Z opóźnieniem, ale:
Gra się wywalała na walce dwóch shredderów bo druga postać to nie był shredder.
Każda postać ma przypisany numer porządkowy i jeśli numer postaci którą wybierzemy jest równy tej z którą mamy walczyć, to gra robi przeciwnej postaci +1. Czyli gdy shredder napotkał shreddera(nr 0x06) to wtedy gra zmieniała go na postać o numerze 0x07, a takiej w grze nie ma.
Ściany można było rozwalać (shredderem) jednym ciosem ponieważ ściany mają swoją wytrzymałość która jest pobierana z tablicy w ROMie.Tak, grając różnymi żółwiami mamy różne wytrzymałości dla ścian(im większa wytrzymałość, tym łatwiej zniszczyć ścianę).
Leo: 144, Raf: 104, Mike: 200, Don: 176.
Dla bossów tych wartości nie ma, gra wczytała kolejne bajty które były zaraz za tą tablicą, więc dla shreda wczytała wartość: 3.
W hacku ściany dla wszystkich bossów mają wytrzymałość 80.