Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - dziat

Strony: 1 [2] 3
16
fCON9 / FamiCON 9 - wątek główny
« dnia: Luty 16, 2017, 12:42:40 »
W telegraficznym skrócie. Aby być na zlocie, trzeba wpłacić hajs na zrzutę:

1) od dziś przyjmuję składki na zlot, poniżej kalkulacja po ile. Do 5 marca muszę zebrać conajmniej 1000 PLN żeby mieć na zaliczkę (jak nie będę miał to założę z własnych, ale chciałbym to ogarnąć jak najszybciej, ze swojego hajsu mogę założyć po wypłacie pod koniec lutego)

2) zlot trwa 14-19.07, wynajmujemy jeszcze na kawałek 13.07 na potrzeby organizacji,

3) koszta to:
- 3500 pln - remiza i media,
- 200 pln - logistyka
- 350 pln - zakładka "tak na wszelki (na sprzątanie, na straty, na ognisko, na gadżety - zobaczymy)"
Łącznie 4050 pln. Zakładam klasycznie - obecność 30 osób, co daje 135 pln per obecność na 5 dni per osoba, jak ktoś chce pojawić się na jeden dzień = 27 PLN.

4) dane do przelewu:
Tomasz Miecznikowski
MBank: 49 1140 2004 0000 3202 7153 1483

W tytule przelewu nick i ilość dni.

5) OBECNOŚĆ (stan na 24.07):
dziat - 135 PLN, 5 dni
środki z ubiegłego zlotu - 80 PLN
daf - 135 PLN, 5 dni
Arek - 135 PLN, 5 dni
żur0 - 135 PLN, 5 dni
Antychrust - 54 PLN, 2 dni <- nieobecny. leci zwrot
MKW - 135 PLN, 5 DNI   << CZO TEN DZIAT?! 8)
Krisuroku - 135 PLN, 5 dni
Roben - 135 PLN, 5 dni
Lio - 135 PLN, 5 dni
Gargi - 135 PLN, 5 dni
Mejs - 135 PLN, 5 dni
1990in1 - 27 PLN, 1 dzień
Mati - 108 PLN, 4 dni
Reset - 135 PLN, 5 dni
Helper - 135 PLN, 5 dni
Rocket - 135 PLN, 5 dni
Robi - 135 PLN, 5 dni
OSA - 135 PLN, 5 dni
uomotigre - 54 PLN, 2 dni
YERZMYEY - 81 PLN, 3 dni
Ignus - 135 PLN, 5 dni
machbed - 135 PLN, 5 dni
Daniel - 54 PLN, 2 dni
MaarioS - 135 PLN, 5 dni
Pawgal - 108 PLN, 4 dni
Zitz - 54 PLN, 2 dni
Nielogiczny - 135 PLN, 5 dni
kompocki - 108 PLN, 4 dni
Wodzu - 81 PLN, 3 dni
LinMar - 54 PLN, 2 dni
Dred - 135 PLN, 5 dni
Duobix - 135 PLN, 5 dni
Chipjockey - 81 PLN, 3 dni

wpłaty na zlocie i po zlocie:
Preki - 81 PLN, 3 dni
Qurek - 108 PLN, 4 dni
Piła*T - 27 PLN, 1 dzień
Zelas - 54 PLN, 2 dni
Mono - 81 PLN, 3 dni
Gurgie - 27 PLN, 1 dzień
Tomek Różycki - 27 PLN, 1 dzień
Dziewczyna Tomka Różyckiego - 27 PLN, 1 dzień
Paweł - 27 PLN, 1 dzień
Blade.znn - 54 PLN, 2 dni

LICZBA WERANDERÓW: 42
STAN ZBIÓRKI 4265 PLN
NADWYŻKA - 215 PLN

17
fCON9 / Szukamy miejscówki
« dnia: Styczeń 27, 2017, 13:07:30 »
Właśnie dowiedziałem się od p. cioci, że wynajem remizy jest zablokowany do września włącznie.
Remiza na wakacje ma się stać salą rehabilitacyjną, i papiery się już zadziały.

Zatem, moi mili - nie przejmujemy się tym, stay calm, nie żebym się nie wkurwił bo staram się nie rozjebać lapka, ale hej - zastanówmy się nad rozwiązaniem.  Proponuję zdzwonić się jutro w samo południe. MWK, daf, Żuro - wierzę, że szybko coś wymyślimy w naszym sztabie, bo w tamtym roku bardzo sprawnie wszystkie pożary ogarnialiśmy. Mam już jedno rozwiązanie, już je sprawdzam, jutro będę coś wiedział. Stay calm,  bracia, do remizy wrócimy na f#10, a na f#9 odjebiemy coś zgoła innego.

18
Spotkania w rodzinnej atmosferze / Arek mówi rzarty w Warszawie [5.01]
« dnia: Styczeń 02, 2017, 17:33:55 »
5.01 Areczek, człowiek odpowiedzialny za 50% koncepcji kultowej piosenki "Daj mi tego pe-ga-zu-sa" jest w czwartek z dafem w Centrum Zarządzania Światem. No i mówi żarty właśnie:
https://www.facebook.com/events/1111213815666033/?ti=cl

Klakierzy na występie castongowym się przydadzą. A potem zapraszam na piwerko na Sady. Byle bez większych całonocnych szaleństw ;)

19
Wydarzenia w klimacie retro / Silly Venture 2k16 [11-13.11.16]
« dnia: Wrzesień 25, 2016, 16:16:59 »
Zakładam wątek ku pamięci:
http://www.sillyventure.eu/en/

Jadę ja, daf i MWK. Kto dołączy?
Oddaję głos do studia w Rzeszowie, Mareczku, wprowadź klimat imprezy! :)

20
Pchli targ / DZIAT SPRZEDA
« dnia: Wrzesień 15, 2016, 09:28:29 »
Mili,

Przycisło mnie finansowo i muszę sprzedać parę rzeczy. Obstawiam że i tak skończy się ebayem czy allegrem, ale wrzucam. W tej chwili mam na sprzedaż:
- Złota Piątkę z papierami,
- Akomajou Boku Dracula Kun,
- Hello Kitty World,
- Kirby,
- Flipul,
- NES Advantage.

Potrzebuję odliczonej kwoty, i aby ją uzyskać, chcę też sprzedać jak najmniej, więc będę tak sobie chętny do negocjacji. I zależy mi na czasie, niestety.








21

Dostaliśmy zaproszenie na obecność na Łódzkim Festiwalu Fantastyki Kapitularz, jako prelegenci na Blok Komputerowy. Tu strona: http://kapitularz.pl/
Wiadomość mejlowa:

"Szanowni Państwo,

Nazywam się Konrad Suprun i piszę do Państwa w imieniu organizatorów Łódzkiego Festiwalu Fantastyki Kapitularz - konkretnie jestem osobą odpowiedzialną za Blok Komputerowy. W związku z Państwa zainteresowaniem tematyką gier retro chciałbym zaprosić Państwa w charakterze gościa na wyżej wymieniony festiwal i poprosić o wygłoszenie prelekcji, związanej lub związanych ze wspomnianą tematyką. Tegoroczna edycja Łódzkiego Festiwalu Fantastyki Kapitularz odbędzie się w dniach 23-25 września 2016 roku, na Wydziale Nauk Geograficznych Uniwersytetu Łódzkiego przy ulicy Gabriela Narutowicza 88. Rok temu na imprezie pojawiło się około 1500 osób, tym razem frekwencja powinna być jeszcze lepsza. Program festiwalu podzielony jest na wiele bloków, wśród nich znajduje się m. in. właśnie Blok Komputerowy. Poszczególne punkty programu rozpoczynają się co godzinę (czyli jedno wystąpienie zwykle trwa około 50 minut), można jednak również zgłosić prelekcję trwającą dłużej. Propozycje tematów możemy omówić mailowo, można je też od razu wpisać do formularza zgłoszeniowego: http://kapitularz.pl/program/zglos/. Przyjmowanie zgłoszeń chcielibyśmy zamknąć około 25 sierpnia.

Chciałbym jeszcze podać propozycje tematów do prelekcji - oczywiście są to tylko wstępne propozycje, jeśli będziecie chcieli Państwo wprowadzić jakieś poprawki lub całkowicie je zastąpić własnymi, nie będzie żadnego problemu, jestem otwarty na wszelkie pomysły:

1. Polska demoscena gier 8-bitowych - jak wyglądał jest rozwój, jaki jest jej obecny stan, najważniejsze produkcje i twórcy.

2. Gry w stylistyce retro - czy można je uznawać za godnych następców produkcji 8- i 16-bitowych (mam tu na myśli gry takie, jak chociażby Shovel Knight czy Retro City Rampage oraz wiele, wiele innych)?

3. Powrót konsol retro - chęć wprowadzenia młodszych graczy w historię gier wideo czy żerowanie na nostalgii starszych graczy (w tej kategorii chodzi mi m. in. o ogłoszenie Nintendo odnośnie Nintendo Classic Mini: NES, konsole AtGames z serii Sega Classic Game Console, także o kwestię konsol third party pokroju Retron 5 czy Super Retro Trio)?
Jeżeli będziecie Państwo mieli własne propozycje tematów, dodatkowe pytania lub jakiekolwiek wątpliwości, z chęcią udzielę wszelkich dodatkowych informacji.

Z wyrazami szacunku,

Konrad Suprun, koordynator Bloku Komputerowego"

Co ciekawe, namiar na mnie jako "pana Tomasza Miecznikowskiego z organizacji Contrabanda" (telefon) podała jakaś Katarzyna której nazwiska nie znam... Czy tak czy siak - fajnie. Póki co spytałem:

1) Czy jesteście zainteresowani organizacją salki z konsolami retro?
2) Kto już zagwarantowal swoją obecność na Bloku Komputerowym? Jakie obrał tematy?
3) W jaki sposób będziemy promowani przez Kapitularz jeśli zdecydujemy się wziąć udział w evencie?
4) Czy przy organizacji prelekcji bądź console roomu Kapitularz pokrywa koszt biletu wstępu, dojazdu i noclegu?

Odpowiedzi:

"1) W tym roku mamy już osobny team, który zajmuje się organizacją salki z konsolami retro.
2) Wśród zaproszonych na Kapitularz osób mogę wymienić m.in. Łukasza Nizika z CDProjekt RED, Pawła Grabarczyka, Marcina M. Chojnackiego i Dominikę Staszenko z Grakademii, Tomasza "Quaza" Drabika, Krzysztofa "NRGeeka" Micielskiego, Szymona Lieberta, Stanisława Mąderka. Proponowana tematyka ich prelekcji ma dotyczyć m.in. zawodu dziennikarza, zajmującego się tematyką gier wideo, rozwoju i przyszłości VR, rozwoju branży gier wideo na przełomie lat, programowania gier wideo, stosowania grafiki 3D.
3) Skontaktowałem się z koordynatorką ds. Programu i chciałbym zadać pytanie zwrotne - jaką formą promocji bylibyście Państwo najbardziej zainteresowani? Mogę przekazać kontakt do Państwa koordynatorce do spraw Promocji, by bezpośrednio ustaliła z Państwem tę kwestię, jeśli tego sobie Państwo życzycie.
4) Przy organizacji prelekcji bądź console roomu Kapitularz pokrywa koszt biletu wstępu."

Dostałem odpowiedź wczoraj (teraz przeczytałem), sam telefon był w piątek. Trochę zdębiałem, przez telefon wiadomo, #playcool, ale sam się musiałem zastanowić co Wam powiedzieć. Jestem podjarany strasznie że nam coś takiego proponują. Skoro jest tam NRGeek, Quaz, CDProjekt, Frakademia, Stanisław Mąderka (staszek szybki jest! https://www.youtube.com/watch?v=J5SwBSopfPE), a my wśród nich, to tym bardziej się jaram z samej propozycji!

Spytam na pewno jakie prelekcje już są. Ja mocno czuję się w temacie który podrzucili:
2. Gry w stylistyce retro - czy można je uznawać za godnych następców produkcji 8- i 16-bitowych (mam tu na myśli gry takie, jak chociażby Shovel Knight czy Retro City Rampage oraz wiele, wiele innych)?
ale jak na razie jak o nim myślę, to daleko odbiega od nas - a tego bym nie chciał. Muszę pomyśleć. Rozważam tę prelekcję.  Ale 50 minut na scenie gadając, nawet jak 5 osób nas będzie słuchać... Ręce mi się pocą na samą myśl. Znajdzie się chętny/chętni na wspólne rapowanie? Dred, mówiłeś że jesteś chętny, wchodzisz w to? Odpowiedź trzeba dać do 25.08, ja póki co, będę badał mejlowo.

Drugi temat. Na wydarzeniu odbędzie się Game Jam - może to moment, aby znowu uderzyć w gong ze wspólnym projektem? http://kapitularz.pl/program/jam/zglos/
Jak z powyższym, ja się piszę do wszystkiego co mogę zrobić, ale tutaj już nic nie pociągne sam - mogę tylko pomóc z pisaniem fabuły, może coś z UI, albo nagrywaniem bekania do gry. Więcej nie umiem. ;)

22
Kącik muzyczno-filmowy / Go 8 Bit - show BBC z 8 bitami na przedzie
« dnia: Lipiec 29, 2016, 00:19:56 »
5 września startuje Go 8 Bit - show, w którym brytyjskie gwiazdki będą mierzyć się w ośmiobitowych tytułach. Seria opierać się będzie na występach pod tym samym tytułem odbywających się w Edynburgu z udziałem komediowców.

https://www.youtube.com/shared?ci=fKEVy917tkg

Jakby to miało ukazać się na TVP2, chciałbym za prowadzącego Tadeusza Drozdę.

23
Gry na różne platformy / [Gurgosus] Recenzja konsoli i gier
« dnia: Lipiec 24, 2016, 06:07:57 »
Bracia,
Znany Wam z ostatniego zlotu Gurgie chciałby podesłać trochę gier na swojego Gurgosusa do recenzji. Sama konsoka jest dostępna online, gry - to karty z kodami ala QR.

Paczka przyjdzie do mnie, ja chętnie roześlę dalej. Możemy się podzielić grami do recenzji, to też dobry moment aby z czymś świeżym zacząć nagrywki na naszym kanale YT. Chętni? :)


Pozdrowienia znad morzeńsk!

24
Jeszcze więcej o grach / 8 bit psychozy na codzień
« dnia: Lipiec 17, 2016, 23:58:35 »
Jak wiecie, taki konkurs miał być na zlocie spod mojego szydła - ostatecznie go nie dopracowałem i pomyślałem, że jak już będę miał dobrą koncepcję, zrobię go na forum. Powolutku zbieram się pozlotowo do życia, myślę, że nam wszystkim to w tym pomoże ;)

Zasady są proste. Ja wrzucam pierwszą zagadkę, kto zgadnie, wrzuca następną. Kluczowe jest to, że kluczowy jest absurd, nie poprawna odpowiedź. Liczy się argumentacja najbardziej absurdalna z możliwych. Jeśli się nie znajdzie odpowiedź, prośba o podanie swojej odpowiedzi i jedziemy dalej.
Na dobry początek przykład:

Ścieżka po środku lasu, która nie służy niczemu, ale można się z niej doskonale spierdolić. Nonsens tego miejsca jest tak duży, że czekałem aż wpadnie na mnie opona i wywróci mnie na trawę.
Odpowiedź - Paperboy!
Pierwsze pytanie:


25
Spotkania w rodzinnej atmosferze / Mejs w Warszawie [08.11]
« dnia: Grudzień 07, 2015, 08:35:24 »
Od dzis jest Mejs w warszawie. Ja dzis nie moge, ale umowilem sie z nim na jutro. Bede wolny na wieczor po 17 - kto dolacza? Miejsce do wybrania

26
Opisy i recenzje gier / Takeshi's challange
« dnia: Listopad 11, 2015, 03:15:56 »
Takeshi Kintaro to japoński rzemieślnik kultury masowej. Zaczynał w dwuosobowym kabarecie, potem pierwsze role aktorskie, następnie budowanie japońskiego kina akcji w ramach amerykańskich reguł gry. Hitem były jego szeroko pojęte programy z wyzwaniami, gdzie w dyscyplinach takich jak wspinaczka po mokrym stoku wprost na toczące się kamienie. Wszystko dla śmiechu. Jego najwymowniejsze zdjęcie to jak na tle wielkiej wody przykłada spluwę do skroni, krzywiąc się w uśmiechu. Zdarzyło się też tak, że stworzył grę na Famicoma.



Główna rola jest łudząco podobna do samego Takeshiego - koleś w zielonym garniturze z wyraźnym szelmowskim uśmiechem na twarzy. Żyje w mieście z kilkoma lokacjami, które często odwiedza na przemian w ramach mikrych questów.

W ten sposób odwiedza Culture Club (hehe,i nie grają tam synthpopu, hehehermetyczne) i piję jednego za drugim. Najlepiej liquor - bo najtańszy, a Takeshi ma żonę i dwójke dzieci na utrzymaniu. Pije aż do blackoutu, po którym budzi się w domu. Dzień rozpoczyna kłótnia z szeregiem możliwych pytań do żony. Większość, tak jak pytanie o jedzenie czy seks, raczej ucina się szybko, wszak nasz dzielny alkochochlik wstał znowu po kilkunastu głębszych. Tematem który trzeba poruszyć jest rozwód.



Tutaj znowu znajomo - rozwód to idealny pomysł dla żony. A skoro tak, najbliższa decyzja to to czy płacić alimenty - czy bić. Decyzję o alimentach można odwołać bijąc na śmierć rodzinę. Jako mechanizm moralności jest makiawelizm - każdy trup to trup bliżej do celu. Nawet jak cel jest nieznany. Rzucić robotę z dnia na dzień, wziąć kasę z lokaty i iść... Gdzieś.



Formalnie gra trzyma się poletka crapów, jednak ilość nieracjonalnych decyzji w grze rozwala. Zabijanie dzieci, żeby mieć zaoszczędzić kasę na alimentach na kilka następnych zadań, nauka gry na różnych instrumentach, Grilled Mormons i wszechobecna Yakuza. I możliwość uderzenia własnego szefa, która zresztą prowadzi ciąg decyzyjny w dobrą stronę - aż do podróży. Aby ją odbyć, w pewnym momencie trzeba stać w miejscu przez jedną godzinę, aby pojawiła się brakująca część mapy.

Kto z Was grał? Dla zachęcenie do odkrycia tej produkcji - zostawiam Was na koniec z recenzją mojego ulubionego vloggera:

https://www.youtube.com/watch?v=ZkP-dlAgrsw

27
Demoscena i gry homebrew / Dizzy9 przy produkcji nowego/starego Dizzyego!
« dnia: Październik 25, 2015, 00:57:56 »
Jakiś czas temu miejsce miała zbiórka na powrót Dizzyego: https://www.kickstarter.com/projects/theolivertwins/dizzy-returns

Skończył się spektakularną porażką - zebrał mniej niż 10%. Na sam koniec projektu, gdy już wydawał się przesądzony, napisali o tym, że chętnie skontaktują się z dziennikarzami z kraju i świata, myślę, napiszę. Po kilku odbitkach mejlami z typowymi informacjami prasowymi pomyślałem, że chcą chałupniczo podgonić zbiórkę - artykułami ze wszystkich stron świata związanymi z projektem (co jest generalnie zrozumiałe, ale słabe w momencie gdy projekt jest niemal zakończony, a nie zebrał nawet 1/10 potrzebnej kwoty). I notki:

Cytat: Philip Olivier
Here is the Story behind the Dizzy reveal... to be embargo’ed until after 4.00pm (UK time) on Saturday 24th October 2015.

Z czystym sumieniem zlałem temat na dwa dni tylko scrollując wiadomość. Dzisiaj w nocy zauważyłem nową - która jeszcze raz przypomniała o embargo. Scrollując wpadło mi w oko imię "Lukasz"... i:

(pominąłem tweety bo się nie zasysają w postach forumowych dobrze, a nie są jakoś kluczowe dla całej historii)

Cytat: Philip Olivier
Hi Thomasz,
 
Actually, let me give it to you now....
 
 
Here is the Story behind the Dizzy reveal... to be embargo’ed until after 4.00pm (UK time) on Saturday 24th October 2015.
 
So it began at Play Blackpool in May, some 5 months ago...
Andrew and I were on Stage, delivering a talk about our early games...
(short version here ... http://bit.ly/1hEcY39 )
 I’d been in the loft looking for some fun props to take to the talk and found a hand drawn map to Wonderland Dizzy.
 After the talk Andrew and I were discussing it and questioned, was it a new game? Was it finished?
If it was, could we release it? Perhaps using a emulator to run it?
 So I went up in the loft to see if I could find it... I tweeted my search...
 

 I found...  a disk ....

 
I hoped that I’d be able to load it after all this time and that it hadn’t deteriorated over the 22 years up there.
 
Sadly the finished compiled game file wasn’t there... but ALL the source code and graphics were. But somehow, I had to work out how to recompile it.
I wrote to Jason Fitzpatrick at The History of Computing in Cambridge and Andrew Joseph of Yolkfolk.com – the biggest Dizzy Fan site.
Andrew was very excited, and said one of the Dizzy fans he knew would be able to compile it.
 
A few days later – Lukasz Kur, from Poland, delivered a ROM image to Andrew Joseph who forwarded it onto us.
Wow! He’d got it working.
We ran it on an emulator – it was very hard and slightly buggy.
We spoke to Lukasz about this and said... ‘how do you feel about fixing some of the small bugs that we can identify and adding a ‘Fun’ mode, basically infinite lives, because players today don’t expect games to be so difficult. Oh and add your name on the front screen with a “Special thanks to...”
Games were hard back in the 8 bit days!
Lukasz came back and said... yes, he’d be happy to, but did we mind if he added an option to select Polish language too. As there are a lot of Polish who are fans of Dizzy.
We were very pleasantly surprised by this request, but said of course. And then I pushed it by saying,  ‘if you can add Polish, how about adding French, German, Spanish and Portuguese – if there’s enough memory?’.   
The ROM has a maximum limit of 256k bytes (that was a large game in those days ... but now it’s the same as 2 iPhone App icons or about 15 seconds of a MP3 song ! ).
Lukasz provided the English text, and we organised an agency to translate it, and supplied it back to him.
 
Meanwhile, Andrew Joseph has been busy too... he surprised us by sending us a link... and saying hit this.... 
 
http://yolkfolk.com/playdizzy/sdg.htm
(It didn’t have the surrounding graphics back then.)
 Wow! He got it to play in a browser!
 That’s when we thought... cool!   Let’s release this free to the world.
I did a tweet...

We played the game, and slowly the memories re-emerged. I remembered adding the Cheshire Cat fading in and out. Andrew remembered how he programmed the rescuing of each of the Yolkfolk. But we a had to work out the puzzles ourselves having completely forgotten them! It was 22 years ago!
The background map was based on the structure of Magicland Dizzy (made by Big Red Software), but we’d completely re-coded it from scratch, redrawn all the graphics, in the 4 colours per character mode, created new puzzles and added a mode to play as Daisy and a 2 player mode with Dizzy and Daisy as a tag team.
 I had a conversation with Codemasters to inform them what we were doing, Frank Sagnier the new CEO was happy, saying it can do no harm to raise the profile of Dizzy and goodwill of the community.
 
We had a couple of guys at Radiant Worlds, create a new logo and a nice piece of artwork.

 Andrew Joseph used this to create a box mock up...

 
We then discovered this ... http://www.olivertwins.com/history/page/18    Doh!  That site had referenced Wonderland Dizzy as being finished and unreleased  & it’s been public about since March 2001.
  As you may be aware Chris Wilkins of Retro Fusion Books is going to launch a Kickstarter for “The Story of The Oliver Twins”.
 We decided we’d hold an event to launch the Kickstarter book & do the Dizzy Reveal... and what better place than The History of Computing Museum on Cambridge. Birthplace of the UK Games industry – home to Sinclair (ZX81 & Spectrum)  & Acorn (BBC Micro).
I did a tweet...

Two week ago, I tried playing it again and thought it’s so large and hard, surprisingly so... hey what if we did a competition for people who could prove they can beat it in the original classic mode.
So Lukasz has kindly added some code to display a unique Code for people to enter a free completion of lots of limited edition special Dizzy goodies.   
 Here’s a directory of assets for the article... 
http://bit.ly/WLDizzyPress
At 4.00pm (UK time) on Saturday 24th October we will switch on  www.WonderlandDizzy.com   (which will redirect to... http://yolkfolk.com/sdg/   - this site is still in progress. Which will fire up the game. )
(and I’ll schedule some Tweets and Facebook Posts!)
So everyone can play it for Free!
Do let me know if you have any further questions.
 
I hope you like the story and that it makes a good article for your readers.
 
 
Thanks,
 
Philip

Jednym z dwóch dostępnych języków jest polski: http://www.wonderlanddizzy.com/
Tym samym, Dizzy9 przyłożył się do kolejnego projektu scenowego który zobaczy cały świat. Szczere gratulacje spełnienia swojego małego marzenia ze zbiciem piątki z braćmi Olivier - niewielu miało taką możliwość :)




28
Spotkania w rodzinnej atmosferze / Sylwester w SnowField
« dnia: Październik 08, 2015, 03:16:06 »
Przez ostatnie trzy lata niepisana tradycja prowadziła kroki kilku osób na ostatni dzień roku do Bydgoszczy, gdzie tuż przy sklepie warzywnym Świat Cytrusów działy się rzeczy niespodziane.
W tym roku moglibyśmy spotkać się w większym gronie - biorąc nawet pod uwagę wynajem przestrzeni.

Jaki jest pomysł:


Hotel robotniczy Annopol. Tyle co budżetowo, tak po środku wszystkim - stolica, i prawdopodobnie najwięcej do zaaranżowania - obstawiam że nawet basen na dachu dałoby się ustawić na rzecz naszego mityngu. Kto chce spędzić w rodzinnym gronie sylwestra w tym roku?

29
Pchli targ / Import zza granicy
« dnia: Październik 08, 2015, 01:48:18 »
Czy mamy na forum specjalistę który mógłby pomóc przy sprowadzaniu sprzętu na polskie ziemie? Wszelakiego - od konsol z Japonii, przez gry ze Stanów, aż po pady z Australii?
Sam nigdy tak nie kupowałem - i przy mojej ilości wolnego czasu, więcej niż chętnie poprosiłbym kogoś o pomoc. Na pewno kilka płyt, ale generalnie, gry na Jaguara i trochę gier na NESa/Famicoma których brakiem łamię sobie serce od dzieciństwa. MaarioS, MWK - pomożecie?

A zakładam aż temat w intencji bo myślę, że warto będzie go przebudować w wątek podobny do okazji na allegro i ogólną poradnię zakupową. Ale to z czasem.

30
Spotkania w rodzinnej atmosferze / Spotkania warszawskie
« dnia: Wrzesień 28, 2015, 13:25:41 »
Zakładam topic łączny na spotkania w stolicy wszelkiej maści - od tych bardziej zaplanowanych, po te bardziej spontaniczne. Tłem tematu będzie wspólne pisanie tekstów czy klejenie pierwszych wideo dla ContraBanda.

Pierwszy termin - ten tydzień. Wiem że była luźna opcja na jutro za którą sam optowałem - ale się sam wykruszyłem w międzyczasie. Niemniej, będę się starał łączyć na telefonach. Kto chętny na jutro?

Strony: 1 [2] 3