Tmnt tf modyfikacja trybu story
*

Offline Mati

  • *
  • 267
  • Gilop
    • Zobacz profil
Tmnt tf modyfikacja trybu story
« dnia: Lipiec 14, 2016, 23:34:12 »
Nie wiem czy to odpowiedni dział, ale jeśli tak to w porządku, jeśli nie to proszę o przeniesienie do właściwego.
Na zlocie rozmawiałem z Dizzym o możliwości zmodyfikowania Tmnt tf tak, by można było grać w trybie story wszystkimi postaciami, nie tylko żółwiami, czyli Caseyem, Hotem i Shredderem. Zawsze byłem ciekaw czy jest to możliwe i o to stało się. Dizzy zmodyfikował rom tak, by to było możliwe. Można grać w trybie story wszystkimi, natomiast dziwnym trafem gra wysypuje się podczas walki Shredder vs Shredder, ale poza tym wszystko działa. Zabawa jest przednia, szczególnie rozwalanie ścian tymi trzema bossami. Sami sprawdźcie.
Nie wiem czy da się coś zrobić z tą ostateczną walką S vs S, ale myślę, że Dizzy znajdzie rozwiązanie tego problemu. Poniżej link do zmodyfikowanego romu. Na razie wersja E, ale mam nadzieję, że i wersja U zostanie w to włączona. Zbytnio nie przepadam za wersjami Europejskimi. Mam wrażenie, że te wersje częściej się kaszanią od pozostałych regionów. Link poniżej. Miłej zabawy.
Liczę na to, że sprawa ze Shredderem się rozwiąże, ale zabawa i tak jest przednia .
Download.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/73262344/Teenage-Mutant-Hero-Turtles-Tournament-Fighters-E-.nes


Odp: Tmnt tf modyfikacja trybu story
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 15, 2016, 01:21:58 »
W trybie story nie walczysz dwoma jednakowymi postaciami. Jak przegrasz walkę np. z Raphaelem, weźmiesz continue i wybierzesz jako zawodnika Raphaela, gra przeniesie Cię do następnego oponenta. Może w przypadku Shreedera gra nie wie co zrobić i przenosi gracza w limbo zamiast do ekranu końcowego? Ludki z Konami nie przewidzieli że jakiś Polak może zrobić małą rewolucję w ich kodzie ;P. Grałem krótko, ale jest jak mówisz - wszystko działa. To teraz tylko ten Mario do lewej i będę spełniony ;).

*

Offline dziat

  • *****
  • 927
    • Zobacz profil
Odp: Tmnt tf modyfikacja trybu story
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 15, 2016, 01:26:34 »
ZROBILIŚCIE TO NA GODZINY PO ZLOCIE. SZANUJĘ. Czekam na wypowiedź Dizzyego w temacie, sam sprawdzę jak będę miał sprawny komputer pod ręką! (emulator androidowy w wersji darmowej posysa gilop nie w centymetrach, a kilometrach)

Może nagrasz filmik przedstawiający modyfikacje Mati? Można dodać wokal i pokazać modyfikacje na montażu! :)
« Ostatnia zmiana: Lipiec 15, 2016, 01:28:36 wysłana przez dziat »

*

Offline Mati

  • *
  • 267
  • Gilop
    • Zobacz profil
Odp: Tmnt tf modyfikacja trybu story
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 15, 2016, 03:25:09 »
Nie sprawdzałem tego, o czym piszesz Zitz. Grałem tylko bossami. Jest tak, że np., gdy gramy Hotem nie ma dwóch hotów, tylko po Caseyu jest Shredder. Poza tym wszystko tak jak w trybie story mode. Nie wiem, czemu gra się kaszani, kiedy ma dojść do walki między Shredder vs Shredder przecież w grze da się taką walkę podjąć, albo po prostu trzeba by też sprawdzić wersję, U, która się nie kaszani i może uciągnie.
Co do filmików, to chętnie mogę się tym zająć jutro Tomek i nagrać gameplaye z pokazania jak to wygląda ze strony trzech bossów trybie story mode. Jeśli to nagram, to podrzucę ci na jakiś onedrive czy coś i będziesz mógł wrzucić na contrabandowy kanał by pokazać ludziom, co tu się odgilopia . Zabawa jest przednia. Uwielbiam rozwalać ściany tymi bossami .


Odp: Tmnt tf modyfikacja trybu story
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 15, 2016, 08:53:48 »
Mati-> Walka Shreeder vs Shreeder jest możliwa w każdym innym trybie, ale nie w Story z powodów o których wspomniałem. Walka Hothead vs Hothead nie jest nigdzie dostępna (pomijając glith) wyjątkowo, co było zamierzeniem twórców. Hothead to największa postać, jak pojawi sie 2 hotheadów jednocześnie to konsola nie wyrabia ze spriteami (postacie migają- grać się da grać ale nie wygląda to dobrze).
Raz jeszcze - w trybie Story walka 2 dowolnymi takimi samymi przeciwnikami nie jest możliwa.

*

Offline daf

  • *****
  • 972
    • Zobacz profil
Odp: Tmnt tf modyfikacja trybu story
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 15, 2016, 08:58:26 »
Dokładnie, zgadzam się z Madzią... to znaczy z Zitzem. ;) Od razu miałem tą samą właśnie myśl.

Dizzy oraz Mati - gratuluję projektu, świetny pomysł, a wykonanie dopiero przetestuję. Od siebie będę miał życzenie na przeróbkę innej gry, ale o tym nie tutaj i nie teraz.

*

Offline Mati

  • *
  • 267
  • Gilop
    • Zobacz profil
Odp: Tmnt tf modyfikacja trybu story
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 15, 2016, 12:11:55 »
Jasne Zitz. Niech mi ktoś powie jak wygląda zakończenie? Tak samo jak przejdzie się żółwiami? Czy Dizzy też coś tam pozmieniał?



Odp: Tmnt tf modyfikacja trybu story
« Odpowiedź #8 dnia: Lipiec 16, 2016, 13:40:32 »
Wersja U też się rozwala przy dwóch Niszczarkach...

Coś mi nie pasuje? Dlaczego w Bonusie wystarczy tylko raz uderzyć w ścianę? Może to ułatwienie wszystko rozwala
Podać pomocną dłoń zawsze można

*

Offline Mati

  • *
  • 267
  • Gilop
    • Zobacz profil
Odp: Tmnt tf modyfikacja trybu story
« Odpowiedź #9 dnia: Lipiec 16, 2016, 13:46:43 »
No niestety wywala. Widocznie tak musi być. Helper, myślę, że to nie jest ułatwienie. Uderzenie bossami w ściany ma po prostu taką siłę uderzenia.


Odp: Tmnt tf modyfikacja trybu story
« Odpowiedź #10 dnia: Lipiec 16, 2016, 14:07:57 »
Nie powiedziałbym tak, przy specjalnych postaciach w bonusie każda ze ścian jest już prawie rozwalona, a powinna być normalna. Spojrzę w RAM jak wrócę do domu
Podać pomocną dłoń zawsze można

*

Offline Mati

  • *
  • 267
  • Gilop
    • Zobacz profil
Odp: Tmnt tf modyfikacja trybu story
« Odpowiedź #11 dnia: Lipiec 16, 2016, 14:29:57 »
Zdziwiłbym się gdyby było tak w przypadku żółwi. Wg mnie tak musi po prostu być, bo zobacz jak pisałem wcześniej, jakie uderzenie mają te większe postaci. Widocznie 1 kopniak, uderzenie ręką jednej z nich powoduje takie pierdyknięcie, że te ściany to po prostu nie przetrzymują. Co innego uderzenie małego żółwia a co innego uderzenie większych postaci od nich. Nie wiem, takie moje przypuszczenia, ale być może jest tak jak piszesz. Sprawdź, bo może twoja teoria jest słuszna. Ja tam się nie znam. Ja tylko gram .


*

Offline Zitz

  • **
  • 26
    • Zobacz profil
Odp: Tmnt tf modyfikacja trybu story
« Odpowiedź #12 dnia: Lipiec 16, 2016, 14:41:14 »
Dla ciekawskich:
Shreeder w planszy bonusowej
Koniec gry Hotheadem (zwrócicie uwagę na artefakty w endingu):
Shreeder vs Shreder glitch:

Wszystko testowane na Normal Mode wersja EU.

Odpowiadając na pytanie Mateusza: Mati, po przejściu Hotheadem (i podejrzewam że każdą inną postacią np. Caseyem) ending jest normalny jak dla Leonarda. Pojawiają się niewielkie artefakty w grafice i paleta w ostatnim obrazku jest przekłamana, tzn. opaski żółwi są w kolorze czarnym. :)

EDIT: Widzieliście film ze Shreederem w bonusie? Shreeder puszcza boskie wiatry, bo jak wyjaśnić fakt że ściany pękają bez zetknięcia się z nim? Ładna fala uderzeniowa, nie ma co :D.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 16, 2016, 14:43:38 wysłana przez Zitz »

Odp: Tmnt tf modyfikacja trybu story
« Odpowiedź #13 dnia: Lipiec 25, 2016, 23:54:35 »
Grałem trochę w hacka w wersji USA i oto mój report: grając bossami to w bonus levelu są już naruszone ściany a raczej nie powinny. Grając Caseyem to ściany są naruszone w połowie, grając Hotheadem to ściany tak samo są naruszone w połowie, natomiast grając Shredderem to ściany są naruszone prawie do końca (wystarczy 1 cios do zniszczenia). Przeszedłem cały story mode grając Caseyem i zakończenie pojawiło się Donatella. Przechodziłem całą grę w normal mode

Jeszcze 1 dosyć ważny aspekt- w story mode nigdy nie ma walki ten sam player vs ten sam player, dlatego nigdy nie ma walki Hothead vs Hothead, Casey vs Casey oraz.... no właśnie, Shredder vs Shredder?? Zatem jestem praktycznie pewien dlaczego grając Shredderem ostatnia walka się wiesza na początku. Nigdy nie ma walki z tym samym playerem ale obowiązkowo końcowa walka musi być ze Shredderem czyli no właśnie... co gra ma w tym momencie zrobić??

Za to cały tryb grając zółwiami jest (chyba) cały prawidłowy. Przynajmniej bonus level miał prawidłowe ściany i grałem Leonardo aż do walki ze Shredderem. Jednak niestety, tym razem nie udało mi się go ubić ::)

P.S. proponuję ten temat przenieść do demosceny, bardziej tam pasuje
« Ostatnia zmiana: Lipiec 26, 2016, 00:01:34 wysłana przez MaarioS »

*

Offline Mati

  • *
  • 267
  • Gilop
    • Zobacz profil
Odp: Tmnt tf modyfikacja trybu story
« Odpowiedź #14 dnia: Lipiec 26, 2016, 00:00:41 »
MaarioS grając żółwiami w tryb story wszystko działa prawidłowo. Sprawdzałem grając na hard.