Wstęp:W 2017 roku odbyła się pierwsza edycja Micro Machines Challenge na pierwszym zlocie w nowej remizie w Nowej Wsi.
Zwycięzcą okazał się Preki, który w finale pokonał Krisuroku.
W 2018 roku była przerwa, a miejsca zlotu wróciło do Lasek.
W 2019 roku powracamy do Nowej Wsi i powraca
MICRO MACHINES CHALLENGE 2 - POCIĄG DO MISTRZOSTWA!Kiedy?Turniej odbędzie się w niedzielę, 14 lipca o godzinie 16:00. Potrwa ok. 2-2,5 godziny.
Gdzie?OSP Nowa Wieś, k. Pruszkowa.
Przebieg rozgrywkiPrzed pojedynkiem losowana jest trasa na której zmierzą się zawodnicy. Do wyboru z losowania jest 10 tras:
biurko
biurko pro
stół bilardowy
stół bilardowy pro
pokój dziecięcy (czołgi)
piach
te zderzające się
wanna
na stole kuchennym
helikoptery
Grać można tylko dwoma postaciami (najlepszymi), czyli: Boonie i Spider.
Po losowaniu zaczyna się rozgrywka główna. Mam nadzieję, że samej rozgrywki multiplayer w tej grze nie muszę tłumaczyć
Wygrać można na 3 sposoby:
- po zdobyciu wymaganych bonusów przed ukończeniem wyścigu,
- po zdobyciu przewagi bonusów i przejechaniu wyścigu (3 okrążenia),
- po zdobyciu "złotego bonusu", gdy po 3 okrążeniach jest remis.
System rozgrywekDo turnieju głównego wejść może maksymalnie 16 osób. Pewny start w turnieju finałowym mają osoby zapisane wcześniej poprzez forum. Jednocześnie istnieje limit slotów "zapewnionych" i wynosi 12 miejsc. W razie większej liczby chętnych osoby zgłoszone przez internet od slotu 13 oraz osoby, które wyraziły chęć gry dopiero w dniu zawodów na zlocie, będą musiały rozegrać jeden pojedynek eliminacyjny o wejście do turnieju głównego.
Każdy pojedynek jest w formie 1 na 1 (wyjątki w dalszej części tekstu) do jednej wygranej na wylosowanej trasie. Zapisywana jest również liczba "bonusów" każdego zawodnika na koniec pojedynku (tylko w fazie grupowej!).
Na etapie grupowym gra każdy z każdym w swojej grupie, co daje razem 24 pojedynki(po 6 w każdej grupie). Zwycięzca otrzymuje 1 punkt, przegrany 0. Po zakończeniu pojedynków grupowych do kolejnego etapu awansują po 2 najlepsze osoby z każdej grupie.
Co w razie remisu w grupie?
W przypadku remisu, decyduje bezpośredni pojedynek pomiędzy zainteresowanymi graczami.
W przypadku gdy mamy remis pomiędzy 3 lub 4 osobami, decyduje: bezpośredni pojedynek, a następnie liczba bonusów z wszystkich 3 pojedynków.
W przypadku gdy dwie osoby będą miały równą liczbę bonusów, decyduje ponownie bezpośredni pojedynek pomiędzy tymi dwoma osobami.
W skrajnym przypadku, gdy wszystkie 3 osoby będą mieć taki sam bilans, liczbę bonusów, etc. decyduje losowanie - rzut monetą.
Play Offy:
Po zakończeniu serii grupowej, po dwie najlepsze osoby wychodzą do play-offów, gdzie obowiązuje system drabinkowy.:
ćwierćfinał
1) 1A-2B
2) 2A-1B
3) 1C-2D
4) 2D-1C
półfinał (do 2 wygranych)
5) ZW1-ZW3
6) ZW2-ZW4
mecz o 3 miejsce (do 2 wygranych)
PRZ5-PRZ6
finał (do 3 wygranych)
ZW5-ZW6
W rundzie finałowej odbędzie się 13-18 pojedynków.
W półfinałach i meczu o trzecie miejsce - gramy do dwóch wygranych pojedynków (best-of-three).
W finale gramy do trzech wygranych pojedynków (best-of-five).
UWAGA!
W przypadku meczy do 2 lub 3 wygranych - nie mogą powtarzać się te same trasy (czy nawet sceneria) podczas jednego pojedynku. Przykład:
Pierwszy mecz finału. Wylosowano stół bilardowy. Drugi mecz finału - nie może być wylosowany stół bilardowy (zarówno zwykły jak i PRO). Wylosowano biurko. Trzeci mecz finału - nie może być wylosowany stół bilardowy i biurko (zwykłe i pro), więc odchodzą 4 trasy. Nagrody?Za zdobycie pierwszego miejsca przewidziany jest pamiątkowy Puchar i skromna nagroda rzeczowa.
Uczestnicy:1. MWK
2. Krisuroku
3. Nielogiczny
4. Preki
5. żur0
6. daf
7. Kaplitov
8. dziat
9. Zelas12
10. Qurek
11. Jockey
12. MaarioS
Dopisani na zlocie:
13. Gargi
14. Dred
15. Blade
16. Arek