Klony MULTI?
*

Offline YERZMYEY

  • ***
  • 245
  • 8-BIT MUSIC: http://yerzmyey.i-demo.pl/
    • Zobacz profil
    • Yerzmyey - 8-BIT MUSIC
Klony MULTI?
« dnia: Czerwiec 30, 2017, 21:32:05 »
Hej.

W ostatnich latach pojawiły się klony multi-platform.

Można do nich załadować gry z różnych platform retro.
https://www.youtube.com/watch?v=arcF1vY_3ck

Ja osobiście wolę sobie sprawić klona konkretnego urządzenia (to już w sumie będą trzy NES-y ;) ), ale przyznam, że połączenia typu NES/GB/GBC/łotewer - hmmmmmmm, sounds nice, chociaż oczywiście koszta mogą dać poważnie po worku mosznowym.

Nie przymierzam się do klonów multi (zwłaszcza, że mnie nie stać, huhuh); pozostaję przy NES/FC - za co MWK mnie publicznie piętnuje :) - ale jednak chciałem zorientować się, jakie są opinie ludzi w temacie.

Greetzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.

8-BIT & 16-bit MUSIC:
http://yerzmyey.i-demo.pl/

Odp: Klony MULTI?
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 30, 2017, 23:06:24 »
Tego typu klony najczęściej są EMULATORAMI z pseudo PC w środku które podczas włożenia cartridga go dumpują (zgrywają zawartość) i go odtwarzają. Osobiście nie miałem ale dla tego faktu nic a nic nie polecam. Zakładam, że Ciebie również takie rozwiązanie w tym przypadku również nie zainteresuje bo chcesz kupić konsolę

P.S. W momencie 11:15 masz Arkanoida który nie działa

P.S.2. Na kontrolerze masz gałkę analogową zamiast D-pada gdzie wszystkie konsole w tej konsoli go wykorzystują
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 30, 2017, 23:12:35 wysłana przez MaarioS »

Odp: Klony MULTI?
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 30, 2017, 23:47:50 »
YERZMYEY - moze ten filmik nieco pomoze:


*

Offline YERZMYEY

  • ***
  • 245
  • 8-BIT MUSIC: http://yerzmyey.i-demo.pl/
    • Zobacz profil
    • Yerzmyey - 8-BIT MUSIC
Odp: Klony MULTI?
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 03, 2017, 23:54:45 »
Aha. A to nie za bardzo zachęcające, wicie-rozumicie.
To ja w kontekście klonów pozostanę przy starych poczciwych chińczykach. ;) ;) ;)
8-BIT & 16-bit MUSIC:
http://yerzmyey.i-demo.pl/

*

Offline Dred

  • *****
  • 522
  • opos maniak komputerowy
    • Zobacz profil
Odp: Klony MULTI?
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 10, 2017, 00:44:13 »
mieliśmy już kiedyś o tym wątek, nawet jest tam mój wywód (zwany także pokracznym strumieniem świadomości xD) http://forum.contrabanda.eu/index.php?topic=347.0

*

Offline YERZMYEY

  • ***
  • 245
  • 8-BIT MUSIC: http://yerzmyey.i-demo.pl/
    • Zobacz profil
    • Yerzmyey - 8-BIT MUSIC
Odp: Klony MULTI?
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 10, 2017, 11:05:28 »
Oh, w rzeczy samej!

Zapoznam się.

No cóż, przyznam, że jestem gadżeciarzem - lubię mieć dużo różnorakiego sprzętu. Retro w sensie.
Głównie anywayz.

Chyba wolę mieć dużo pojedynczych/różnych, niż jedną multi. :)
(Nie licząc Raspberry Pi oczywiście).

Pozdro.
8-BIT & 16-bit MUSIC:
http://yerzmyey.i-demo.pl/

*

Offline YERZMYEY

  • ***
  • 245
  • 8-BIT MUSIC: http://yerzmyey.i-demo.pl/
    • Zobacz profil
    • Yerzmyey - 8-BIT MUSIC
Odp: Klony MULTI?
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 21, 2017, 11:21:05 »
Joł,

dobra konsola 'multi' - ale droga.
http://allegro.pl/retro-freak-nes-snes-gba-famicom-md-genesis-i6886230801.html
Nie na moją kieszeń anywayz.
8-BIT & 16-bit MUSIC:
http://yerzmyey.i-demo.pl/

*

Offline Qurek

  • *****
  • 234
    • Zobacz profil
Odp: Klony MULTI?
« Odpowiedź #7 dnia: Lipiec 21, 2017, 12:01:52 »
Obczajcie sobie to. Ciekawy projekt, który chyba jeszcze nie ujrzał światła dziennego. Jest to konsola modułowa, a znaczy to tyle, że naszą bazową konsolą jest matka, do której podpina się odpowiednie moduły (np. NES, SNES, Playstation) które mają swoje sloty na kartridże/płyty CD, i wejścia na oryginalne pady. Z tego co się orientuję, sprzęt ma działać hadware'owo, a nie za pomocą emulacji.

http://polymega.com/

Odp: Klony MULTI?
« Odpowiedź #8 dnia: Lipiec 24, 2017, 01:17:05 »
Te Polymega wygląda ciekawie - z tego co widzę jest możliwość m. in. streamowania bezpośrednio z konsoli. Mam tylko nadzieję, że te moduły to faktycznie prawdziwy hardware, bo np. Retro Freaka bym nie kupił właśnie ze względu na emulację - zawsze jest choć minimalny input lag.