Odp: Piracki Kartridż na Pegasus z grą Sangokushi 2 i inne...
« Odpowiedź #15 dnia: Kwiecień 13, 2017, 00:16:34 »
Dałoby ratę fotkę po odlutwaniu scalaków z  Suikoden: Tenmei no Chikai i wsady z PALi? :)

*

Offline MWK

  • *****
  • 467
    • Zobacz profil
    • www.mwkpegasus.prv.pl
Odp: Piracki Kartridż na Pegasus z grą Sangokushi 2 i inne...
« Odpowiedź #16 dnia: Kwiecień 21, 2017, 21:12:17 »
Gry obecnie przebywają pod okiem dic-sc7, więc Jego należy o to poprosić, może będzie miał taką możliwość.

Odp: Piracki Kartridż na Pegasus z grą Sangokushi 2 i inne...
« Odpowiedź #17 dnia: Październik 11, 2017, 16:07:41 »
Tak się zupełnie przypadkowo zlożyło (:D) że Suikoden i L`Emperaurer także wylądowały w moich rekach, więc mogłem dokończyć dzieło ich `poznawania`.
Płytka Sangokushi i L`Emperaurer jest prawie identyczna (z różnicą, że CHR-ROM w pierwszej ma 256K i 32piny, w drugiej 128K i 28 pinów). Suikoden jest inny.

Dzięki disc za pomoc przy dumpowaniu tych pali. Niestety, mając jedynie programator jest to zadanie trudne jeśli PAL nie jest kombinacyjny. Dlatego zbudowałem swoje urządzenie i program do analizy pali - podawane sekwencje wejściowe nie są w NKB (jak w tradycyjnych programatorach), lecz w kodzie Graya, dzięki czemu minimalizuje się ryzyko hazardu.
Dodatkowo program ma wbudowaną analizę odczytanego wsadu i redukcji funkcji boolowskich oraz możliwość ręcznej zmiany wejść i bieżącego podglądu stanu wyjść (nieocenione przy analizie kombinacyjnych układów)



PAL, z którym pół roku temu (przy pomocy disc) męczyłem się bez zadowalających rezultatów udało się rozszyfrować w jeden wieczór ;)

Po szczegóły zapraszam do wątku na forum:
http://forums.nesdev.com/viewtopic.php?f=9&t=16569

*

Offline MWK

  • *****
  • 467
    • Zobacz profil
    • www.mwkpegasus.prv.pl
Odp: Piracki Kartridż na Pegasus z grą Sangokushi 2 i inne...
« Odpowiedź #18 dnia: Październik 12, 2017, 02:40:19 »
Kurde Krzysztof, jak zawsze chylę czoła i jestem pod nieprzemijającym wrażeniem za to co robisz, doskonała robota 8)
Chcesz jeszcze tego białego Sangokushi 2 (naturalnie jeśli się nim jeszcze nie bawiłeś) czy nie ma sensu bo to praktycznie to samo?

Ciekawe, czy ktoś się pokusi o implementację tego mappera do "bazy danych" (i może za 8 lat playable do takich wynalazków jak Everdrive), bo sądząc po obecnym braku zainteresowania tematem chociażby Cah4e3'a to raczej słabo  to widzę.