Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - MWK

Strony: [1] 2 3 ... 26
1
Jeśli o mnie chodzi to odpowiadam krótko - bo akurat takie mieli na stanie. To stara piracka szkoła. Zamiast jednej 3V dali dwa półtoraki BO BYĆ MOŻE kwestia rozmieszczenia komponentów na tym konkretnym PCB uniemożliwiała położenie jednej CR2032. ALBO taki mieli kaprys. Pewności stuprocentowej oczywiście nie mam.

2
Narazie surowe pliki prosto od dic-sc7 >> http://mwk1.vot.pl/contrabanda/stuff/Sangokushi3.rar
Mapper (oczywiście) nieznany.

3
fCON10 / Odp: ContraBanda Famicom League#2 - Time of Revenge
« dnia: Czerwiec 19, 2018, 19:47:31 »
Tetris 2 Bobliss.

4
Czołem.

Następne wykopalisko i kolejny ukłon w stronę pirackiej myśli technicznej 8)
Tym razem "na warsztat" poszedł piracki N163 z grą Sangokushi II: Haou no Tairiku - tutaj Sangokushi III.
Osobiście nigdy nie spotkałem sie z tym mapperem.


Jak się pewnie domyślacie (a może nie?) ten piracki kartridż (niestety) nie obsługuje dodatkowych kanałów dźwiękowych.
Nie jest to jednak taka "fuszerka" jak w przypadku Suikan Pipe, tutaj brakujace ścieżki nie szumią tylko po prostu ich nie ma.
Pozostała funkcjonalność do sprawdzenia.

Kartridż leci do dic-sc7 w celu zdumpowania oraz przeprowadzenia gruntownej analizy.
Wam tymczasem przedstawiam bardzo krótkie porównanie jak brzmi ten pirat w porównaniu do oryginału:


5
Pirackie produkcje / Odp: Zgorzkniałe carty
« dnia: Czerwiec 14, 2018, 01:34:00 »

6
Demoscena i gry homebrew / Odp: Newsy z demosceny NES/Famicom
« dnia: Czerwiec 14, 2018, 01:26:14 »
Oprócz animacji TURBOpodoba mi się grafika, kolorystyka, te ciemności, tła, a sam koncept gry również jest ciekawy - raz jeszcze ukłony Siudym!

7
Spotkania w rodzinnej atmosferze / Odp: Spotkanie 9/06/2018
« dnia: Czerwiec 14, 2018, 01:20:13 »
STOLAT Mati! Macie jakieś materiały?

8
fCON10 / Odp: Grand DecADe - wątek organizacyjny
« dnia: Czerwiec 14, 2018, 01:17:49 »


DOSKONALE Yerzmyeyu!
Ja już się doczekać kurcza nie mogę 8)


[fanboy off]

9
fCON10 / Odp: Playlista - Ekwadorsk w Laskach
« dnia: Czerwiec 03, 2018, 00:05:46 »
Jakie tam zgrywanie - Gargi po zlocie upubliczni cały mix do pobrania tu na forum, c'nie? 8)

10
fCON10 / Odp: Harmonogram i atrakcje
« dnia: Czerwiec 03, 2018, 00:01:51 »
Nie wiem Panowie. Nic więcej na chwilę obecną powiedzieć nie mogę więc i nie ma sens(h)u konkretyzować.
Też nie chciałem przekładać tego na inny dzień, bo harmonogram jest tak napięty, że i tak nie widzę możliwości.
No chyba, że we wtorek i już, ale w tygodniu to tak może być u nich średnio z czasem.
Zadzwonie, popytam o ten piątek, ale to bliżej zlotu.

11
fCON10 / Odp: Playlista - Ekwadorsk w Laskach
« dnia: Maj 30, 2018, 00:38:52 »

12
2 lata nadzieji...

Pół roku trudności...

Trudności i Niepowodzeń.

Wreszcie.

5 lat od zrodzenia się idei...

UDAŁO SIĘ : )


Wiecie co? Chyba jednak dobrze, że wydygałem a potem nie mogłem sie dodzwonić do Pana Marka Jutkiewicza.

Piszę jeszcze całkowicie "na świeżo" po powrocie z Wrocławia.
Umówiłem się TOTALNIE spontanicznie na wywiad z szefem firmy TATAREK - Panem Jerzym (uwaga!) Tatarkiem 8)
Człowiek OTWARTY i PRZESYMPATYCZNY! Pełen rozmaitych zainteresowań i pasji, nie tylko zawodowych lecz również i tych z nutką (bądź nawet nutą) nostalgii.
Pan Jerzy gdy tylko dowiedział się o nas, o naszym zgromadzeniu, o tym co robimy już od (ponad) 10 lat, to zaprosił mnie, przyjął i ugościł jak swojego, za co Mu bardzo gorąco w imieniu swoim jak i nas wszystkich podziękowałem!
Podyskutowaliśmy, powspominaliśmy, mam wszystko nagranę, jak tylko posklejam to będzie fajny i unikatowy na skalę kraju wywiad/dokument, bo wydaje mi się, że do tej pory nikt tego nie próbował w odniesieniu do Pegasusa.
Na razię tylko taki mały smaczek :


Co było dalej, przeszło moje NAJŚMIELSZE oczekiwania. Mianowicie, gdy poruszyłem wiadomy temat, Pan Jerzy "idąc za ciosem" chycił za telefon i począł przeczesywać kontakty.
[tutaj tylko wtrącę, że kontakt do Pana Marka, który zdobyłem z poufnego źródła był dobry (meh!)]
W wielkim skrócie, żeby nie przedłużać, nagrał nam spotkanie z Panem Markiem, które potem telefonicznie potwierdziłem (niestety Pan Dariusz Wojdyga przebywa obecnie i coraz częściej/dłużej jak sie okazało za granicą, tak więc jest i będzie poza jakimkolwiek zasięgiem, a przynajmniej narazie) oraz "uruchomił" jeden inny kontakt, o którym nikt nigdy nie wspominał, o którym nie ma nigdzie żadnych info, a jest to według relacji Pana Jerzego osoba kluczowa bo zarządzająca całą logistyką firmy Bobmark - Pan Roman Kląskała.
Słyszeliście kiedykolwiek/gdziekolwiek o tym nazwisku?

Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem to Pana Romana właśnie będziemy gościć na naszym zlocie w piątek 13 lipca, Pan Jerzy również się zapowiedział na piątek, jednak z uwagi na to, że akurat tamten lipcowy weekend ma obłożony to zostaje to jeszcze w kwestii do rozważenia/potwierdzenia.

BANG!

NIECH ŻYJE PEGASUS!!!

13
No to jak już Mati - ekspert od muzyczek i dźwięków - mówi, że to zbieg nut, to znaczy, że mi się przysłyszało 8)
Dzięki za pojaśnienie, bo faktycznie, w żółwikach jest ta arena z muzyką podobną do Mortal Kombat, ale wiesz co? Dopiero jak to napisałeś to sobie to skojarzyłem. HAHA! Serio, nigdy przedtem tego niesłyszałem.
No ale to też tylko potwierdza, że słoń albo Kuń nadepnął mi na ucho 8)


edit:: Jak to właśnie Mati tak to robi HAHA

14
fCON10 / Odp: Bambetle zlotowe po raz dziesiąty
« dnia: Maj 26, 2018, 18:04:15 »
Trzeba przyjechać na zlot.

Na pierwszym FamiCONie rozdawaliśmy ze spazem długopisy, zwyłke, tandetne, plastikowe, ale jak słusznie stwierdziłeś pamiątka jest fajna (mi ostał sie TYLKO ten jeden).
Na dziesiątym FamiCONie każdy dostanie na pamiątkę taki jeden, nowy, zajebisty, metalowy z laserowym grawerem 8)

15
Ten temat - przynajmniej dla mnie - zawsze pozostanie swoistym wehikułem czasu.
Bardzo lubie wracać zarówno do tej gry jak i popełnionej ładnie przez dafa recenzji.
Nieodłączny element naszego Deluxe Packu 8)
"Человек-паук" klasyk - jaja są jeszcze większe jak паукiem wejdzie sie do windy, zjedzie na dół i wsiądzie na skuter!

Istotnie, gra ma w sobie bardzo wiele smaczków, etapy są fajnie ułożone, połączone fabularnie i często różnorodne, ale moim zdaniem to "coś" co sprawia, że ta gra jest megamiodna i człowiek za każdym razem w nią gra z nieustającym bananem na twarzy (mimo, iż przeszedł ją już milion razy), mianowicie to ta zadana przez producentów wolność. To JAK pokonamy nadchodzącego nieprzyjaciela zależy tylko od nas i od naszych możliwości. Przykładowo, jeśli jesteśmy w stanie dostatecznie sprawnie i szybko wykonać "specjala" to takiego Aboabo możemy pokonać dosłownie dwoma ciosami. Gra daje na prawdę BARDZO dużą swobodę. Stąd ta niesłychanie wysoka grywalność. To wybitnie widać zwłaszcza w momencie opisywanej przez dafa kooperatywnej grze we dwóch graczy jednocześnie.


Ciekawostka::
Nie wiem czy tylko ja to słyszę, czy może autentycznie istnieje podobieństwo w muzyczce z drugiego etapu gry a kawałkiem Fool For Your Loving starej rockowej grupy Whitesnake? Ten charakterystyczny "dżingiel" da się słyszeć w obu nagraniach, zwłaszcza jeśli zwolnimy nieco tempo tego z konsoli. Jeśli mnie internety nie mylą to ten utwór pochodzi z roku 1980 a gra z 1993, więc być może kompozytorzy z RARE byli fanami i inspirowali się nim?

Strony: [1] 2 3 ... 26