Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Jimm

Strony: [1] 2
1
Jeszcze więcej o grach / Odp: Najlepsze ekrany tytułowe/menu
« dnia: Luty 12, 2019, 21:11:26 »
Pozwólcie że odświeżę temat ;)



Nie wiem jak wam, ale mi od zawsze podobał się ekran tytułowy "Eliminator Boat Duel". Wygląda dosyć abstrakcyjnie i kreskówkowo, co od razu mi przypadło do gustu.




Chciałbym również wspomnieć o Power Blade 2. Ciekawie prezentuje się główny bohater na załączonym obrazku. Bardzo "Arnoldowo" :P

2
Opisy i recenzje gier / Odp: Fighting Road
« dnia: Luty 10, 2019, 23:01:00 »
Mam ten tytuł do dzisiaj na jakimś carcie, który gdzieś tam wala się po szafie. Pamiętam że naklejka przedstawiała M. Bisona ze Street Fighter'a, tego nie zapomnę ;D. Prawdę mówiąc nigdy nie ogarniałem systemu walki w tej grze i w sumie samej gry.  Odpaliłem to może z 5 razy w życiu i podziękowałem, to nie jest gra dla mnie.

3
Opisy i recenzje gier / Snow Brothers
« dnia: Luty 10, 2019, 22:45:46 »
Kurczę, ostatnio strasznie wkręciłem się w ten tytuł i nie mogę się od niego dosłownie oderwać, dlatego postanowiłem stworzyć ten temat, napisać krótką recenzję oraz podzielić się z wami moją opinią na temat tego klasyka.


Snow Brothers - dosyć ciekawa platformówka stworzona w 1990 roku i wydana przez Capcom/Toaplan, na przeróżne platformy lecz ja oczywiście skupię się na wersji "NESowskiej".

Rok wydania: 1990 (w 1991 na NES'a)
Wydawca: Toaplan / Capcom
Platforma: Automaty arcade, NES, Gameboy, iOS, Android, Sega Mega Drive, Amiga


Myślę że na samym wstępie, mogę rozpisać się na temat fabuły, która nie jest jakaś hiper uber ciekawa. Dwaj główni bohaterowie Nick i Tom ulegli pewnej klątwie, która została rzucona przez demona króla Scorcha i zamieniła naszych protagonistów w bałwany, aby uniemożliwić im zepsucie planów króla, jakim jest zawładnięcie nad światem. Podbił dwa królestwa Whiteland i Snowland oraz porwał dwie bliźniacze księżniczki Teri i Tinę, zadaniem bohaterów jest uratowanie wcześniej wspomnianych dziewczyn i przywrócenie pokoju w obydwóch królestwach, po pokonaniu głównego bossa księżniczki całują naszych herosów tym samym unicestwiając bałwanią klątwę. Teraz przypatrzymy się rozgrywce, która prezentuje się następująco: musimy przemierzyć 50 poziomów, które w grze nazywane są piętrami. W każdym poziomie znajdują się przeciwnicy, którzy posiadają różne zdolności. Od ziania ogniem, latania, aż po rzucanie nożami i zamianę w tornado (w przypadku jednego sonico-podobnego stworka którego osobiście nienawidzę :P). Po przejściu 9 poziomów musimy stawić czoła bossowi, jest ich pięciu na całą grę. W owym tytule pierwszy gracz porusza się niebieskim bałwanem o imieniu Nick, mamy również możliwość zagrania czerwonym Tomem, którym można zagrać tylko i wyłącznie w trybie dla dwóch graczy. "Snołmeny" są w stanie zamrażać przeciwników i zamieniać ich w śnieżne kule, którymi możemy siać dosłowne spustoszenie na mapie. Takowa kula jest w stanie zabić bezproblemowo wszystkich przeciwników, którzy znajdują się na arenie. Gra ma sporo różniastych itemków (ciastka, kanapki, lody, w jap. wersji sushi itp) które podbijają licznik uzbieranych punktów. W grze nie mogło oczywiście zabraknąć ulepszeń dla głównych bohaterów. Mam tutaj na myśli kilka rodzajów miksturek, które dają dodatkowe "upgrade'y" w postaci szybszego poruszania się, bardziej efektywnego zamrażania przeciwników czy też większego pola rażenia broni. Po zebraniu wszystkich trzech eliksirów, gra staje się w sumie za łatwa, jeżeli zginiemy wszystkie nasze umiejętności przepadają. Zbieramy też literki, które musimy ułożyć w napis "SNOW" co da nam dodatkowe życie, a możemy je zebrać w bonusowej rundzie z "niebieskimi mordami", myślę że wiecie co mam na myśli  ;D lub podczas gry w jednorękiego bandytę, która czeka na nas po pokonaniu bossa. Bossowie nie należą do jakiś mega skomplikowanych. W zasadzie finałowy boss jako jedyny jest nieco trudny oraz irytujący, chociażby przez wypuszczanie tych pierdzielonych bąbelków. Z tego co się orientuję to japońska wersja posiada dodatkowy tryb Time Mode, który możemy uruchomić Selectem w menu głównym. Ustawiamy czas na 2, 3 lub 5 minut i trzeba przemierzyć bodajże 15 poziomów, dotrzeć do księżniczki i zmieścić się w czasie. Grafika i soundtrack zasługują na ogromnego plusa, gdyż jest to bardzo mocna strona gry, do tego dochodzi tryb na dwóch, który jest świetny, nieraz miałem okazję w nim grać ze starszym bracholem. Sam tytuł oceniam pozytywnie i wszystkim, którzy w to nie grali polecam obczaić :). Co do OST to mam swojego faworyta:

4
Kącik muzyczno-filmowy / Odp: Mniejszy przegląd italo disco
« dnia: Luty 03, 2019, 23:54:34 »
Ciekawy wątek, od dłuższego czasu sporo słucham Italo Disco. Podrzucę kilka świetnych kawałków:

Radiorama - Aliens
https://www.youtube.com/watch?v=GIYbeJAk9SM

Savage - Don't Cry Tonight
https://www.youtube.com/watch?v=Jfc-knHB41U

Mike Mareen - Lady Ecstasy (High Energy)
https://www.youtube.com/watch?v=5MwE1wf7mzg

Righeira - No Tengo Dinero
https://www.youtube.com/watch?v=Sy2MqQ_uNIY

5
Kącik muzyczno-filmowy / Odp: Czego teraz słuchasz?
« dnia: Luty 03, 2019, 23:30:05 »
Dario Rossi wymiata!

Ja sobie aktualnie słucham tego:

6
Opisy i recenzje gier / Odp: Mitsume ga Tooru
« dnia: Luty 03, 2019, 14:48:10 »

Bardzo dobra gierka, w którą sporo się zagrywałem. Aktualnie jest w mojej topce najlepszych gier na NES'a. Tytuł przeszedłem multum razy i podobnie jak MaarioS, grę znam niemalże perfekcyjnie na pamięć. Nawet pamiętam wszystkie miejsca w których znajduje się ten stwór który daje nam pieniążki. Uwielbiam cały OST, jest po prostu świetny i wpada w ucho.  Jeśli chodzi o poziom trudności, to gra moim zdaniem nie należy do jakiś skomplikowanych, jedynie za dzieciaka miałem problem z 3 etapem, ze względu na sekcję z obniżającymi się kolcami, teraz nie sprawia mi to żadnego problemu. :P . Motyw z podbijaniem monet naprawdę nowatorski i przydatny. Jeżeli ktoś nie grał, to serdecznie polecam obczaić ten tytuł, gdyż jest naprawdę mistrzowski.

PS. Nie wiem dlaczego, ale Hosuke Sharaku troszkę przypomina mi połączenie dwóch postaci z Dragon Balla. Krillina ze względu na niski wzrost i łysinę oraz Tenshinhana przez trzecie oko, albo jako syna lub młodszego brata Tiena. Ale to tylko mój wymysł :P

7
Jeszcze więcej o grach / Odp: Hacki gier NES
« dnia: Styczeń 23, 2019, 18:36:26 »

Kolejny hack związany z wąsatym hydraulikiem, zmieniający tylko sprite'y. Zwie się Bomber Mario. Jest to oczywiście pierwsza część Bombermana, tylko zamiast tytułowym bohaterem, gramy Marianem i wysadzamy Goomby czy inne Buzzy Beetle. Muszę przyznać że wygląda solidnie.
https://www.romhacking.net/hacks/1530/


No i nie mogłem rzecz jasna zapomnieć o jednym z moich ulubionych hacków Rockmana 2, jakim jest Rockman No Constancy, do którego wprowadzono sporo innowacji, nową broń, nie mówiąc oczywiście o zmienionej muzyce i odświeżonych mapkach. Poziom trudności jak to przystało na hacki Mega Mana mocno zawyżony. Po prostu mega! Muszę przyznać że Air Man w menu wyboru mistrzów robotów wygląda strasznie epicko, podobnie jak lekko podirytowany Heat Man, który w oryginalnym MM2 miał takie "zamulone" spojrzenie  :P
https://www.romhacking.net/hacks/321/

8
Podobnie jak daf, ostatnimi czasy również sporo pogrywam sobie w Mitsume ga Tooru i koniecznie muszę wspomnieć o pewnym utworze, który jest dla mnie osobiście najlepszy, mianowicie chodzi o ten z ostatniego poziomu 5-3.
Chciałbym również przytoczyć pewien kawałek z Tetrisa (z takiej dosyć badziewnej wersji, w którą niewygodnie mi się grało, jakoś nigdy nie czułem tego portu),  mowa tutaj o nutce w której osobiście się zakochałem, czyli "Technotris", potrafię jej słuchać godzinami :).

9
Kącik muzyczno-filmowy / Odp: Czego teraz słuchasz?
« dnia: Czerwiec 07, 2018, 14:46:05 »
Ciekawa nutka z gatunku Eurodance/Euro Disco. Osobiście uwielbiam takie klimaty.

10
Jeszcze więcej o grach / Odp: Glitche
« dnia: Grudzień 30, 2017, 21:31:24 »
Nie wiem czy można to nazwać glitchem, ale czasami przy odpalaniu bodajże Big Nose'a Freaks Out ze Złotej Piątki lub jakiejś innej gry z tej składanki, nie pamiętam dokładnie, wyskakiwały takie mordki. Uśmiechnięta lub smutna. Na pegasusie nieraz miałem coś takiego i zastanawia mnie o co z tym dokładnie chodzi.


11
Solucje i porady / Odp: Mega Man 2 / Rock Man 2 - solucja
« dnia: Czerwiec 26, 2017, 23:47:20 »
Wielkie dzięki za wszelakie pozytywne opinie! To dla mnie miłe i motywuje to do tworzenia kolejnych solucji. :)

Osobiście zawsze leciałem Metal Man > Wood Man > Flash Man, a potem już nie pamiętam. W tej grze sporo robot masterów obrywa wciry od broni Metal Mana która i tak jest OP

W sumie masz rację. Zapomniałem tego uwzględnić w solucji. Cieszy mnie fakt, że takowa broń istnieje bo bez niej byłoby o wiele trudniej.

12
Solucje i porady / Mega Man 2 / Rock Man 2 - solucja
« dnia: Czerwiec 26, 2017, 21:50:35 »
Siemanko! Zapraszam Was do kolejnej, mojej solucji. Tym razem mamy kultową gierkę, jaką jest druga część Mega Mana. Solucja pierwotnie powstała pod koniec 2012 roku. Więc lecimy z tematem :)

Spis treści:
1. Sterowanie
2. Poziomy
3. Bossowie
4. Broń i przedmioty
5. Inne przedmioty
6. Funkcja password
7. Zakończenie

1. Sterowanie
Strzałki - poruszanie się (podczas rozgrywki i w menu)
A - skok
B - użycie broni
Start - pauza

2. Poziomy
Heat Man level:

Wood Man level:

Metal Man level:

Flash Man level:

Air Man level:

Bubble Man level:

Quick Man level:

Crash Man level:

Dr. Wily level 1 :

Dr. Wily level 2:

Dr. Wily level 3:

Dr. Wily level 4:

Dr. Wily level final:


3. Bossowie
Odnośnie mistrzów robotów, to najlepiej zaczynajcie ich pokonywać w takiej kolejności w jakiej ich rozpisałem:


Bubble Man: pierwszy, a zarazem jeden z najłatwiejszych mistrzów robotów. Jego strategia to: strzelanie oraz wystrzeliwanie swego ''bąbelka'', który porusza się po całej arenie. Utrudnieniem w tej walce są umieszczone na suficie kolce, które zabijają nas za pierwszym razem. Cała sekcja walki jest pod wodą i co za tym idzie, bardzo wysoko skaczemy.
Słabości: Metal Blade oraz na Mega Buster (nasza broń)
Po pokonaniu dostajemy: Bubble Lead


Heat Man: drugi mistrz robotów. Kolejny niezbyt skomplikowany przeciwnik. Jego taktyka na udupienie "błękitnego" to wystrzelanie ze swojego miotacza ognia trzech kul ognia, które po zetknięciu z podłożem, wytwarzają małe ścianki ogniste, które musimy przeskakiwać. Jego drugim atakiem jest szarża w naszym kierunku.
Słabość: Bubble Lead
Po pokonaniu dostajemy: Atomic Fire oraz Item 1


Wood Man: nasz kolejny, dosyć masywny mistrz robotów, który wydaje się być trudnym przeciwnikiem. Wpierw ''przywołuje'' on liście i wytwarza z nich osłonkę, która całkowicie ochrania naszego drewniaka od pocisków z ręcznej armatki, po paru sekundach rzuca tą tarczą w naszym kierunku. Utrudnieniem w tej walce są spadające liście z drzewa, które zadają nam obrażenia. Dosyć abstrakcyjnie to brzmi, że liście mogą zrobić krzywdę niebieskiemu robotowi, wychodzi na to nasz Mega Man jest nad wyraz delikatny ;). Taka moja rada. Używajcie na niego broni Heat Mana (Atomic Fire), ponieważ naładowana jest w stanie zdjąć Wood Mana na jednego hita.
Słabość: Atomic Fire
Po pokonaniu dostajemy: Leaf Shield


Air Man: czwarty boss, najbardziej rozpoznawalny mistrz robotów z całej gry. Jeden z trudniejszych opponentów, który włada siłą wiatru. Posiada on jeden atak jakim są małe tornada, które wypuszcza ze swojej ręcznej armatki. Tornada znacznie przyśpieszają, gdy lecą w naszym kierunku przez co bardzo ciężko ich uniknąć. Dojście do niego jest skomplikowane, gdyż zdmuchuje on nas swoim wiatrakiem umieszczonym na jego klatce piersiowej w lewą lub prawą część ekranu. Spróbuj jak najszybciej dostać się za Air Mana i do oporu nawalaj w niego "Leaf Shieldem" od Wood Mana. Wtedy bardzo szybko go zniszczysz.
Słabość: Leaf Shield
Po pokonaniu dostajemy: Air Shooter oraz Item 2


Crash Man: drugi najtrudniejszy mistrz robotów. Skacze po całej arenie jak szalony i rzuca w naszym kierunku swoją bombę, która wybucha po jakiś 2-3 sekundach, samo nasze zetknięcie się z bombą zadaje nam dosyć duże obrażenia.
Słabość: Air Shooter
Po pokonaniu dostajemy: Crash Bomber


Metal Man: bardzo prosty boss, którego szybko można pokonać. Rzuca w naszym kierunku swoimi metalowymi ''Shurikenami'' które można bez najmniejszych problemów przeskoczyć. Gdy podejdziemy do niego zbyt blisko przeskakuje on na drugą stronę planszy i zmienia kierunek w którym porusza się taśmociąg, bo właśnie na nim odbywa się walka. Ciekawa sprawa, że ten boss jest podatny na własną broń.
Słabość: Metal Blade, możemy go równie dobrze zniszczyć naszą ręczną armatką (Mega Buster)
Po pokonaniu otrzymujemy: Metal Blade


Flash Man: jest to drugi najłatwiejszy mistrz robotów w całym MM2, zaraz po Metal Manie. Podobnie jak Crash Man skacze i biega po całej planszy, lecz nie zrzuca na nas bomb, tylko zamraża czas, przez co jesteśmy unieruchomieni. Gdy to zrobi, wtedy strzela serią pocisków w naszym kierunku.
Słabość: Metal Blade
Po pokonaniu dostajemy: Flash Stopper oraz Item 3


Quick Man: najbardziej popierdzielony i chamski mistrz robotów, którego atutem jest nadprzyrodzona szybkość, niczym u Sonica. Bardzo szybko porusza się po arenie, przez co ciężko przewidzieć jego ruchy. Ma on jeszcze jeden atak jakim jest rzucanie w naszym kierunku swoim bumerangiem, którego ciężko uniknąć i trzeba się naprawdę postarać, aby to zrobić.
Słabość: Flash Stopper
Po pokonaniu dostajemy: Quick Boomerang


Mecha-dragon: pierwszy boss w zamku doktora Wily'ego. Jest nim wielki mechaniczny smok. Zieje w naszym kierunku ogniem. Walka jest bardzo trudna, gdyż walczymy na kilku platformach, które są mniej więcej wielkości Mega Mana, przez co możemy łatwo wpierdzielić się do przepaści. Sam smok również jest w stanie nas do niej strącić. Przed samym starciem z gigantycznym smokiem, mamy sekcję w której musimy przed nim uciekać. Jeżeli dotkniemy go w jakiś sposób podczas ucieczki, to automatycznie giniemy.
Słabość: Quick Boomerang


Picopico-kun: robot o specyficznym wyglądzie. Walka z nim nie jest skomplikowana. Aby go zniszczyć potrzebujemy broni Bubble Mana, jaką jest ''Bubble Lead''. Jest to bardzo nietypowy boss, ponieważ jest on zbudowany z bloczków po których się poruszamy. Bloczki ''ożywają'' i łączą się z dwóch segmentów, co powoduje, że tworzy się takowy robot, przedstawiony na powyższym obrazku. Jego atakiem jest szarżowanie w naszym kierunku. Jeżeli zniszczymy ''robocika'' to wtedy stworzy się on ponownie z dwóch bloczków, co spowoduje że będzie ich coraz mniej. Co turę porusza się on coraz szybciej.
Słabość: Bubble Lead


Guts-Dozer: wielki robot na taśmach, którego wygląd bazowany był na Guts Manie z pierwszej części. Aby go pokonać musimy wskoczyć na przód tego pojazdu i strzelać w głowę robota. Naparza w nas pociskami oraz wypuszcza z środka ''Mety''. Kilka informacji o przeciwniku ''Met'' możecie znaleźć tutaj:
http://megaman.wikia.com/wiki/Met_%28Classic_series%29.
Słabości: Atomic Fire oraz Quick Boomerang


Boobeam Trap: kolejny bardzo ciekawy boss. Ze względu na to że jest on statyczny, czyli w ogóle się nie porusza, jest przymocowany do ściany i aby go pokonać potrzebna będzie broń ''Crash Bomber''. Od czasu do czasu każde działko, (bo znajduje się ich podczas walki pięć), wypuszcza pocisk, który zadaje dość sporo obrażeń. Teraz pokażę wam jak poprawnie go pokonać, ponieważ jest to jedyna walka w której trzeba trochę pogłówkować, więc pokonaj go w taki sposób, jak na poniższym screenie:
Słabość: Crash Bomber


Robot Masters: jak to miało miejsce w poprzedniej części MM musimy ponownie zmierzyć się z każdym mistrzem robotów. Pod względem poziomu trudności bossowie się nie zmienili,  można nawet powiedzieć że mamy łatwiej, gdyż posiadamy już cały arsenał. Na poniższym screenie ujrzysz, jaki mistrz robotów znajduje się w danym pokoju. Pokój nr. 9 będzie dopiero widoczny, gdy pokonamy wszystkich mistrzów robotów.



Wily Machine No. 2: maszyna Dr. Wily pokaźnych rozmiarów, jak widać możemy dostrzec jego kopułę w której się znajduje. Strzela on w nas dość dużymi pociskami. Gdy zniszczymy tego robota, to przechodzimy do drugiego etapu walki. Tym razem pociski są dużo trudniejsze do ominięcia ponieważ odbijają się w naszym kierunku.
Słabości:
Forma 1: Atomic Fire
Forma 2: Crash Bomber


Alien: finałowy boss. Teraz musimy stanąć do walki z samym Dr, Wily. Nie posiada on jakiś specjalnych ataków, jedynie co robi, to lata po całej planszy i puszcza na nas zwykły pocisk, jaki posiadają często zwykli przeciwnicy w planszach. Wydaje się proste, choć dotknięcie tego pocisku zadaje nam bardzo dużo obrażeń, tak samo jak bezpośredni kontakt z ''kosmitą''
Słabość: Bubble Lead

4. Broń i przedmioty

Mega Buster: broń, którą posiadamy od początku gry. Nasz główny bohater strzela ze swojej ręcznej armatki pociskiem, który zadaje przeciętne obrażenia. Jest to jedyna broń u której nie kończy się amunicja.


Bubble Lead: bohater wypuszcza bąbelek, który ''sunie'' po ziemi
Otrzymujemy po pokonaniu Bubble Mana


Atomic Fire: bardzo potężna broń. Po naładowaniu (przytrzymanie przycisku strzału) nasz bohater wypuszcza wielką kulę ognia. Potrafi ona zmieść większość przeciwników za pierwszym zamachem.
Otrzymujemy po pokonaniu Heat Mana


Leaf Shield: nasza postać wytwarza osłonę z liści. Chroni ona Mega Mana od pocisków i przeciwników wszelakiej maści. Możemy ją w każdej chwili wystrzelić.
Otrzymujemy po pokonaniu Wood Mana


Air Shooter: główny bohater wystrzeliwuje trzy małe trąby powietrzne, które kierują się w górę ekranu.
Otrzymujemy po pokonaniu Air Mana


Crash Bomber: kolejna dość potężna broń. Nasza postać wyrzuca bombę, która przyczepia się do ściany i po jakiś dwóch sekundach wybucha. Broń należy do tych ''wolniejszych''
Otrzymujemy po pokonaniu Crash Mana


Metal Blade: druga najlepsza broń w grze. MegaMan strzela metalowymi ostrzami, które potrafią siać spustoszenie.
Otrzymujemy po pokonaniu Metal Mana


Flash Stopper: moim zdaniem jest to najbardziej bezużyteczna broń w grze. Nie zadaje ona żadnych obrażeń nie licząc Quick Mana, który na tę broń jest podatny. Zatrzymuje ona czas, oznacza to że żaden przeciwnik nie może się ruszyć dopóki pasek amunicji nie zejdzie do końca. Nie możemy kompletnie nic zrobić, ani strzelić, jak i również zmienić broni na inną. Dopiero w czwartej części ta broń została ulepszona do maksimum.
Otrzymujemy po pokonaniu Flash Mana


Quick Boomerang: całkiem solidna broń. MegaMan wypuszcza całą seryjkę szybkich bumerangów.
Otrzymujemy po pokonaniu Quick Mana

Przedmioty
:



Przedmiot 1 (Item 1): dzięki temu przedmiotowi będziemy mieli umożliwione skakanie po platformach, co ułatwia przechodzenie danego etapu
Otrzymujemy go po pokonaniu Heat Mana.



Przedmiot 2 (Item 2): dzięki temu ''itemkowi'' będziemy mogli wskoczyć na platformę, która leci w lewą lub prawą stronę.
Otrzymujemy go po pokonaniu Air Mana



Przedmiot 3 (Item 3): najrzadziej używany przedmiot ze wszystkich, porusza się on w górę i w dół, gdy dotknie ściany.

5. Inne przedmioty

Mała apteczka: odzyskujemy ok. 5 pikseli energii


Duża apteczka: wypełnia połowę naszej energii jeżeli mamy końcówkę.

Niestety nasza nowo nabyta broń oraz przedmioty mają ograniczoną ilość amunicji. Podobnie jak w przypadku poprzedniej części MM, są również dodatkowe apteczki, dzięki którym możemy odzyskać daną ilość amunicji, dzielą się one na:

Małe: podobnie jak z apteczką odzyskujemy 5 pikseli amunicji naszej broni

Duże: również tak samo jak w przypadku dużej apteczki, jeżeli mamy końcówkę amunicji to odzyskujemy połowę.


Dodatkowe życie


Zbiorniczek z energią: użycie zbiorniczka powoduje, że odzyskujemy całą energię.

6. Password
W grze również można wpisywać tzw. kody passwordowe czy jakkolwiek można to nazwać. Wystarczy w menu głównym gry wejść do ''Passwords''
i wpisać następującą kombinację:

Po wpisaniu powyższego kodu będziemy od razu przy poziomach Dr. Willyego.
Generator kodów: http://www.mmhp.net/Passwords/MM2/

7. Zakończenie
Pff... to się rozpisałem. :P No cóż, mam nadzieję że w jakimś stopniu Wam pomogłem.

PS. Wybaczcie że niektóre sprite'y są strasznie rozmazane. Niebawem to zmienię.

Pozdrawiam!

13
Opisy i recenzje gier / Odp: Summer Carnival Recca 92'
« dnia: Styczeń 18, 2017, 14:42:15 »
Pozwólcie że odświeżę ten temat. Jestem szczęśliwym posiadaczem tego tytułu. Mam pewną składankę na której znajdują się trzy gry i jedną z nich jest właśnie SCR. Od samego początku najbardziej do mnie przemówiła. Uważam że poziom trudności tej gry jest bardzo wysoki, przynajmniej dla mnie. Możecie uważać inaczej. Wszystko jest "naspeedowane" i nawet od pierwszego, lepszego wybuchu można dostać oczopląsu, więc niestety osoby z epilepsją nie będą mogły poszczycić się tym świetnym tytułem. Nigdy tej gry nie przeszedłem bez ułatwień. Musiałem to ukończyć na emulatorze z kodem na nieśmiertelność, bo niestety na Pegasusie nie podołałem. Kocham soundtrack w tej grze, no po prostu kocham. Świetna techniawa. Na pierwszy rzut oka, grafika może zmylić bo jest sporo osób, które dopiero odkryły ten tytuł i początkowo myśleli że wyszedł na SNES'a. ;) Anyway, pomimo tego że gierka ma bardzo zawyżony poziom trudności to i tak polecam wszystkim ograć ten tytuł, gdyż jest naprawdę warty uwagi. ;)

14
Jeszcze więcej o grach / Odp: Najlepsze hacki na NES
« dnia: Styczeń 18, 2017, 14:16:02 »
Ja osobiście mam swojego, pewnego faworyta, którego nigdy nie przeszedłem, gdyż jest dla mnie z deka skomplikowany. Mowa tutaj oczywiście o Rockman 4 Minus Inifinity.  Bardzo dobry hack Mega Mana 4 do którego wprowadzono wiele ciekawych innowacji. Poziom trudności jest cholernie zawyżony i właśnie przez to gierka ma swój urok :)



Z tego co pamiętam to udało mi się pokonać tylko 3 mistrzów robotów, przy pozostałych wymiękłem. Taktyka walki bossów całkowicie zmieniona, nowy arsenał broni, nowe poziomy, świetny soundtrack z innych dobrych tytułów. Coś co tygryski lubią najbardziej ;D

http://www.romhacking.net/hacks/910/


15
Solucje i porady / Odp: Arkanoid - poradnik/solucja
« dnia: Styczeń 17, 2017, 22:49:37 »
Dziękuję za miłe słowa ;)

Strony: [1] 2