HARADIUS ZERO

Offline rocket

• Asystent Moderatora
HARADIUS ZERO
« dnia: Marca 29, 2020, 00:30:50 »
W zeszłym roku japońska grupa Imapct Soft stworzyła bardzo ładnego shmupa, który jest prequelem gry Haradius, która powstała na komputer MSX2 w 1991 roku.

Kolejny Shootem up który nagina możliwości Famicoma, pełno pocisków, wrogów na ekranie i ładnej muzyki.

PS. Parę dni temu koledzy zza naszej wschodniej granicy pokusili się o dump gry. Miłego grania :)

Offline Mcin

• أَلْقُنْتْرابَنْديطا
Odp: HARADIUS ZERO
« Odpowiedź #1 dnia: Marca 29, 2020, 18:32:02 »
Wygląda obiecująco. O ile muzyka, grafika czy projekt nie są jakieś niemożliwe, to ilość obiektów na ekranie na raz... Jak?
Bedzie testowane.

Offline MWK

• Asystent Administratora
    • www.mwkpegasus.prv.pl
« Odpowiedź #2 dnia: Października 03, 2020, 20:00:48 »
Od niedawna dostępna jest w sprzedaży wersja wydana fizycznie, ale... cena dość wysoka.

FC >> https://impactsoft.booth.pm/items/2069525

NES >> https://www.videogamesage.com/store/product/5-haradius-zero/

Offline Mcin

• أَلْقُنْتْرابَنْديطا
« Odpowiedź #3 dnia: Maja 17, 2021, 21:29:12 »
W najnowszym Gr8NES Romsecie można znaleźć Haradius Zero Fix - działa tylko na FCEUX i jedyna co robi, to podmienia mapper na Mapper 406. Nie wiem jak u was, ale ja sprawdzałem kilka romów na kilku Emu i Everdrive i zawsze licznik punktów był spsuty. To powinno naprawić sprawę.

Druga ciekawostka, to Nasz Ulubiony Ruski Hacker, CahCzteryeTrzy, udostepnił Cheaty GameGenie do tej gry. Fajne rzeczy odblokowują.

Haradius Zero (Impact Soft, 2019)

(GEN) Sound test (added 02.03.20):
At the "OPTIONS MENU", press Select to cycle through the game's music. There are 12 tracks total.

(BUR) GameGenie (added 02.03.20):
PAKXKAAA   -   Re-enables the developement stage "DEBUG MENU". Any time during the game, press Select to access it. You may select any level to start with, listen to the music and the sounds, test ingame stage scripts and subroutines and finally test and read/write the flash area for saves.
AAVXXUGE   -   Use this additional code along with the debug mode code, enter the debug menu, then set "STEP JP" option to "07" then press A. Surprisingly enough, you'll see the unfinished ending sequence for still unreleased game by RIKI called "Astro Ninja Man" by the same developer. The staff roll is coded but not working. There is a RAM variable $0030 controlling the staff line number. Set it to any non-zero value to see one of credits lines. The game-genie code actually used to fix the CHR bank with fonts to make this screen actually visible.
AAXZENGE   -   Also another additional code to the debug mode, use it, enter the debug menu, set "STEP JP" to "0A" then press A. Another portion of leftover from the "Astro Ninja Man" game. This time this is a hi-score name input screen. There are no proper graphics, but you may see how it should looks like on youtube. After the name in input, there is a hi-score display screen will be displayed (which may be accessed also via "STEP JP" set to "08".

Trzecia rzecz to ten filmik. Nie wiem jak wy, ale ja nigdzie poza tym filmikiem nie widziałem tej wersji romu. Sądząc po treści kanału, nie jest to wersja developerska? Skąd to wziąć i ja chcę w to grać!

Offline Mcin

• أَلْقُنْتْرابَنْديطا
« Odpowiedź #4 dnia: Września 17, 2022, 19:48:35 »
Drogie kolegium, najwyższa rado, przyjaciele i gracze Pegasus. Uprzejmie donoszę, że mordeczki od GR8NES romsetu mnie zawodzą, gdyż znalazłem już 3 gry, które pojawiły się przed aktualką w sieci, a oni nie znaleźli.

ImapctSoft, autorzy Haradiusa Zero i Haratylera, udostępnili prostą minigierkę - shmupa, tym razem w pozycji pionowej i wykorzystującą cześć kody i grafik dwóch powyższych ZA DARMO, a nazywa się po prostu FC/NES free sample game.

https://impactsoft.booth.pm/items/3848897?registration=1

Jako że trzeba się logować, ratuję was przed tym i oba romy, mapper 0 i mapper 2, załączam.