*

Offline dziat

  • *****
  • 895
    • Zobacz profil
Grand DecADe - wątek organizacyjny
« dnia: Styczeń 28, 2018, 22:36:07 »
Kochani, mam już podpisaną umowę z remizą od miesiąca, ale chciałem się chwilę zastanowić nad tematem organizacyjnym. Ostatecznie, minął miesiąc, i nie wiem co jeszcze na wejściu chciałem dodać od stałej wersji tematu zbiórkowego poza kilkoma drobiazgami. No to puszczam w końcu!



Na początku gdy przyjechałem miałem obawy co do zmian w sali, na szczęście nie nastąpiły żadne większe przez ten rok bez nas:






- zniknęły zasłonki,
- pojawiły się bezsensownie przymocowane karnisze,
- pojawiła się szatnia z prawdziwego zdarzenia ze ścianką działową

Ciotka bezstresowa, zupełnie jakbyśmy się już nieźle skumplowali. Zaznaczyłem jej wyraźnie że uderzamy po raz ostatni, tak, aby poczuła dreszczyk emocji że wysadzimy remizę w powietrze, ale nie zrobiło to na niej wrażenia. No to od planów do czynów!

Kasy na zaliczkę poszło 500 PLN, całkowita kwota najmu to 3000 PLN. Obgadaliśmy sytuację w drużynie WÓDKAZOO i koszty naszego przepysznego jubla są następujące:

Koszty zlotu
- wynajem remizy - 3000 PLN,
- sprzątanie remizy - 200 PLN,
- paliwo na kursy ze sprzętem - 100 PLN,
- zakupy środków czystości, herbat, srajtaśm, kieliszków i kubeczków (bądźmy realistami - nie potrzebujemy sztućców ani talerzy, to od paru lat zbędny koszt) i, ogółem, podatek od gruzu właśnie - 300 PLN.

To daje nam bazowy koszt rzędu 3600 PLN. Trzeba pamiętać, że w kasie mamy oszczędność z ubiegłego roku rzędu 215 PLN. Mamy zatem 3400 PLN po zaokrągleniu. Bazując na poprzednich latach uważam, że trzeba założyć obecność 30 osób na całość zlotu, co oznacza 115 PLN na głowę.  Ale do tego doliczam jeszcze jeden koszt, już w przeliczeniu na osobę:

- 25 PLN zakładki na gadżety, grille, chlanie...
 
Rok w rok były "gratisowe" gadżety - wiadomo, że nikt nie wykonał ich za darmo, dlatego w tym roku doliczamy te parę złotych na poczet identyfikatorów, gadżetu sezonu numer dziesięć, koszulki, szaliki, kubki, co się zmieści w cenie - to już pole do dyskusji.

Chciałbym w tym roku przyjąć bezwzględny warunek wpłat do końca czerwca na konto bankowe. Różnie kombinowaliśmy z terminami wpłat, ja przypominałem, wszyscy się wzajemnie alarmowali, Marek wrzucił dla wpłacających we wcześniejszym terminie gadżety gratis, ale zróbmy to prosto. Każdy z nas ma spraw coraz więcej, i jak już uda się usadowić dupę na fotelu celem relaksu, te wszystkie sprawunki będą nasze dupy wciskać ją tam bardziej. Zróbmy to prosto. A pod tym samym sztandarem dupy ściśniętej sprawami, bardzo będę zobowiązany jeśli ktoś z Was, tak jak Robi i Mejs rok temu, wcześniej Mejs przy swoim pierwszym zlocie, a jeszcze wcześniej - cała (z wyjątkiem Ciebie MaarioS!) zniknięta z forum banda warszawska - będzie mi towarzyszyć przy ostatnich szlifach na miejscu. W ostatnim roku czułem że wiele spraw mogłem zrobić lepiej, chciałbym, aby ktoś mógł mi z tym pomóc jeszcze pod koniec czerwca aż po szalony 12 lipca, gdy wcale nie rozpoczniemy zlotu dobę wcześniej, tak jak nigdy tego nie robimy.

Bezwzględny warunek wpłat do końca czerwca i tak pewnie będzie oznaczał wyjątki, bo mam miękkie serce i zawsze boję się, że kogoś fakt kilku kliknięć w koncie bankowym zatrzyma przed wyjazdem na zlot, fakt jest taki, że daje to więcej stresu niż komfortu. Zatem kochani - do zebrania jest równowartość 1714 butelek Perły Chmielowej po aktualnym przeliczniku Chmielcoina.

Obecność na zlocie = wpłata w terminie do 30 czerwca 2018 kwoty za odpowiednią do planowanej obecności ilość dni
Wpłata za 1 dzień = 28 PLN
Wpłata za 2 dni = 56 PLN
...
Wpłata za całe 5 dni = 140 PLN

Numer konta do wpłat:  49 1140 2004 0000 3202 7153 1483
W tytule przelewu: f#10 NICK ILOŚĆ DNI


DO ZEBRANIA: 4200 PLN / W KASIE: 2890 PLN
Obecni na zlocie:
dziat - 5 dni - 140 PLN;
Duobix - 5 dni - 140 PLN;
Mati - 5 dni - 140 PLN;
Krisuroku - 5 dni - 140 PLN;
Gargi - 5 dni - 140 PLN;
Gajwer - 5 dni - 140 PLN;
Roben - 5 dni - 140 PLN;
MWK - 5 dni - 140 PLN;
machbed - 5 dni - 140 PLN;
Lio - 5 dni - 140 PLN;
daf - 5 dni - 140 PLN;
Robi - 5 dni - 140 PLN;
Zelas - 3 dni - 90 PLN;
1990in1 - 3 dni - 84 PLN;
Arek - 5 dni - 140 PLN;
MaarioS - 5 dni - 140 PLN;
żur0 - 5 dni - 140 PLN;
Wodzu - 5 dni - 140 PLN;
oSa - 5 dni - 140 PLN;
Ignus - 5 dni - 140 PLN
kompot - 5 dni - 140 PLN;
Zitz - 2 dni - 56 PLN;
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 21, 2018, 21:05:04 wysłana przez dziat »

Odp: Grand DecADe - wątek organizacyjny
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 29, 2018, 10:13:36 »
Oddzieranie z lustra (nawet nieumiejętne) naklejki Contrabandy NIE GODZI SIĘ!

*

Offline Krisuroku

  • ***
  • 199
  • くりすろく
    • Zobacz profil
    • Krisuroku Mapping Site
Odp: Grand DecADe - wątek organizacyjny
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 06, 2018, 22:40:57 »
Ja tylko mam nadzieję, że ilość stołów będzie zadowalająca :P

*

Offline Gargi

  • **
  • 51
    • Zobacz profil
Odp: Grand DecADe - wątek organizacyjny
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 28, 2018, 13:55:25 »
Wpłacone Kamraci, na ile bym nie przyjechał jest wpłacone za całość :).

*

Offline Mati

  • *
  • 232
  • Gilop
    • Zobacz profil
Odp: Grand DecADe - wątek organizacyjny
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 18, 2018, 22:28:50 »
Czołem rodzinko.
Grzesiu robi w tym roku konkurs NSF'owa melodia. Ja wpadłem na pomysł, by zrobić coś w rodzaju sequela mianowicie przyszedł mi do głowy pomysł, by zrobić konkurs polegający na odgadnięciu jaki to dźwięk z gry.
Będzie kilkadziesiąt dźwięków z różnych gier na Nes-Famicom i każdy będzie musiał odgadnąć z jakiej to gry dźwięk i co przedstawia.
Tego jeszcze nie było. Myślę, że to będzie fajna zabawa. Skoro można odgadywać muzykę, to w tym roku po odgadujemy również dźwięki.
Pracę nad konkursem ruszą niebawem.

*

Offline dziat

  • *****
  • 895
    • Zobacz profil
Odp: Grand DecADe - wątek organizacyjny
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 18, 2018, 23:35:04 »
Wspaniały pomysł Mati, kibicuję gorąco!
Ja też bym parę rzeczy zdradził co na dziesionę się szykuje, ale (jeszcze) nie śmiem wyręczać osób które chcą wyjść na scenę z pomysłami!
« Ostatnia zmiana: Marzec 18, 2018, 23:56:58 wysłana przez dziat »

*

Offline Gajwer

  • **
  • 67
  • Panie dej admina xD
    • Zobacz profil
    • Nowy kanał
Odp: Grand DecADe - wątek organizacyjny
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 27, 2018, 20:59:13 »
Jak obiecywałem tak też zrobiłem!
Opłata za całe 5 dni wpłynęła! A jeśli ktoś by potrzebował kogoś do pomocy też czy coś mogę się zgłosić, chętnie pomogę jak tylko będę potrafił  :)
My name is Gajwer. FamiGyver

*

Offline dziat

  • *****
  • 895
    • Zobacz profil
Odp: Grand DecADe - wątek organizacyjny
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 28, 2018, 08:19:07 »
Świetnie Gajwer! Zawsze mi się serce raduje gdy widzę że ktoś niewidoczny dłużej na forum, kto zdaje się że już zniknął z widnokręgu pegazusowej zajawki niespodziewanie zawija do portu ziem ojczystych. Cieszę się że zbijemy się Perłą na tarasie, ja stawiam!

Koniecznie zobacz wszystkie relacje zlotowe które pokażą Ci klimat imprezy od środka i pomyśl czy sam chciałbyś zająć się jakimiś - czy to turniejem, czy wiedzówką, czy może oryginalną formułą atrakcji którą stworzysz. Może Wrecking Crew z rozbijaniem muszli klozetowych petardami? Dla mnie to Wrecking Crew z rozbijaniem płyt gipsowych na czas co od trzech lat obiecuje jest opus magnum atrakcji zlotowych, trochę cykam się że się zabijemy (chociaż nie sądzę), ale to tak żeby Ci pokazać pojemność formuły zlotowej. Wiedzówki i turnieje są super - zawsze jest z tego narzecze beki podczas trwania i tygodnie szlifowania formy przed. Ale composy potrafią być dopiero petardą!

Odp: Grand DecADe - wątek organizacyjny
« Odpowiedź #8 dnia: Kwiecień 11, 2018, 22:08:39 »
Witam wszystkich ! mam takie pytanko jako nowy zarejestrowany na Contrabandzie mogę dołączyć do takowego zloty ?

*

Offline Gajwer

  • **
  • 67
  • Panie dej admina xD
    • Zobacz profil
    • Nowy kanał
Odp: Grand DecADe - wątek organizacyjny
« Odpowiedź #9 dnia: Kwiecień 11, 2018, 22:48:28 »
Pozwolę sobie Ci odpowiedzieć jako osoba która jest tu od kilku lat. Jeśli tylko jesteś chętny przelewaj śmiało hajsiwo i spotykamy sie w Laskach w lipcu :)
My name is Gajwer. FamiGyver

*

Offline MWK

  • *****
  • 595
    • Zobacz profil
    • www.mwkpegasus.prv.pl
Odp: Grand DecADe - wątek organizacyjny
« Odpowiedź #10 dnia: Kwiecień 14, 2018, 21:31:28 »
Viridiis, dokładnie tak jak napisał Gajwer, przelewaj hajs za wybraną ilość dni (bądź całość) i zapraszamy, a przy okazji będziesz miał idealną wręcz okazję aby poprzymierzać różne joypady od najrozmaitszych konsol oraz klonów, to chyba najlepszy sposób aby dokonać właściwego dla siebie wyboru 8)

*

Offline Roben

  • Kraniarz
  • *****
  • 540
    • Zobacz profil
Odp: Grand DecADe - wątek organizacyjny
« Odpowiedź #11 dnia: Kwiecień 19, 2018, 14:24:26 »
Dobra chłopy ja już zaznaczyłem swą obecnosć na FamiCON#10 więc do Lipca :D

Odp: Grand DecADe - wątek organizacyjny
« Odpowiedź #12 dnia: Kwiecień 19, 2018, 18:13:31 »
Z racji mojego stażu może nie powinienem zawbierać głosu w tej sprawie, ale czemu u licha nie ma tu jednego, głównego, podpiętego tematu w którym w pierwszym poście na bieżąco wpisywane były by WSZYSTKIE sprawy informacyjno-organizacyjne? Swego czasu brałem udział w pewnych zlotach i tam takie tematy były normą, u Was wszystko porozbijane jest po cały dziale w 10 różnych wątkach i tak naprawdę trochę trzeba poklikać by przeczytać o miejscu, czasie, cenie, atrakcjach itp. :)
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 21, 2018, 22:34:25 wysłana przez MWK »

Odp: Grand DecADe - wątek organizacyjny
« Odpowiedź #13 dnia: Kwiecień 19, 2018, 18:22:14 »
Wydaje mi się, ze gdybyś wszystko miał spięte w 1 temat (czyli jednocześnie miałbyś tylko 1 główny temat w dziale) to miałbyś burdel ponad burdelami burdelów

*

Offline Roben

  • Kraniarz
  • *****
  • 540
    • Zobacz profil
Odp: Grand DecADe - wątek organizacyjny
« Odpowiedź #14 dnia: Kwiecień 19, 2018, 18:26:12 »
Rob3rt, bo większość zamiast czytać info na stronie głównej wchodzi na forum, takie uroki, masz dział na głównej aktualizowany co do lokalizacji zlotu.