trzeba pisać gier NES tylko i wyłącznie w tym parszywym assemblerze i można się posługiwać C, są do tego narzędzia i nawet podobno kilka komercyjnych gier zostało tak zrobionych. Kto w miarę jest obeznany to prawdopodobnie rozumie o czym mówię. Chętnie podam więcej informacji- korzystałem z programów i szablonów dokładnie z tej strony:
https://nesdoug.com/

Rzecz jasna nadal trzeba mieć ogarnięte jakieś podstawy oprogramowania, tym bardziej taki język który jest pół stary ale nadal nieprzestarzały żeby cokolwiek zmienić i coś samemu dopisywać. Szukanie informacji i rozwiązań cały czas podczas programowania jest naturalne i normalne. Jak to się mówi dla chcącego nic trudnego, można zrobić coś prostego albo i super hiper duper shootera HD bipolar na MMC5, zakres jest praktycznie cały i każdy może zrobić coś wg swoich umiejętności

Natomiast jeżeli ten cały NES RPG maker już z góry oferuje takie "możliwości" to ja po prostu dziękuję za współpracę (której nawet nigdy nie było lol2)

*

Offline YERZMYEY

  • ***
  • 245
  • 8-BIT MUSIC: http://yerzmyey.i-demo.pl/
    • Zobacz profil
    • Yerzmyey - 8-BIT MUSIC
Odp: Edytor/engine do tworzenia gier
« Odpowiedź #19 dnia: Lipiec 25, 2018, 17:05:56 »
To w razie czego ja się mogę dołożyć do kwoty.
Pzdr.
8-BIT & 16-bit MUSIC:
http://yerzmyey.i-demo.pl/

*

Offline Krisuroku

  • ***
  • 222
  • くりすろく
    • Zobacz profil
    • Krisuroku Mapping Site
Odp: Edytor/engine do tworzenia gier
« Odpowiedź #20 dnia: Lipiec 25, 2018, 22:47:03 »
Ja również dołożę się do tego interesu tak jak wspominałem na zlocie. Tak więc czekamy cierpliwie :)

*

Offline Preki

  • ***
  • 117
    • Zobacz profil
Odp: Edytor/engine do tworzenia gier
« Odpowiedź #21 dnia: Lipiec 25, 2018, 23:10:18 »
Też to rozważałem, ale jeśli to to ma nie mieć przewijania... Cienko to widzę, action platformery, scrollowane shmupy to moje ulubione gatunki jeśli chodzi o Famicoma/NESa.

*

Offline Roben

  • Kraniarz
  • *****
  • 587
    • Zobacz profil
Odp: Edytor/engine do tworzenia gier
« Odpowiedź #22 dnia: Sierpień 10, 2018, 09:26:19 »
Właśnie wyszedł NesMaker. Z tym że po zakupie trzeba czekać na kod aktywacyjny. Tyle wywnioskowalem z grupy na fb czytając posty.

Odp: Edytor/engine do tworzenia gier
« Odpowiedź #23 dnia: Sierpień 10, 2018, 10:05:19 »
Tak, placący przez KichStarter mają już w większości klucze. Ja jako pre-orderowiec czekam aż wyślą mi go... ręcznie przez maila:]

Licencja jest na 3 kompy, ale powinno dać się to obejść wirtualną masziną windy(bo tylko na windowsie działa)

Odp: Edytor/engine do tworzenia gier
« Odpowiedź #24 dnia: Sierpień 10, 2018, 10:55:36 »
Nieznajacy sie na programowaniu ludzie bawia sie w hackerow zeby obejsc zabezpieczenia zeby potem i tak programowac gry (tak jakby chyba). Seems legit

[support the creators]

*

Offline Roben

  • Kraniarz
  • *****
  • 587
    • Zobacz profil
Odp: Edytor/engine do tworzenia gier
« Odpowiedź #25 dnia: Sierpień 10, 2018, 11:41:32 »
Nie rozumiem twojego posta Marcinie. Mógłbyś rozwinąć? Chodzi ci o jakieś keygeny czy jak?

Odp: Edytor/engine do tworzenia gier
« Odpowiedź #26 dnia: Sierpień 10, 2018, 12:39:43 »
Bardzo proste, próbujecie ominąć zabezpieczenia w momencie kiedy oficjalnie każdy powinien kupyować software wg zasad licencji czyli najczęściej z reguły 1 zakup przysługuje na 1 osobę. Jakiekolwiek opcjonalne patenty są teoretycznie łamaniem prawa i nie powinniście tego robić

(oczywiście nadal księżyca nie odkryłem i ktoś klasycznie zasugeruje, że gram w carty na pegasusa i to jest prawda)
« Ostatnia zmiana: Sierpień 12, 2018, 13:23:11 wysłana przez MWK »

*

Offline Roben

  • Kraniarz
  • *****
  • 587
    • Zobacz profil
Odp: Edytor/engine do tworzenia gier
« Odpowiedź #27 dnia: Sierpień 10, 2018, 14:26:33 »
MaarioS ale każdy kto jest chętny, wyda te 90 czy 100 zł. Ja mam zamiar zakupić i się bawić tym NesMaker em.


mwk edit:: wymoderowano
« Ostatnia zmiana: Sierpień 12, 2018, 13:33:41 wysłana przez MWK »

*

Offline Krisuroku

  • ***
  • 222
  • くりすろく
    • Zobacz profil
    • Krisuroku Mapping Site
Odp: Edytor/engine do tworzenia gier
« Odpowiedź #28 dnia: Sierpień 10, 2018, 17:59:50 »
Ja również zakupię normalnie bez cudowania XD

*

Offline Roben

  • Kraniarz
  • *****
  • 587
    • Zobacz profil
Odp: Edytor/engine do tworzenia gier
« Odpowiedź #29 dnia: Sierpień 11, 2018, 11:25:10 »
Nikt nie miał zamiaru bawić się w łamanie zabezpieczeń więc twój argument jest z dupy że tak powiem za przeproszeniem. Coś tam Gutek pisał ale nie miało to na celu hakierowania. Skoro kod możesz wykorzystać na 3 kompach to czemu by nie dzielić się softem?