Forum ContraBanda.eu
OD GRACZY DLA GRACZY => Jeszcze więcej o grach => Wątek zaczęty przez: PegazusMaster w Marca 22, 2016, 23:36:32
-
Yo. Bardzo proste zestawienie. 5 gier/serii, do których najczęściej wracasz odpalając nes/famicom/pegazus i nie potrafią się Tobie znudzić nawet po wielu przejściach.
Moje top:
1 Super Spy Hunter
2 Summer Carnival Recca
3 Gradius 2 (+Salamander)
4 Megaman 3,5,2,1 + hacki - CUSTOMOWE misje
5 Super Mario Bros 3 + hacki - CUSTOMOWE misje
-
1) Contra
2) Road Fighter
3) Kick Master
4) Duck Tales
5) Double Dragon
Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
-
1. Tanki / warsaw city
2. Galaga
3. Super Mario Bros.
4. Contra
5. F1 race
-
1. Baseball
2. Contra
3. Duck Tales 2
4. Tanki
5. Super mario bros
-
1: Monster in my pocket
2: Teenage mutant ninja turtles tournament fighters
3: Gradius 2
4 Top gun the second mission
5: Super Contra.
Oczywiście jest tego więcej, o wiele więcej, ale jak piątka, to piątka :). Konami przeważa z resztą to są gry w które ostatnio naj częściej pykam by odstresować się po pracy, albo w weekend.
-
1. Super Contra
2. Nuts & Milk (jakiś sentyment mam do tej gry, przeważnie rozgrywka w to wienczy moją sesyjke z Pegasus)
3. Micro Machines
4. Panic Restaurant
5. Chip & Dale 2
-
1) Contra
2) Ninja Gaiden
3) Gradius
Nawet nie wymienię więcej bo nad samymi tymi trzema można spędzić życie i żyć będą nadal gdy już nas zabraknie.
-
1.Tetris
2.Gun Nac
3.Marble Madness
4.Rad Racer
5.Super Mario Bros.
-
1. Flintstones Surprise at Dinosaur Peak
2. Flintstones Rescue Dino and Hoppy
3. Teenage Mutant Ninja Turtles Tournament Fighters
4. Kunio Kun Kakutou Densetsu
5. Darkwing Duck
-
1. Super Robin Hood
2. Battletoads
3. Chip & Dale 2
4. Tank 1990 N
5. Gradius 2
-
1. Gimmick!
2. Kick Master
3. Sonic
4. Lion King
5. Contra
-
Contra
Batman
Tiny Toon Adventures 2
Duck Tales
Prince of Persia
-
Moje zestawienie wyglądało by następująco. Choć przyznam, że ciężko się zmieścić w tej 5
Super Robin Hood
Rockman
Robocop 2
KickMaster
LifeForce (Salamander)
-
1. Contra
2. Super C(ontra)
3. B-Wings
4. Megaman 2
5. The Goonies
Dwie pierwsze pozycje nie wymagają wyjaśnień. W B-Wings i Goonies zagrywałem się na jednym z multicartów, gdzie był też Gradius, ale w niego nie byłem zbyt dobry i dalej nie jestem :P A Megaman 2 to mój ulubiony Megaman, może to dlatego że jest tam Metal Man i jego OP broń xD