Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - żur0

Strony: [1] 2 3 ... 27
1
Demoscena i gry homebrew / Odp: Newsy z demosceny NES/Famicom
« dnia: Maj 16, 2019, 08:19:52 »
Nie jest źle, po latach posuchy (powiedzmy względnej posuchy) teraz zaczyna się kręcić i kotłować w temacie nowych produkcji. Mam trochę obserwowanych kont jedno- lub wielooosobowych developerów NESowych na Twitterze i ciągle jest coś dłubane. Można nawet powiedzieć, że tydzień w tydzień pojawiają się nowe projekty. O jakości tego wszystkiego trudno powiedzieć coś kategorycznego: jedne projekty są mniej udane, inne bardziej, jedne rozwijane w dłuższej perspektywie, inne mniej skomplikowane powstają z miesiąca na miesiąc. Człowiek na pewno chciałby, żeby wyszło coś konkretniejszego ala Blade Buster czy Super Bat Puncher, no ale rzeczywistość jest taką jak przedstawia siudym. Czasami razi też przehajpowanie niektórych rzeczy, te kampanie kickstarterowe są spoko - pozwalają twórcom na jakaś podbudowę finansową i możliwość wydania fizycznych wersji gier, ale niekiedy marketing przekracza realną wartość danego tytułu i dostajemy kloaczną grę z gameplayem rodem z Action 52.

2
Demoscena i gry homebrew / Odp: Newsy z demosceny NES/Famicom
« dnia: Maj 09, 2019, 12:59:02 »


Nescape, nowy projekt od Khan Games wyjdzie 15 maja.
Gra to klikalna przygodówka.
Małe promo w filmie poniżej.


3
Demoscena i gry homebrew / Odp: Full Quiet [Retrotainment Games]
« dnia: Kwiecień 24, 2019, 13:25:57 »
Nowa wstawka, trochę dema:



4
Wydarzenia w klimacie retro / Odp: Kraków Arcade Museum - fotorelacja
« dnia: Kwiecień 03, 2019, 07:42:04 »
Gdzie to było yoyc?

5
Wydarzenia w klimacie retro / Odp: Kraków Arcade Museum - fotorelacja
« dnia: Kwiecień 02, 2019, 08:24:07 »
Piękna relacja, takich materiałów nam stale brakuje! Myślę, że za zgodą autora (?) tekst powinien zostać przetransferowany na naszą stronę. Chętnie zajmę się tym w wolnej chwili, jeśli będzie takie przyzwolenie i poparcie :)

6
jebnąłem chińskim padem jak na CFL i poszedłem w pizdu.

7
Demoscena i gry homebrew / Full Quiet [Retrotainment Games]
« dnia: Marzec 08, 2019, 09:01:01 »
Informację o Full Quiet - grze od  Retrotainment Games (goście, którzy stworzyli HAUNTED: Halloween '85), podawałem jakieś półtorej roku temu w temacie głównym tego działu.

Przypomnę film promocyjny:

Projekt nadal się rozwija i muszę powiedzieć, że wygląda to wszystko niezwykle obiecująco. Na Kickstarterze ufundowano projekt w ponad 600%. Szczególnie polecam Waszej uwadze sekcję updates  - zwarto w niej filmy z wprowadzania kolejnych usprawnień do gry (ostatnia aktualizacja z lutego 2019). Muszę powiedzieć, że cały ten tytuł robi piorunujące wrażenie - szczególnie grafika pełna smaczków.

Jestem pod wrażeniem tych rozwiązań,  które opracowali - ten bajer z widokiem w tle lokacji, w której gracz był poprzednio to niezły mindfuck jak na gry NESowe.

8
Pirackie produkcje / Odp: Zgorzkniałe carty
« dnia: Luty 12, 2019, 19:51:10 »


O chooollllllllerrrrrra! Co on z tej peleryny tam wyciąga? O chooollllera!

9
Pirackie produkcje / Odp: Carty z grami Datach Joint ROM System
« dnia: Styczeń 26, 2019, 20:43:01 »
O kur... czaczek! Jak ja szanuje takie historie z piratami w roli głównej! Bardzo ciekawa rzecz! Wpadłem dziś na to pytanie jak ogrywałem kilka ostatnich tytułów na Famicom, a w tym J-League Super Top Players.  Muszę powiedzieć, że interesująca sprawa z tymi kodami kreskowymi, na jednym filmie pewien Rusek skanuje... kod od wódki  8)

10
Pirackie produkcje / Carty z grami Datach Joint ROM System
« dnia: Styczeń 26, 2019, 14:49:15 »
Pytanie skierowane do wyjadaczy. Niedawno mieliśmy na tapecie temat gier z FDS na piratach, za sprawą Zanaca i naczelnego dumpera ContraBandy - MaarioSa. Ostatecznie okazało się, że jak przypuszczano część gry jest uwalona. A czy ktokolwiek z Was spotkał się z piratem, który zawierałby grę z Datach Joint ROM System:


Nie widzę jakiegoś sensu, żeby takie carty miały powstać w pirackich laboratoriach ze względu na niewielką ilość gier w standardzie Datach + implementację tych kodów kreskowych, ale może...

11
Opisy i recenzje gier / Odp: Robocop - trylogia
« dnia: Styczeń 21, 2019, 13:27:49 »
A ja właśnie z tej trylogii najlepiej wspominam Robocopa 2!  Była to gra, która spędziła u mnie bardzo dużo czasu z jakiegoś "wypożyczenia" od znajomego. Tytuł bardzo przypadł mi do gustu jako całość:
- charakterystyczne sterowanie, które powodowało, że trzeba było trochę przysiąść aby zapanować nad głównym bohaterem
- wyważony poziom trudności, sytuujący pozycję jednak wśród tytułów, które mógłbym nazwać trudnymi - dużo problemów sprawiało skakanie po rampach, dachach, kondygnacjach
- na plus oceniam także grafikę - charakterystyczna paleta barw przywodząca na myśl toksyczne miasto, wszystko jest trochę przybrudzone, nawet różowy występujący w jednym z poziomów nie przebija się jako kolor wiodący, doskonałe animacje samej postaci (charakterystyczne chowanie broni Robocopa na koniec etapu) jak i elementów tła: ścieki, koła zębate, anteny satelitarne.
- bardzo ciekawa wstawka fps i rewelacyjny motyw rozpadania się trafionych "postaci" - po prostu czujesz jak strzelasz z tej pukawki
- są smaczki typu układanka rysopisu - Robocop ma flashbacki z poprzedniego życia jako Alex Murphy
- jeden z piękniejszych ekranów tytułowych w grach na NESa
- muzyka nie jest może najwyższych lotów, ale na pewno jest bardzo charakterystyczna
- finałowa walka naprawdę daje radę

Także totalnie nie zgadzam się z opinią, że słaba gra. Co do trójki to siłą rzeczą jest najbardziej dopracowanym tytułem, daje radę szczególnie graficznie i dźwiękowo, ale jeśli chodzi o dynamikę rozgrywki to jednak ustępuje moim zdaniem dwójce (strasznie ślemazarny jest ten RoboChłop), jest beznadziejnie krótka, a scena końcowa do dziś przyprawia mnie o śmiech, jakiś zdeformowany ten chłopek robocopek tam.


12
A to Chińczyki bezczelne! 4$ za sztukę przy tauzenie a sprzedają za 164,99 przy 100 sztukach na legitnej aukcji aliexpressowej! Myślisz, że faktycznie strzepią tego DHLa na cle?

13
Marek, ale zdajesz sobie sprawę, że zarówno te pady jak i obudowy robi jedna fabryka w CN, zmieniają się tylko logo. Równie dobrze mogłaby tam być CB. A to że Mindkids robi troche lepsze np. składanki to tylko wynik tego, że bardziej wyśrubowali żądania w fabryce. Wszystko to jeden pies. W ogóle działają te pady w miarę ok? Miał ktoś możliwość stestować?

edit: Już wyczytałem że shit  8)

14

Właśnie ciekawe dlaczego nie ma ich na aliexpress, a są z tej samej fabryki. Nie wyglądają źle!

https://xunbeifang.en.alibaba.com/product/60495090163-805884259/For_nes_FC_game_controller_7pin_.html?spm=a2700.icbuShop.41413.36.7f8b38c4W9zg6X

15
Oni schodzą z ceny przy 100 sztukach, wtedy jest taka jak pisałem, chyba, że coś bardziej uda Ci się ich jeszcze przycisnąć. Może jakbyśmy faktycznie brali 100 z naszym logo to byliby skłonniejsi do negocjacji ceny. Myślę, że jedno duże zamówienie na 100 sztuk udałoby się uciułać, ale nie udziela się na forum kilka osób, które mogłyby być również zainteresowane większa ilością jak np. MaarioS. Wydaje mi się, że każdemu może się przydać taki shell na zaś, a przy cenie 6,22 zł za sztukę to wydanie nawet 60 zł nie boli. Dodam tylko, że firma produkująca obudowy ma w swojej ofercie również pady "dogbone" do Famicoma. Nie są one wystawione na aliexpress, ale na alibabie są - też niestety większa ilość, ale gdybyśmy zamawiali te obudowy, to może udałoby się naszemu negocjatorowi namówić ich do wysłania np. 10 sztuk. Dogebony w pudełku kartonowym kosztują 2,7$ czyli około 11 zł za sztukę.

Strony: [1] 2 3 ... 27