Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - daf

Strony: [1] 2 3 ... 45
1
Solucje i porady / Odp: Tips & Tricks
« dnia: Lipiec 29, 2019, 08:18:41 »
O wszystkim poniżej pisałem już na tym, bądź na poprzednim forum, ale może nie wszyscy o tym wiedzą, więc:

Dragon Spirit

Na titlescreenie trzymamy A+B+Góra na drugim kontrolerze. W tym samym czasie wciskamy reset. Ukazuje się nam soundtest.
Gdy podczas tego soundtestu wciśniemy sekwencję: Góra, Góra, B, Dół, Dół, B (również na drugim padzie), będziemy mogli dodatkowo wybrać level, od którego zaczniemy grę (wybieramy ponownie jako drugi gracz).

Pierwsza cyfra to sound, druga to numer etapu

O majteczkach każdy już wie, ale napiszę, żeby wszystko było w jednym miejscu. W wersji japońskiej (tylko i wyłącznie), podczas endingu wciskamy 20 razy przycisk Select. Kieca damy się unosi i ukazują się nam białe badeje:



Raf World / Journey to Silius

W tej grze również możemy uaktywnić soundtest. Wystarczy, że na titlescreenie wciśniemy 33 razy przycisk B, a następnie Start. Możemy tutaj również ustawić liczbę kontynuacji w grze (maksymalnie 9). Opcja ta działa zarówno w japońskiej, jak i amerykańskiej wersji gry:


2
fCON11 / Odp: ContraBanda Famicom League#3 - Nowe Rozdanie
« dnia: Lipiec 21, 2019, 12:32:17 »
Jak mowie - jestem za tym aby po prostu grac w pegasus i sie bawic. Od poczatku jak wodzialem ze bedzie excitebike i ze po wypierdoleniu jest koniec - wiedzialem ze wygra ten kto po prostu sie nie wypierdoli.
Road Fighter to samo.

3
fCON11 / Worek Rzeczy Znalezionych/Zagubionych
« dnia: Lipiec 18, 2019, 15:13:17 »
Kto ma moją przejściówkę jack 3,5 -> jack 6,3?

4
fCON11 / Odp: ContraBanda Famicom League#3 - Nowe Rozdanie
« dnia: Lipiec 15, 2019, 19:54:35 »
Gratulacje dla zwycięzców! Mam wrażenie, że byli w tym roku po prostu najlepsi. Dziękuję wszystkim ekipom biorącym udział w konkursie.

Grę swojej drużyny oceniam bardzo dobrze. Byliśmy zmotywowani, pokonywaliśmy faworytów - po prostu bardzo dobrze graliśmy. Szkoda pojedynczych błędów.
Chciałbym się pochwalić, że w 3-ech edycjach pokonaliśmy już 8 różnych drużyn. Jedyne ekipy, których nie mamy jeszcze zaliczonych, to The Resistance oraz Z Życia Wzięci.

Żuro, wrzuć Pan w tym roku relację z turnieju niedługo po nim. I umieść tam tabelę wszechczasów, żeby nam poprawić humory... ;)

5
fCON11 / Odp: Sprawozdanie z octowni - Relacja z fCON 11
« dnia: Lipiec 12, 2019, 14:52:40 »
FamiCON Jedenasty był bardzo udany, za co bardzo chciałbym podziękować każdemu z Was. Niezastąpieni ludzie, wybitna miejscówka (nowy dom na lata!), niepowtarzalna atmosfera - to wszystko jak zawsze zatrybiło. Pogoda mogła być znowu lepsza (np. taka jak kurwa teraz!), ale nie zamierzam drugi rok z rzędu na to narzekać, a nie była aż tak zła jak na F10. Było parę refleksji, refluksów, pomysłów na usprawnienie przyszłych eventów, troszkę nieprzyjemnych momentów (zawsze jakieś będą przez 5-6 dni)... Nie będę o tym wszystkim teraz tu pisać, ale mam nadzieję, że tematy ważne jeszcze wrócą. Tymczasem cieszmy się dobrymi chwilami, które przeżyliśmy na naszej corocznej ucieczce od rzeczywistości.

Słuchajcie, ja w tym roku nietypowo jak na mnie - polecę każdą ksywką po kolei. I jak to zrobił kiedyś Tomek - uczynię to kolejnością wpłat. Pisał mi Tomek, że listę tę jeszcze dzisiaj zaktualizuje, no ale już napisałem te wszystkie słowa, więc najwyżej później jeszcze kogoś dopiszę. A mam cały czas uczucie, że o kimś ważnym w tych podziękowaniach zapomniałem...

Będzie dużo wykrzykników, jedziemy!

dziat - jesteś niesamowity, że lecimy tą rakietą w dalszym ciągu! Mam wrażenie, że zostałeś niemal sam na polu bitwy, ale radzisz sobie w dalszym ciągu bezbłędnie. Dzięki za każdy siwy włos, którego nabawiłeś się przez te 10 lat. Dobrze, że jesteś. Dobrze, że jest FamiCON! A truskwa pyszna. <3
MWK - Brachu, tak jak mówiliśmy na pożegnanie - dzięki za wszystko co zrobić chcieliśmy, oraz za to, czego zrobić nie chcieliśmy. A i tak to zrobiliśmy! Tyle serducha co wkładasz nie tylko w nasze spotkania, ale także w naszą konsolową pasję, życzę każdemu! Oprawa fCONu jest iście profesjonalna - poziom komercyjnych imprez. Chylę czoła, wznoszę nowe szkło! Spocznij!
Gargi - bardzo się cieszę, że udało się sporo porozmawiać. Akcja z whisky była super pomysłem, dzięki że ostatecznie udało się nam to zrobić. Na pierwszej połowie Ekwadorsku bawiłem się wyśmienicie! Wbijaj niebawem na grudziądzką cytadelę, Cymbale Szatana. ;)
Krisuroku - jak co roku nadajesz naszym spotkaniom kolorytu i masę pozytywnej energii. Nigdy nie odmawiasz udziału w konkursach, a sam masz ich zawsze parę w zanadrzu. Bardzo dziękuję za wiele ciężkich chwil przy klejeniu relacji (trzeci raz pod rząd!) oraz za miłe rozmowy na zlocie. Powodzenia z kobitą.
Kaplitov - hej Kapitanov, mam nadzieję, że spodobała Ci się formuła naszych spotkań i że nie zraziliście się naszym gruzem. Widać zresztą było, że dawaliście radę i dobrze się odnaleźliście. Bardzo miło było poznać Cię poza forum. Super pojedynek w Micro Machines!
OsA - cieszę się, że nastawiłeś się na właśnie taką formę przeżycia tego fCONu, bo rok temu alkohol jednak wygrał. Śmieszki były dobre, momentami jesteś człowiek-szydera! Ale wszyscy i tak zobaczą, że grecką z gwinta łyknąłeś ze smakiem! Gratuluję skilla w paletki i dzięki za bardzo fajny konkurs w MM, Mecenasku zasrany.
Senshu - świetnie, że do nas wróciłeś (no już rok temu, wiem!) i mam nadzieję, że cyklicznie będziesz uczestniczył w tym przedsięwzięciu. Wszak jesteś legendą poprzedniego forum. Nie udało nam się porozmawiać, ale liczę że nadrobimy.
Lio - dobrze się jak zawsze rozmawiało, chociaż od 3-4 zlotów brakuje mi tych naszych nocnych spacerów po okolicy z flaszką wódki i dysput na w chuj ciężkie tematy. Powodzenia w życiu Ci życzę, do zobaczenia kiedyś może poza Nową Wsią, malkontencie.
Roben - bez Ciebie zloty to nie zloty. Jesteś maszyną napędzającą te tryby ogromnej beki i wielkie dzięki Ci za to. Fajnie, że dobrze się trzymasz, powodzenia przy szukaniu jakiejś fajnej, lżejszej roboty. No i dobrych chwil z dzieciatą!
Żuro - szanuję jak pojebany te pokłady śmiechu, które odkrywamy na zlotach! No i te wymowne spojrzenia, gdy już żal nawet czegoś komentować. Dusza towarzystwa, której te spotkania potrzebują. Dzięki za rozmowy, za CFL, za towarzystwo! No i za piwo też dziękuję, oddam w Poznaniu!
Pawgal - E, e, e! Kolego! Nie wygrałeś ze mną w te formuły, pamiętaj! A tak serio to dziękuję za obecność na zlocie oraz za kilka wspólnie spędzonych rozmów. Powodzenia na kolejnych zagranicznych podbojach.
1990in1 - chociaż na chwilkę, ale dzięki że wpadłeś i narobiliście niemałej sensacji na konkursie CFL. Dobra prezencja, pewny chwyt pada - tego tam właśnie potrzeba.
Nielogiczny - trochę więcej chciałem z Tobą w tym roku porozmawiać, ale kilka zdań i tak zamieniliśmy. Dzięki za dwa sążne konkursy, a sędziowanie w paletki to klasa - opanowanie, dokładność i skupienie. Prawidłowo.
MaarioS - bardzo się cieszę, że wpadłeś. Ja także odniosłem wrażenie, że trochę się wyciszyłeś w stosunku do poprzednich lat, ale mam nadzieję, że wszystko u Ciebie ok. Skill w gry nadal jest spory, gratuluję wyników konkursowych.
Rocket - z Tobą zawsze miło mi się rozmawia, wnosisz fajny klimat temu fCONowi. Wiedzę pegasusową masz ogromną, zawsze miło Cię posłuchać. Życzę Ci braku problemów z kostką, jak najostrzejszych papryczek, a także czekam na ten romset z nowymi produkcjami.
Eltomas - nie pogadaliśmy dłużej, ale dzięki za obecność. Odniosłem wrażenie, że i Ty dobrze wpasowałeś się w ten klimat. Do zobaczenia.
Kompot - "Panie! Panie! Przepraszam, przepraszam, proszę się posunąć!". Mega są te akcje na lodzie, Kalisz Team w chuj. Super, że z nami jesteś, oby tak do końca. Bardzo dobrze się Ciebie słucha i Ciebie ogląda (my nie geje!). Nie dziękuj za nowe profilowe, tylko je po prostu ustaw. Do zobaczenia kiedyś tam gdzieś w przyszłości.
Yerzmyey - dziękuję za kolejną z rzędu obecność na fCONie. To zaszczyt gościć Ciebie w remizie i oglądać Cię grającego na Famicomie. Dzięki również za flaszkę, naprawdę nie trzeba było.
Zitz - zawsze na chwilkę, ale mimo to zaglądasz do nas nadal, za co Ci dziękuję. Brakuje mi już tych spotkań podwarszawskich. Mam nadzieje, że przyjdzie jeszcze czas, gdy spotkamy się na domówce. Pozdrów rodzinkę.
Jockey - koncert był super, bardzo mi się podobało. Dzięki za przygotowanie występu, a także gratuluję skilla i szybkości w montażu materiałów. Miło było Cię znowu posłuchać i zobaczyć w remizie.
BartekGM - dzięki za obecność, jednak pogadamy może innym razem, teraz brakło okazji...
Justynka/Rafał - miło było poznać, dobry skill w Mordal Gąbad ! Fajna ta Wasza ekipa rzeszowska, mocno zgrana.
Arek - oho! Finału grudziądzkiego nie było, ale i tak było dobrze. Fajnie, że się widzieliśmy poza granicami naszego miasta i bardzo się Cieszę, że podobało Ci się w naszym gronie jak wcześniej. Widzimy się niebawem, na pewno jeszcze sobie powspominamy, Druhu!
Duobix - zawsze fajnie Cię posłuchać, tym bardziej bardzo się cieszę, że zorganizowałeś ten wykład o grach. Masz ten flow w opowiadaniu. Do hulajnogi wcale się nie zraziłem, wręcz przeciwnie! Już wiem, co kupię sobie na urodziny. Dziękuję za możliwość przejażdżki - pamiątka jeszcze przez jakiś czas będzie.
Preki - bardzo Cię podziwiam za wiedzę pegasusową, co zresztą mówiłem Ci na zlocie. Masz rozpracowane te tytuły i sypiesz te ciekawostki jak z rękawa. Pozostaje grać w ten Pegasus i za rok tytuł mistrza w MM wraca do Ciebie. Powodzenia za sterami PKP.
Machbed - z Tobą to też zawsze miło się rozmawia. Spokojny, ułożony człowiek ze sporą wiedzą. Dla mnie jesteś jedną z wizytówek zlotu, więc liczę że i za rok się widzimy. Niech 4.4 będzie z Tobą!
Mejs - jest i wujcio Wariatuńcio! Za wszystkie miłe chwile, za inhalacje, mini-gilopiadę, wszystkie wygrane konkursy (w tym Shots Frenzy, jako faworyt) oraz cały ten gruz - bardzo Ci dziękuję! Odkrywać z Tobą hacki to zaszczyt.
Gajwer - dzięki za pomoc przy ogarnianiu remizy, sporo tam pomogłeś przy tym wszystkim. No i choć sam osobiście nie miałem okazji podróżować zielonym A3, to podziękowania za liczne dyżury za kółkiem. Kruk-konsola to jak dla mnie rewelacja zlotu! Może nagrasz jakiś film z prezentacją tej konstrukcji? Namawiam Cię do tego, bo szkoda byłoby o tym tak szybko zapomnieć.
Dred - wielki szacun za najpyszniejszego burgera od bardzo dawna, musisz mi zdradzić jakiego sosu tam użyłeś. Bardzo fajna akcja z tymi bułami, dzięki. A, no i dzięki za Maui Mallard, za rok już na pewno znajdę czas. ;)
Mono - dziękuję za obecność, wnosisz pozytywny spokój na te nasze spotkania. Mam nadzieję, że widzimy się w grudniu w Gdańsku.
Qurek - żołnierzu, bardzo sobie cenię nasze rozmowy na każdym zlocie. Jeżeli zdarzy się, że ominiesz jakiś fCON, w remizie jakby czegoś brakowało... Fajnie zawsze trzymasz nas w niepewności, ale my dobrze wiemy, że i tak nas odwiedzisz. Zakładaj drużynę i za rok podbijacie ten CFL4!
Zelas – najspokojniejsza osoba na zlocie. :) A tak serio, to Ty również masz w sobie coś takiego, że gdy Cię nie ma, to czegoś w tej układance brakuje. Cenię poczucie humoru, anegdotki oraz oczywiście skill w gry. Zawsze fajnie Cię posłuchać. Powodzenia w wozie strażackim, a kable rozruchowe oby przydawały się jak najrzadziej.
Jesionen - tyle czekałem, aby ujrzeć Cię w remizie, a tu tylko na 3 godziny...? Ale mam nadzieję, że widzimy się jeszcze w grudniu i maju! Pozdro, pasjonacie.
Barman - również zobaczymy się po drodze jeszcze nie raz, dzięki za odwiedziny.
Linmar, Baner - bardzo pozytywni z Was zawodnicy, miło rozmawiało się tę chwilkę na altanie. Remiza zawsze stoi dla Was otworem - walcie chociażby i znowu na rowerze. ;)
Matioz - ucieszyłem się niezmiernie, gdy Gargi powiedział mi, że nas odwiedzisz. Dzięki za wspólną rozmowę, życzę powodzenia!
Candle, Draco - nie rozmawialiśmy, ale dzięki za odwiedziny.
Spajder - aleś się tam wciągnął w tę Zeldę. Oby Ci ta konsola (a zwłaszcza pady) lekką była, życzę powodzenia! Dzięki za udział w konkursach, do zobaczenia.
Blade - na Ciebie to czekać trzeba było te 2 lata. Dobrze było Cię widzieć, dzięki za opowieści brazylijskie, trzymaj się!
Piła*T - jeszcze raz gratuluję tego świetnego plakatu. Talent jest ogromny. Nigdy chyba nie zamieniliśmy jeszcze dłuższego zdania, a od jakiegoś czasu się na to czaję. Mam nadzieję, że widzimy się w takim razie za rok.
Vinyl - człowiek znikąd, a jednak jakby mieszkał tu od zawsze. No i tak przecież jest! Remiza to Twoje miejsce, nie unikniesz tego, więc wracaj do nas na dłużej. Dzięki za parę rozmów, naprawdę było miło.
Angelika - dzięki za nawiedzenie tego domu wariatów na parę godzin. Miło było Cię zobaczyć po przerwie, bardzo liczę że niebawem znowu będzie ku temu okazja. Gratuluję sukcesu edukacyjnego, powodzenia w następnym levelu!
Kwiatek - ciężko napisać mi tu coś innego, niż napisałem w przypadku Vinyla. Fajnie wspomina mi się stare czasy i rozmowy z Tobą ma minionych FamiCONach. Jeżeli to już nie ma wrócić, to zapraszamy zawsze chociaż na te kilka chwil. Dzięki za nocne pogadanki.

Wielu osobom, których tu nie wymieniłem, a które zajrzały do nas na party (głównie niezawodni Atarowcy i osoby towarzyszące tym wyżej wymienionym) - wyrazy wielkiego podziękowania za wizytę oraz wspieranie naszej inicjatywy. Mam nadzieję, że każdy spędził tu dobre chwile - nawet te najkrótsze.

Mati, Robi, Ignus, Wodzu, reszta wielkich nieobecnych - nie myślcie, że o Was zapomnieliśmy. Toasty były wznoszone, pamięć była zachowana, żal był wielki. Nie martwcie się - widzimy się za rok! Niech Wam się w rzyciach życiach układa.

Moje zdjęcia wrzucę dziś wieczorem w pierwszym poście (tam też będę doklejał każdą kolejną paczkę od Was).

6
fCON11 / Odp: Zbiórka sprzętu
« dnia: Lipiec 04, 2019, 07:16:59 »
Po konsultacji z Dredem, proszę MaarioSa o zabranie Sega Mega Drive - muszę tam ukończyć jedną grę.

7
fCON11 / Odp: Zbiórka sprzętu
« dnia: Lipiec 03, 2019, 09:19:44 »
Z tego co się orientowałem, narzędzia będą. ;) Samemu mi na nich zależy.

8
fCON11 / Odp: Micro Machines Challenge 2nd - train to the championship
« dnia: Lipiec 02, 2019, 09:44:24 »
Qurek, pamiętam finał w MM na FamiCON 1! Przegrałem, czas na rewanż po 10-ciu latach. ;)

9
Dzięki wszystkim nowym za przedstawienie się. Do zobaczenia w najbliższy weekend!

10
fCON11 / Odp: Harmonogram i atrakcje
« dnia: Czerwiec 30, 2019, 08:37:01 »
Harmonogram zamyka się z końcem dzisiejszego dnia - do dziś macie czas na wszelkie korekty. Później następuje już drukowisko.

11
fCON11 / Odp: Kalendarz od lipca do lipca
« dnia: Czerwiec 25, 2019, 20:40:32 »
Razem z Tomkiem przypominamy o temacie sesji do kalendarza - prosimy o przemyślenie swojego imidżu i przygotowanie ewentualnych rekwizytów. ;) Zróbmy to!

12
fCON11 / Odp: Dyżury sprzątania i kierowców
« dnia: Czerwiec 25, 2019, 20:19:16 »
Mam taki apel do wszystkich zlotowiczów - zwróćcie w tym roku trochę większą uwagę na sprzątanie po sobie samym.

Jeżeli wydefekujecie obiad, użyjcie rozsądną ilość papieru, użyjcie szczotki, spłuczcie i zobaczcie, czy kibel się nie zapchał (w Nowej Wsi był w jednej porcelanie jakiś problem z przepływem). Jeżeli się zapchał po Twojej potrzebie - trzeba podjąć jakieś działania z tym związane. Tak, właśnie Ty powinieneś to zrobić. Nie rzucaj papieru na podłogę! Ani stolca. Ich miejsce jest w sedesie i naprawdę nietrudno do niego trafić.

Zjadłszy obiad, zmyjcie po sobie ten widelec, talerz i gar - najlepiej od razu. Niech nie leży to ani 3 godziny, ani 2 dni. Będziecie mieli z głowy, a inni uczestnicy będą mieli większe poczucie komfortu i porządku w remizie. Dobrze wypadniemy także przed właścicielem remizy - Jurkiem Pomierzym i nie będziemy mieli wizytówki brudasów, a i samą miejscówkę nie będzie nam w przyszłości wynajmował z niechęcią.

Reasumując - zachowujcie się jak u siebie w domu (albo nawet lepiej). Zbiorowa odpowiedzialność nie oznacza, że naczynia same się pozmywają, a kibel sam się odetka i wyczyści z draski.


Podcierając dupę bądź kończąc posiłek, przypomnijcie sobie po prostu o tym właśnie apelu. Just do it.

13
Wielka szkoda Mati, ale głowa do góry. Praca i przyszłość są ważniejsze, a FamiCON jest co roku, a nie co dekadę. Powodzenia, trzymaj się!

14
fCON11 / Odp: Harmonogram i atrakcje
« dnia: Czerwiec 23, 2019, 12:59:07 »
Rozumiem, że to związane z graniem na gązoli?

15
Suuuper, Dziacie! Tylko wara otwierać to w czwartek!

Strony: [1] 2 3 ... 45