(http://www.contrabanda.eu/upload/hosting/fishwar_01.png) (http://www.contrabanda.eu/upload/hosting/fishwar_02.png)
Ostatnio dzięki nagrywce (https://youtu.be/K4ulbFy20Gw?t=638) dziata i MWK, dosyć popularna stała się nielicencjonowana gra Fish War, czyli po naszemu Rybie Wojny. Na składance 8in1 z załączonego filmiku występuje ona bez muzyki, więc odpalając ją zasymulować można w telewizorze akwarium i świetnie się przy tym wyluzować. Doskonałe są również dźwięki pojawiającego się rekina oraz pompki do akwarium. Niestety, na tym romie (http://mwk1.vot.pl/contrabanda/stuff/120cah4e3.rar) występuje jedynie wersja z muzyką, więc symulator niemal w całości traci swój klimat... Wielu graczy dostrzega w tej produkcji także aspekty polityczne.
Gra bazuje na bardzo popularnym pomyśle, w którym sterujemy początkowo małą rybką i możemy jiś* jedynie ryby naszego pokroju. Z czasem (punktacja) rośniemy i można atakować coraz więcej gatunków. Jak przestawia się sytuacja - kogo możemy konsumować w zależności od naszego rozmiaru oraz punktacji - udokumentowane jest na poniższej grafice. Trzech najniższych drapieżników nie możemy zjeść w żadnym momencie gry.
(http://www.contrabanda.eu/upload/hosting/fishwar_table.png)
Kolumny przedstawiają kolejno: grafikę naszych akwariowych przeciwników | ilość punktów, które za nie otrzymujemy | naszą postać w momencie możliwości konsumpcji | minimalna ilość punktów w momencie możliwości konsumpcji.
* - jeść
A jakby ktoś był ciekawy, czy po przekroczeniu 100.000 sytuacja w jakikolwiek sposób się zmienia, odpowiadam: nie, zasady pozostają bez zmian.
(http://www.contrabanda.eu/upload/hosting/fishwar1k.png)