Magia i Miecz - PLAYGROUND
*

Offline Qurek

  • *****
  • 429
Odp: Magia i Miecz - PLAYGROUND
« Odpowiedź #75 dnia: Sierpnia 20, 2017, 23:06:15 »
Cyborg atakuje DUCHA PUSTYNI, co jest jednoznaczne z obraniem kierunku w stronę JASKINI CZAROWNIKA w KRAINIE ŚRODKOWEJ. Cyborg zgodnie ze specjalną zdolnością nr 9 traktuje DUCHA PUSTYNI tak, jakby walczył wręcz tj. przy użyciu Siły.

CYBORG SIŁA 6 + (K8=5) = 11      VS     DUCH PUSTYNI SIŁA 6 + (K6=5) = 11

Walka kończy się remisem. Cyborg korzysta ze specjalnej zdolności nr 4 i atakuje ponownie.

CYBORG SIŁA 6 + (K8=4) = 10      VS     DUCH PUSTYNI SIŁA 6 + (K6=3) = 9

Cyborg wygrywa walkę z DUCHEM PUSTYNI, uzyskując 6 punktów doświadczenia do Siły oraz zabierając go jako Trofeum.
OCZEKIWANIE NA DECYZJĘ GRACZA...
Cyborg wymienia Dzika oraz Ducha Pustyni (Siła 1 + Siła 6=7 na wymagane 7 punktów) na 1 punkt Siły. Po czym wykonuje rzut za ruch.

RZUT ZA RUCH K6 = 1+1
Cyborg uzyskał 2 punkty ruchu.


O co tu kaman ?  :o Się nam Robokop naprawdę popsuł.

1. punkt ruchu - Gracz Cyborg udał się na Obszar PUSTYNIA w KRAINIE ŚRODKOWEJ. Zgodnie z jego specjalną zdolnością nr 8 nie traci punktu Wytrzymałości, a następnie wyciąga 1 Kartę PUSTYNI.


Cyborg zgodnie ze specjalną zdolnością nr 6 dokonuje eksterminacji Matuzalema i zabiera jego Kartę jako Trofeum dodające mu 1 punkt do doświadczenia.

2. punkt ruchu - Gracz Cyborg udał się na Obszar JASKINIA CZAROWNIKA w KRAINIE ŚRODKOWEJ i zgodnie z jego specjalną zdolnością nr 7 nie wykonuje na tym Obszarze żadnych czynności.
Tura Cyborga dobiega końca.


TURA #7
GRACZ #3 - Helper - Zulus


Wybierz kierunek, w którym chcesz podążyć oraz jakim modyfikatorem będziesz rzucał w określaniu ilości punktów ruchu.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 23, 2017, 07:52:00 wysłana przez Qurek »

Odp: Magia i Miecz - PLAYGROUND
« Odpowiedź #76 dnia: Sierpnia 21, 2017, 18:30:23 »
Zulus idzie w stronę cmentarza, rzut k10
Podać pomocną dłoń zawsze można

*

Offline Qurek

  • *****
  • 429
Odp: Magia i Miecz - PLAYGROUND
« Odpowiedź #77 dnia: Sierpnia 21, 2017, 22:05:39 »
RZUT ZA RUCH K10 = 10
Zulus uzyskał 10 punktów ruchu.

1. punkt ruchu - Zulus udał się na Obszar POLA w KRAINIE ZEWNĘTRZNEJ i wyciągnął 1 Kartę PRZYGODY:



Przedmiot dodano do Plecaka ZULUSA.

2. punkt ruchu - Zulus udał się na Obszar CMENTARZ w KRAINIE ZEWNĘTRZNEJ i nie wykonuje tam żadnych czynności;

3. punkt ruchu - Zulus udał się na Obszar PUSZCZA w KRAINIE ZEWNĘTRZNEJ i wyciągnął 1 Kartę PRZYGODY:



ZULUS przegrywa automatycznie Walkę Psioniczną z Harpią. Zostaje zatem zawleczony na Obszar Skał gdzie wyrzuca K6=2, co oznacza, że traci całą swą następną turę, ponieważ jest to ostatnia czynność jaką wykonał w tej turze. Zulus nie traci punktu Wytrzymałości w wyniku przegranej walki, a Karta HARPII ląduje na stosie Kart Odrzuconych.
Tura Zulusa dobiega końca.


TURA #7
GRACZ #4 - wazon - Królewski Champion / Kupiec / Mistyk


Wybierz kierunek, w którym chcesz podążyć oraz jakim modyfikatorem będziesz rzucał w określaniu ilości punktów ruchu.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 21, 2017, 22:10:52 wysłana przez Qurek »

*

Offline wazon

  • *
  • 35
  • That post gave me heresy.
Odp: Magia i Miecz - PLAYGROUND
« Odpowiedź #78 dnia: Sierpnia 22, 2017, 06:11:57 »
Udaje sie do królewskiego zamku, celem sprzedania zlodziejaszka. K10.

Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka


*

Offline Qurek

  • *****
  • 429
Odp: Magia i Miecz - PLAYGROUND
« Odpowiedź #79 dnia: Sierpnia 22, 2017, 19:17:47 »
RZUT ZA RUCH K10 = 9
Królewski Champion / Kupiec / Mistyk uzyskał 9 punktów ruchu.

1. punkt ruchu - Królewski Champion / Kupiec / Mistyk udał się na Obszar PENTAGRAM w MIEŚCIE i wyciągnął 1 Kartę MIASTO:



OCZEKIWANIE NA DECYZJĘ GRACZA...

*

Offline wazon

  • *
  • 35
  • That post gave me heresy.
Odp: Magia i Miecz - PLAYGROUND
« Odpowiedź #80 dnia: Sierpnia 22, 2017, 21:46:45 »
Dziekuję, kodeks rycerski mi nie pozwala! - odpowiadam, po czym oddalam sie pospiesznie.

*

Offline Qurek

  • *****
  • 429
Odp: Magia i Miecz - PLAYGROUND
« Odpowiedź #81 dnia: Sierpnia 22, 2017, 22:07:21 »
2. punkt ruchu - Królewski Champion / Kupiec / Mistyk udał się na Obszar PLAC KATEDRALNY w MIEŚCIE i wyciągnął 1 Kartę MIASTO:


Królewski Champion / Kupiec / Mistyk nie posiada Złota, które mógłby ofiarować Żebrakowi.

3. punkt ruchu - Królewski Champion / Kupiec / Mistyk udał się na Obszar ULICA ZIELNA w MIEŚCIE i wyciągnął 1 Kartę MIASTO:



Przedmiot dodano do Plecaka Królewskiego Championa / Kupca / Mistyka

4. punkt ruchu - Królewski Champion / Kupiec / Mistyk udał się na Obszar ZŁOTY ZAUŁEK w MIEŚCIE i wyciągnął 1 Kartę MIASTO:



Królewski Champion odbiera honory i rusza w dalszą drogę.

5. punkt ruchu - Królewski Champion / Kupiec / Mistyk udał się na Obszar PASAŻ KRÓLEWSKI w MIEŚCIE i wyciągnął 1 Kartę MIASTO:



OCZEKIWANIE NA DECYZJĘ GRACZA...
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 22, 2017, 22:22:10 wysłana przez Qurek »

*

Offline wazon

  • *
  • 35
  • That post gave me heresy.
Odp: Magia i Miecz - PLAYGROUND
« Odpowiedź #82 dnia: Sierpnia 22, 2017, 22:17:30 »
Niestety, nie mam nic złota przy sobie, ale niechaj Helm ma Cię w swojej opiece! -i odchodzę dalej.

Dziękuję panom strażnikom miejskim, i salutuje im na odchodne, gdy widzę że zabierają się za zakładanie komuś blokady na konia.

Pracy się podejmę, pieniądz nie śmierdzi!
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 22, 2017, 22:24:44 wysłana przez wazon »

*

Offline Qurek

  • *****
  • 429
Odp: Magia i Miecz - PLAYGROUND
« Odpowiedź #83 dnia: Sierpnia 22, 2017, 22:31:32 »
Królewski Champion / Kupiec / Mistyk kończy zatem tą turę i poświęca swoją następną na rzecz zarobku.
OCZEKIWANIE NA DECYZJĘ GRACZA...

*

Offline wazon

  • *
  • 35
  • That post gave me heresy.
Odp: Magia i Miecz - PLAYGROUND
« Odpowiedź #84 dnia: Sierpnia 22, 2017, 22:35:10 »
Na koniec swojej tury wybieram się w wędrówkę astralna do środkowej krainy, i odwiedzam lokacje że skarbem!

*

Offline Qurek

  • *****
  • 429
Odp: Magia i Miecz - PLAYGROUND
« Odpowiedź #85 dnia: Sierpnia 22, 2017, 22:39:39 »
Mistyk teleportuje się na Obszar TAJEMNE WROTA w KRAINIE ŚRODKOWEJ, gdzie znajduje się Karta PRZYGODY:


Mistyk wyrzuca 2K6=3+6=9. 9 Mieszków Złota i Mistyk zostają teleportowane do Królewskiego Championa / Kupca i na tym tura się kończy.

TURA #8
GRACZ #1 - Qurek - Szpieg


Wybierz kierunek, w którym chcesz podążyć oraz jakim modyfikatorem będziesz rzucał w określaniu ilości punktów ruchu. Podczas ruchu w Podziemiach i Jaskini maksymalny modyfikator ruchu jaki możesz wybrać to K4.

"... Mandryl (Mandrillus) – rodzaj ssaka z rodziny koczkodanowate (Cercopithecidae).
Występowanie Rodzaj obejmuje gatunki występujące na zalesionych terenach
Nazewnictwo Nazwa rodzajowa pochodzi od słowa mandrill
Gatunek typowy
Simia maimon Linnaeus
Simia mormon Alstromer
Simia..."
- Zaiste, cholernie przydatna i pasjonująca wiedza! - krzyknął Szpieg zatrzasnąwszy księgę z hukiem.


Bezimienny nie pozostawił mi wyboru. Cofam się zatem w stronę Wejścia do Podziemii kością K4. Na szczęście po drodze będę mijał podziemne spa. Może nawet pokuszę się o otwarcie Skrzyni? Się zobaczy

RZUT ZA RUCH K4 = 4
Szpieg uzyskał 4 punkty ruchu.

1. punkt ruchu - Szpieg udał się na Obszar KORYTARZ na planszy PODZIEMIA, gdzie znajduje się Karta PODZIEMNA PIECZARA.
Szpieg odzyskał 1 punkt Wytrzymałości.

2. punkt ruchu - Szpieg udał się na Obszar KORYTARZ na planszy PODZIEMIA, gdzie wyciągnął 1 Kartę PODZIEMIA:



Szpieg musi stoczyć walkę z Wielkim Płazem:

WIELKI PŁAZ SIŁA6 + (K6=2) = 8      VS     SZPIEG SIŁA 4 + (K4=3) = 7

Szpieg przegrywa walkę z Wielkim Płazem, traci 1 punkt Wytrzymałości i jego tura dobiega końca.

... było... khy khy...  k&^$wa ... poczytać co nieco o jaszczurach - wykrztusił z siebie Szpieg resztkami sił, po czym padł na ziemię.

TURA #8
GRACZ #2 - Ridds82- Popsuty Robokop


Wybierz kierunek, w którym chcesz podążyć oraz jakim modyfikatorem będziesz rzucał w określaniu ilości punktów ruchu.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 22, 2017, 23:12:25 wysłana przez Qurek »

Odp: Magia i Miecz - PLAYGROUND
« Odpowiedź #86 dnia: Sierpnia 22, 2017, 23:23:17 »
W obwodach Cyborga chyba nastąpiło jakieś spięcie, zwłaszcza w podzespołach odpowiedzialnych za ruch... ale cóż żądza eliminacji wszystkiego co żywe pcha mnie w kierunku ukrytej doliny.

*

Offline Qurek

  • *****
  • 429
Odp: Magia i Miecz - PLAYGROUND
« Odpowiedź #87 dnia: Sierpnia 22, 2017, 23:54:43 »
RZUT ZA RUCH K6 = 4+1
Cyborg uzyskał 5 punktów ruchu.


Cyborg nadepnął niechcący na kamień w wyniku czego, jego Żyrowziernikostetoskop wskoczył na swoje prawidłowe miejsce XD.

1. punkt ruchu - Cyborg udał się na Obszar RUNY w KRAINIE ŚRODKOWEJ i wyciągnął 1 Kartę PRZYGODY:


Cyborg, zgodnie z jego specjalną zdolnością nr 6, pomimo iż sam nie jest obiektem zainteresowania Patrolu Gwardii, atakuje.

CYBORG SIŁA 7 + (K8=1) = 8      VS     PATROL GWARDII SIŁA 9 + (K10=8) + 2 = 19

Cyborg przegrywa walkę z PATROLEM GWARDII, nie rzuca jednak za PANCERZ, gdyż wynikiem przegranej nie jest utrata 1 Punktu Wytrzymałości, a aresztowanie i odstawienie do CIEMNICY na Planszy MIASTO.
Tura Cyborga dobiega końca.


TURA #8
GRACZ #3 - Helper - Zulus


Wybierz kierunek, w którym chcesz podążyć oraz jakim modyfikatorem będziesz rzucał w określaniu ilości punktów ruchu.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 23, 2017, 00:03:53 wysłana przez Qurek »

Odp: Magia i Miecz - PLAYGROUND
« Odpowiedź #88 dnia: Sierpnia 23, 2017, 09:00:11 »
Zulus potrzebuje walki, udaje się więc nakopać Gryphonowi. Rzut k10
Podać pomocną dłoń zawsze można

*

Offline Qurek

  • *****
  • 429
Odp: Magia i Miecz - PLAYGROUND
« Odpowiedź #89 dnia: Sierpnia 23, 2017, 16:03:20 »
RZUT ZA RUCH K10 = 4
Zulus uzyskał 4 punkty ruchu.

1. punkt ruchu - Zulus udał się na Obszar RÓWNINY w KRAINIE ZEWNĘTRZNEJ i wyciągnął 1 Kartę PRZYGODY:



Przedmiot dodano do Plecaka Zulusa.

2. punkt ruchu - Zulus udał się na Obszar PUSZCZA w KRAINIE ZEWNĘTRZNEJ i wyciągnął 1 Kartę PRZYGODY:



... i niniejszym Sąd Najwyższy odczytuje wyrok. Za zabicie Rzezimieszka pozwany Zulus musi wypłacić odszkodowanie za koszty pogrzebu, powodowi Staremu Rzezimieszkowi w wysokości 1 mieszka złota, lub pozostanie osadzony w Ciemnicy...

OCZEKIWANIE NA DECYZJĘ GRACZA...
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 23, 2017, 16:19:00 wysłana przez Qurek »