Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Jeszcze więcej o grach / Odp: Ninja Gaiden- która część najlepsza a która najgorsza (dowody)..
« Ostatnia wiadomość wysłana przez MaarioS, The dnia Dzisiaj o 19:09:06 »
Bardzo dobry opis atutow wszystkich gier, jednak sam nie odpowiedziales na wlasne pytanie. Zatem jak uwazasz, ktora czesc jest najlepsza??
2
fCON10 / Odp: FamiCON Open
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Arek dnia Dzisiaj o 17:34:27 »
Z chęcią pogram w palekty i lotky. Count me in
3
Jeszcze więcej o grach / Odp: Ninja Gaiden- która część najlepsza a która najgorsza (dowody)..
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Armando dnia Dzisiaj o 16:13:06 »
Znam ten trik; tylko że trzeba się nieźle natrudzić aby się w taki sposób wspiąć...
4
Jeszcze więcej o grach / Odp: Ninja Gaiden- która część najlepsza a która najgorsza (dowody)..
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mejs dnia Dzisiaj o 16:05:41 »
W NG1 nie potrzeba drabinki aby wspinać się po ścianie, umiejętnymi wall jumpami wskoczysz wszędzie.
5
Solucje i porady / Odp: Mega Man 2 / Rock Man 2 - solucja
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Armando dnia Dzisiaj o 15:56:36 »
Ja jednak nie zgadzam się co do tego że etapy najlepiej przechodzić w kolejności wskazanej przez autora wątku. Moja preferowana kolejność przechodzenia jest następująca: Air Man, Crash Man, Quick Man, Metal Man, Metal Man, Bubble Man, Heat Man, Wood Man, Flash Man. Jeśli natomiast chodzi o to dlaczego akurat taka kolejność- bo wykorzystuję łańcuszek wrażliwości bossów na jedną broń. A widzę że nawet autor wątku nie dońca zachował kolejność tegoż łańcuszka (np. po Crash Manie poleca przechodzić Metal Mana). Flash Man jest z tego cyklu wyłączony więc postanowiłem tutaj wyjaśnić dlaczego jego wybieram na końcu. A więc- nie lubię przerywać tego typu cykli etapami spoza cyklu i dlatego trzymam się zasady że wpierw muszę cykl skończyć a potem dopiero zająć się etapami spoza cyklu (podobnie jest w MM3 bo tam łańcuszek wrażliwości bossów na jedną broń dzieli całą serię na 2 cykle więc tam przechodzę wpierw jeden cykl a później drugi). Mógłbym też, co prawda, Flash Mana wybierać jako pierwszego; jednak aby tam się dostać do niektórych Powerupów potrzebny jest pomocnik Item 1 (którego otrzymuje się za ukończenie etapu Heat Mana) oraz broń Crash Mana (z powodu konieczności usuwania znajdujących się w etapie metalowych bram). Z kolei, jeśli chodzi o to dlaczego cykl zaczynam od Air Mana to tak... W etapie Heat Mana jest pewne bardzo trudne do przejścia miejsce i tam bardzo pomocny jest pomocnik Item 2, którego otrzymuje się za ukończenie etapu Air Mana. Co prawda, gdybym cykl zaczynał od Wood Mana to też do etapu Heat Mana wkraczałbym z tym zaopatrzeniem, jednak Wood Man jest dużo trudniejszy do wykończenia z ręcznej armatki.
Tak więc myślę że to tyle ode mnie...
6
Jeszcze więcej o grach / Ninja Gaiden- która część najlepsza a która najgorsza (dowody)..
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Armando dnia Dzisiaj o 15:30:22 »
Postanowiłem podzielić się z tutejszymi forumowiczami wynikami mojej analizy wszystkich części serii Ninja Gaiden na NES'a i przedstawić wszystkie znalezione przeze mnie dowody na to że dana część jest najlepsza lub najgorsza z całej serii. Tak więc przedstawiam poniżej owe dowody...

Dowody na to że najlepsza jest NG1:
- broń palna zużywa wyjątkowo mało paliwa
- maksimum doładowania paliwa broni palnej stoi od samego początku na 99 (podczas gdy w pozostałych częściach na samym początku jest 40 przy czym stopniowo wzrasta z każdym następnym światem)
- gdy wkraczasz do bitwy (każdej) masz nowy czas

Dowody na to że najlepsza jest NG2:
- gdy skusisz, następne życie zaczynasz z tym samym poziomem paliwa broni palnej co miałeś przed skuszeniem
- gdy skusisz w bitwie, nie musisz zaczynać od samego początku poprzedzającego ją etapu (wyjątek- bitwy 2 ostatnich światów)
- życie dostaje się nie tylko za łapanie niebieskich twarzy Ninji ale też za każde zebrane 100 tys. punktów
- można mieć pomocników

Dowody na to że najlepsza jest NG3:
- cokolwiek unicestwisz w trakcie etapu, już więcej nie wróci (chyba że skusisz)
- widzisz co kryje się pod danym Power Upem zanim go otworzysz
- możliwość zwiększenia zasięgu miecza
- możliwość czepiania się rurek

Dowody na to że najgorsza jest NG1:
- krótki czas na przejście etapu
- nie można się skrabać po ścianach (chyba że ściana jest oznaczona drabinką)
- jak weźmiesz osłonę, możesz jej użyć tylko raz
- nie można jednorazowo naładować broni palnej od zera do pełna
- gdy skusisz w którejkolwiek z bitw ostatniego świata, cofasz się aż do 6-1

Dowody na to że najgorsza jest NG2:
Niestety, nie znalazłem żadnych na to dowodów

Dowody na to że najgorsza jest NG3:
- gdy skusisz, tracisz całe paliwo broni palnej
- broń palna zużywa wyjątkowo dużo paliwa
- brak przystanków w trakcie etapu (tzn. gdy skusisz w dowolnym miejscu etapu, zawsze zaczynasz od jego początku)
- gdy masz continue, zaczynasz od samego początku świata w którym byłeś
- liczba continue jest ograniczona
- wyjątkowo dużo energii traci się w wyniku jednego oberwania (nawet do 6 jednostek na wskaźniku)
- wyjątkowo mała ilość doładowań energii (tylko 4 w ciągu całej gry)
- gdy wchodzisz do nowego etapu, masz na jego przejście tyle czasu ile zostało Ci z poprzedniego (chyba że zaczynasz nowy świat)


A wy co o tym myślicie? Przede wszystkim- które z wymienionych przeze mnie dowodów są dla Was np. mało istotne?


Pozdrawiam :)
7
Pchli targ / Odp: [Kupię]CRT TV
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Preki dnia Dzisiaj o 15:02:52 »
Wiesz, pociągiem to mogłem przywieźć Famicoma od MaarioSa :P ale z telepudłem tłuc się do Lasek to nielicha wyprawa.
8
Pchli targ / Odp: [Kupię]CRT TV
« Ostatnia wiadomość wysłana przez daf dnia Dzisiaj o 14:55:44 »
To lokomotywą
9
fCON10 / Odp: Grand DecADe - wątek organizacyjny
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Preki dnia Dzisiaj o 14:52:40 »
Dla pewności wolę o takim szczególe poinformować.
10
Pchli targ / Odp: [Kupię]CRT TV
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Preki dnia Dzisiaj o 14:52:06 »
Awykonalne, nie mam nawet prawa jazdy, o własnym samochodzie już nie wspominając.
Strony: [1] 2 3 ... 10