Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Pieseu

Strony: [1] 2 3 ... 5
1
Pchli targ / Odp: Stragan u Pieseua
« dnia: Luty 11, 2019, 23:02:39 »
Kochani!
Szukam jeszcze obudowy do PC typowo retro. Powiedzmy okolice ok 386-Pentium I.
Zależy mi na tym by była typu desktop. To jest dla mnie zasadniczo najważniejsze. Jeśli ktos posiada ładną sztukę za rozsądne pieniądze proszę o kontakt.
Najlepiej bym preferował odbiór na zlocie ze względu na koszty wysyłki takiego kloca ;)

2
Pchli targ / Odp: Stragan u Pieseua
« dnia: Luty 05, 2019, 15:11:32 »
Hej kochani!


Potrzebuję zakupić famiklona. Ważne jest dla mnie tylko by to był nawet najbardziej chamski klon. Ważne by działał. Skorupa zupełnie nie gra roli (zasadniczo może jej nawet nie był, i tak ją wydupcę).

W skrócie potrzebuję sprawnych bebechów konsoli o, co ważne dla mnie, jak najmniejszych wymiarach. Najlepiej z chociaż jednym padem i zasilaczem ( oczywiście też mogą być chińskie i do dupy).

3
Super ^\\^
I dzięki za przypomnienie o Okami, zapomniałem tego tytulu i nie moglem jej znaleźć! Jesli bedzei w przystepnej cenie to moze i jak sie nia pokusze :b

4
W jakiej cenie macie tam I am Setsuna?

Przenieś to do odpowiedniego tematu, robisz offtop.  /daf

5
fCON10 / Odp: Halko (Dzwoni Twój Gilop Po Relacje)
« dnia: Styczeń 18, 2019, 23:01:27 »
Moje umiejętności, etc są niestety nie na najwyższym poziomie, lecz jesli tylko bede mogl jakos pomóc, piszcie do mnie śmialo na pw. Jakoś sie dogadamy ;)
Tylko tak w przedbiegach uprzedze, iż jeszcze styczen, luty moge cos pokminic, potem musze zdać maturę i ew od maja jestem 100% wolny.


(Ps. Nie wiem czy tylko u mnie, ale gdy pisze na telefonie to autokorekta za cholerę nie chce czasem lapac i wariuje. Jakis blad czy cos :v )

6
Pchli targ / Odp: Rabaty, Kody, Giftkarty, Kupony i inne zdrapki
« dnia: Listopad 26, 2018, 18:52:36 »
GDWAA6-NFNCE-2UU4K

Jakiś kod do War of Warships. Statek, dublony i 3 dni premium. Dostałem z G2A a mi się nie przyda

7
fCON10 / Odp: Halko (Dzwoni Twój Gilop Po Relacje)
« dnia: Listopad 20, 2018, 10:39:35 »
Tak, to było wtedy jak go spaliliśmy tam na miejscu na ognisko xD

8
fCON10 / Odp: Halko (Dzwoni Twój Gilop Po Relacje)
« dnia: Listopad 19, 2018, 18:43:08 »
Ja w końcu spiąłem poślady i wrzuciłem gdzieś te materiały które zrobiłem sam. Żałuję trochę że jest ich tylko tyle no ale niestety...
W folderze znajduje się jeszcze folder Messenger w którym są materiały w jakości "fb".
https://drive.google.com/drive/folders/1GaLMNX0AxsEojWUJBfmExDujjXoGXZd5?usp=sharing

9
Hardware / Odp: Przyspieszenie gier na IQ-502
« dnia: Listopad 17, 2018, 11:25:30 »
Wszystkie na których testowałem są multiregionalne. Ale nie chodzi o to, iż jest czarno-biały. Gdy wrócę do domu to podrzucę zdjęcia. Możliwe, że pod tym względem to ja jestem debilem i coś źle robię :b

10
Hardware / Odp: Przyspieszenie gier na IQ-502
« dnia: Listopad 16, 2018, 20:16:37 »
Wiesz Roben myślałem, że to będzie podobny zabieg co do tego robionego w GameBoy'u. Tam po podmianie kwarcu, lub zastosowaniu dwóch z przełącznikiem dało się sterować prędkością działanie gry. Oczywiście mówię to w wielkim uproszczeniu. Aczkolwiek myślałem, że podobny zabieg da się wykonać w Pegasusie. Ale gdy potem rozebrałem i zobaczyłem, że to zwykły glut to straciłem nadzieję i wolałem się zapytać. Cóż czyli czeka mnie zakup Famicoma od Maariosa albo kupno jakiejś ładnej AV-ki. Szczerze powiedziawszy taka gra jest dla mnie wręcz męcząca jak wszystko jest tak zwolnione. Do tego albo to urok IQ-502 rev.3 albo po prostu mojego egzemplarza, ale strasznie obraz na ekranie jest niewyraźny, wręcz rozmyty, "pikseloza" czcionek, grafik i postaci po prostu mówiąc zwykłymi słowami "rozlewa" się na boki, testowałem to i na telewizorze kineskopowym, jak i moim monitorze led i obraz jest podobny. Do tego ta konsola nie lubi się z cartami, rzadko kiedy chce wszystkie poprawnie odczytywać, czasem "wywala" pada, nagle przestaje reagować i wariuje ogólnie. Ale myślę, że nie ma sensu w ogóle się już z tym bawić i lepiej będzie kupić nową konsolę.

11
Hardware / Przyspieszenie gier na IQ-502
« dnia: Listopad 13, 2018, 18:31:50 »
Aloha!
Mam pytanie do większych znawców sprzętu ode mnie, a mianowicie prędkość wyświetlania gier. Niestety wyświetlają się one dla mnie za wolno, po grach na emulatorze czy "lepszych" sprzętach jest to dla mnie strasznie irytujące. Konsola którą bym chciał zmodować to Pegasus IQ-502 rev.3, niestety to już wersja na glucie, no ale cóż, na nic innego mnie nie stać ;b
Od razu uprzedzając pytania nic nie kombinowałem w środku, aczkolwiek rozbierałem ją już kiedyś i czyściłem.  Czy wymiana rezonatora kwarcowego by wystarczyła aby nieco przyspieszyć wyświetlanie gier? Jeśli tak to na jaką wartość a ew. co innego należałoby zrobić? Czy po prostu się nie da nic zrobić?

12
fCON10 / Odp: Halko (Dzwoni Twój Gilop Po Relacje)
« dnia: Lipiec 21, 2018, 02:22:38 »
Długo się zbierałem jak zacząć te słowa. Wszak to był mój pierwszy zlot. Jako jeszcze nieobyty do końca z wszechobecnym gruzem bylem początkowo nieco przybity całością. Aczkolwiek juz po kilku chwilach ogarnąłem co i jak i było naprawdę (nie bójmy się tego słowa) zajebiście! Jako, że zlot dla mnie zaczął się o dzień wcześniej miałem okazję nieco wcześniej obeznac się z klimatem.
Pogoda troche popsuła nastroje, jak i przyniosla jakies choroby. Niestety TVoG się nie odbyło, ale wrócę do tego za rok! Niestety nie mamy wspólnego zdjęcia, a szkoda! Ogólnie zabawa ze wszystkimi była zajebista, ale szczególnie pragnę podziękować:
Dziat-kowi - za całą organizację zlotu. Widać, że wkładasz w to dużo serca i pomimo pewnych przeciwności udało się wszystko ogarnąć. Ps. Dzięki za pyszny obiadek ^\\^
Mejs - jesteś jednym z najbardziej pozytywnie zakręconych ludzi na tym zlocie. Można z tobą robić wspaniały gruz!
Helper - dzięki za pomoc, no niestety nie udało się gry ogarnąć, but oh well bawiłem się świetnie i tak ;)
Dred - Ciebie zawsze chciałem poznać ty lewaku ty xD, byłoby wszystko zajebiście, gdybyś tylko mniej spal! Za rok ogarnę cos lepszego niż tamten majeranek :b
Arek - finał roastu wygrał! Mimo, ze miałem pewne obawy etc, to było zajebiście i lałem z tego niemiłosiernie :b
Qurek - zawsze chciałem cię poznać! Dziękuję za wspólną rozmowę!
Roben - cóż twoja kinematografia... Gruz zamienił się w żwir a gilop opadł i nie wstaje :b a tak na serio ciesze się, ze mogłem ciebie poznać w realu!
MWK - wspaniały człowiek z ciebie, ciesze się że mogłem poznać! Twoje stanowisko w remizie to cudo! A strzał z kopa w krzesło i wywalenie osłony bezpieczników w "pierdolonej remizie" wygrało :b
daf - dzięki za Kruka xD, zamienił się w talerz a film z tego jeszcze podrzuce!
Mati - dzięki że mogłem cię poznać! A przede wszystkim dzięki za wykład o genezie gilopa!
Krisuroku - Panie Kamerzysto, jak ja ci muszę jeszcze swoje materiały podrzucic xd, dzięki za relacje na DVD jak i kamerowanie całego zlotu!
Gargi - mistrzu vixy! Dzięki za wspaniałą muzykę, jak i przede wszystkim za wspólne rozmowy, bardzo miło się rozmawiało, a kask już kupiłem ;)
Robi - dzięki za grę na keyboardzie, mogłem nawet sam potłuc się w klawisze :b wracaj do zdrowia!
Nielogiczny - dzieki za podrzucenie kartridza do remizy i sorki ze nie udal sie przelew wcześniej :x
Preki - no gościu, co tu dużo mówić, spędziliśmy większość zlotu razem! Także bez gadania bierz sie za liczenie swastyk!
Pawgal - dzieki za partyjke tenisa i wspolna rozmowe ;)
Darek - no ciebie nie mogłem nie zapamiętać! Drogi PSX-owcu bierz za rok to Saicento i widziemy sie w remizie. Wspanialy z ciebie czlowiek :)
Zelas - jeszcze raz sorki za wylanie piwerka na werandzie :x
Martin - bardzo miło bylo cie poznac, za rok musze wziac jakis sprzet i wprowadzić cie w tajniki audio wideo :b
Milos - mam nadzieję że poduszka była wygodna :b a tak na serio wspaniale się z tobą konwersowalo, jak i robiło gruz!

Jesli kogos pominalem przepraszam! Nie wszystkich z was kojarze jeszcze z twarzy, także prosze o wyrozumialosc i wybaczenie i widzimy sie za rok na werandzie przy Amarence!

13
fCON10 / Odp: Bambetle zlotowe po raz dziesiąty
« dnia: Lipiec 10, 2018, 22:37:59 »
Ja będę miał ze sobą tablet 2w1

14
fCON10 / Odp: 2. Roast Contrabandy
« dnia: Lipiec 07, 2018, 00:19:54 »
Wtrącę się jeszcze.
Zakończmy to tak, iż ja i Dred nie bierzemy udziału w wydarzeniu (czy tylko my - nie wiem). Utleniamy się z remizy.
A z waszej, głownie Arka, strony tylko prosimy o to aby nie żartować sobie z nas i przemilczeć nasz temat.
Bo na moje oko to się przeradza powoli w swoistego ping-ponga.
I jak najbardziej popieram MaarioSa, iż nie należy namawiać i przekonywać. Jeśli ktoś, dajmy dla przykładu, nie pali szlugów, to nie przekonujemy go jakie są zajebiste i nie wpychamy mu jej do ust.
Ja na prawdę rozumiem, iż są ludzie którzy znoszą tonę obelg w swoją stronę - szanuję, aczkolwiek szanuję również gdy ktoś prosi by tego nie robić, bo go to uraża.
Mnie nie odpowiada to jak event się może potoczyć gdybym był na sali, dlatego wprost proszę aby ze mnie nie żartować gdyż opuszczę salę.
Sposób wypowiedzi jaki obierasz Arek tutaj może być na prawdę urażający.
O ile np. nigdy nie pojmę jak można z kogoś wprost drwić w twarz, czy obrażać, o tyle kawał opowiedziany z uśmiechem i w odpowiedni sposób rozbawi nawet osobę z której się zaśmiejemy. Jest różnica między "spierdalaj" powiedzianym do kogoś kto nas irytuje, a takim powiedzianym w żarcie z uśmiechem dla twarzy, gdy ktoś np. zaczyna jechać po marce auta której auto mamy.
Ode mnie tyle, więcej się już raczej nie będę wypowiadał, chyba, że ktoś skieruje słowa wprost do mnie.

15
fCON10 / Odp: 2. Roast Contrabandy
« dnia: Lipiec 06, 2018, 22:04:52 »
Powiem szczerze, że albo ja jestem głupi czy coś, aczkolwiek mimo, iż ta wypowiedź nie była kierowana w moją osobę, to na swój sposób mnie zabolała. W każdym razie, wiem już kiedy będę się chciał wybrać do sklepu lub obczaić okolicę. Pomimo, iż mam do siebie dystans i ogólnie mówiąc kolokwialnie wyjebane na swoją osobę, to nie chciałbym się sam dołować tym, gdy ktoś będzie ze mnie cisnął. Rozumiem ideę całego eventu, ale jednak nie jest to coś, co potrafię przyjąć z otwartymi ramionami i nie raz, nie dwa zaklnę nawet sam do kogoś w żartach, ale jakoś wolę to robić w taki sposób abym zarówno ja, jak i osoba z której żartuje mogła się uśmiechnąć. Często nawet przepraszam za swój humor gdy widzę, że kogoś nie bawi to co mówię. Dlatego po prostu wolę zostawić to wydarzenie ludziom, którzy rozumieją ten rodzaj humoru i się nie urażą, gdy się po nich ciśnie. Wy bawcie się dobrze, ja po prostu po-egzystuję sobie gdzieś indziej x)

Strony: [1] 2 3 ... 5