Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Armando

Strony: [1]
1
Postanowiłem podzielić się z tutejszymi forumowiczami wynikami mojej analizy wszystkich części serii Ninja Gaiden na NES'a i przedstawić wszystkie znalezione przeze mnie dowody na to że dana część jest najlepsza lub najgorsza z całej serii. Tak więc przedstawiam poniżej owe dowody...

Dowody na to że najlepsza jest NG1:
- broń palna zużywa wyjątkowo mało paliwa
- maksimum doładowania paliwa broni palnej stoi od samego początku na 99 (podczas gdy w pozostałych częściach na samym początku jest 40 przy czym stopniowo wzrasta z każdym następnym światem)
- gdy wkraczasz do bitwy (każdej) masz nowy czas

Dowody na to że najlepsza jest NG2:
- gdy skusisz, następne życie zaczynasz z tym samym poziomem paliwa broni palnej co miałeś przed skuszeniem
- gdy skusisz w bitwie, nie musisz zaczynać od samego początku poprzedzającego ją etapu (wyjątek- bitwy 2 ostatnich światów)
- życie dostaje się nie tylko za łapanie niebieskich twarzy Ninji ale też za każde zebrane 100 tys. punktów
- można mieć pomocników

Dowody na to że najlepsza jest NG3:
- cokolwiek unicestwisz w trakcie etapu, już więcej nie wróci (chyba że skusisz)
- widzisz co kryje się pod danym Power Upem zanim go otworzysz
- możliwość zwiększenia zasięgu miecza
- możliwość czepiania się rurek

Dowody na to że najgorsza jest NG1:
- krótki czas na przejście etapu
- nie można się skrabać po ścianach (chyba że ściana jest oznaczona drabinką)
- jak weźmiesz osłonę, możesz jej użyć tylko raz
- nie można jednorazowo naładować broni palnej od zera do pełna
- gdy skusisz w którejkolwiek z bitw ostatniego świata, cofasz się aż do 6-1

Dowody na to że najgorsza jest NG2:
Niestety, nie znalazłem żadnych na to dowodów

Dowody na to że najgorsza jest NG3:
- gdy skusisz, tracisz całe paliwo broni palnej
- broń palna zużywa wyjątkowo dużo paliwa
- brak przystanków w trakcie etapu (tzn. gdy skusisz w dowolnym miejscu etapu, zawsze zaczynasz od jego początku)
- gdy masz continue, zaczynasz od samego początku świata w którym byłeś
- liczba continue jest ograniczona
- wyjątkowo dużo energii traci się w wyniku jednego oberwania (nawet do 6 jednostek na wskaźniku)
- wyjątkowo mała ilość doładowań energii (tylko 4 w ciągu całej gry)
- gdy wchodzisz do nowego etapu, masz na jego przejście tyle czasu ile zostało Ci z poprzedniego (chyba że zaczynasz nowy świat)


A wy co o tym myślicie? Przede wszystkim- które z wymienionych przeze mnie dowodów są dla Was np. mało istotne?


Pozdrawiam :)

2
Konsole i akcesoria / Kupno przenośnej konsoli NES- dylemat
« dnia: Lipiec 24, 2016, 16:17:13 »
Witam :)
Zdecydowałem się założyć ten wątek z uwagi na to że mam pewien dylemat. A mianowicie- od jakichś 2 tygodni jestem zainteresowany kupnem tej oto konsolki  http://allegro.pl/przenosna-gra-contra-mario-tetris-mortal-combat-i4994705599.html  co roku jeżdżę na zintegrowane wakacje ze stowarzyszeniem, do którego przynależę no i wówczas czasami się nudzę; dlatego pomyślałem że ta konsolka byłaby najlepszym na to sposobem. Problem jednak w tym że nie wiem ile znalazłoby się tam gier, które by mi pasowały. Ze zdjęć dołączonych do tej oferty doszukałem się tylko 3 takich- Super Mario Bros 1, Contra 1 oraz Ninja Gaiden 1. A byłbym szczęśliwy gdyby znalazły się tam jeszcze takie gry jak:
- Super C
- Super Mario Bros 3
- Prince of Persia
- seria Mega Man (choćby w części)

A zaglądałem też na stronę wystawcy tego towaru i znalazłem też w jego ofercie takie konsole, które posiadają SMB3 oraz Super C; nie wiem też jednak co z innymi grami jakie posiadają te konsole...


Tak więc co byście mi w takim przypadku poradzili? A może znalazłby się tutaj ktoś kto coś takiego posiada...



Pozdrawiam :)

Strony: [1]