Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Gustlik

Strony: 1 [2] 3 4 ... 8
16
Jeszcze więcej o grach / Odp: Co ostatnio przeszliście??
« dnia: Kwiecień 22, 2018, 20:20:35 »
Kolejne 2 Mega Many padły:
Mega Man - Dr. Wily's Revenge
Street Fighter x Mega Man - "zwykły" ending
W sumie zrobiłem 11 gier z Mega Człowiekiem, teraz planuję skończyć resztę z serii na Game Boya, następnie MM9 i 10, a jak już wyjdzie to 11.

17
Gry na różne platformy / Odp: [SNES/PSX] Megaman X/ Rockman X
« dnia: Kwiecień 22, 2018, 07:44:48 »
Ja ostatnio ostro cisnę wszelakie Mega Many, zaś Mega Mana X ukończyłem jakiś czas temu... w wersji na DOS-a. Niemniej jednak polecam tę właśnie wersję, gdyż jak na DOS-ową platformówkę jest naprawdę świetnie zrobiona - działa bardzo płynnie i jest to w sumie pierwszy "rasowy" Megaman na pecety niebędący totalną kaszaną.

18
Jeszcze więcej o grach / Odp: Co ostatnio przeszliście??
« dnia: Kwiecień 16, 2018, 00:49:58 »
Z racji, że cisnę ostatnio wszystkie Mega Many z "podstawowej" serii, rozwaliłem po raz pierwszy w życiu MM7 - co prawda gra SNESowa, ale to najtrudniejszy Mega Man w jakiego dotychczas grałem. Spędziłem niemal 7 godzin z tą grą i zdecydowanie poziom idzie w górę w stosunku do NESowych gier z tej serii. Ostatnia walka z Wily'm doprowadziła mnie do szewskiej pasji, ale w końcu udało się:

19
Solucje i porady / Odp: Speedrunning - jak zacząć
« dnia: Kwiecień 16, 2018, 00:36:33 »
Mi się bardzo podobają wyścigi speedrunnerów. To jest realny czelendż z silnym współczynnikiem współzawodnictwa - nie zrobisz tutaj resetu, gdy coś Ci nie pójdzie. I zdecydowanie fajniej się nie tylko gra, ale i ogląda takie rzeczy.

20
Pchli targ / Odp: Allegro [BREAKING NEWS]
« dnia: Kwiecień 12, 2018, 19:52:39 »
Foty poleciały na priv :)

21
Pchli targ / Odp: Allegro [BREAKING NEWS]
« dnia: Kwiecień 12, 2018, 19:27:11 »
Tych reprodukcji poniżej 10$ absolutnie odradzam kupować i sprowadzać bo najczęściej mają najtańsze niekompatybilne pamięci 3V (SNES jest systemem 5V) które palą konsolę po jakimś czasie i to się potwierdziło
Nie wiesz Maarios, czy z Mega Drive jest tak samo? Dorwałem Wily Wars z Ali i po przeczytaniu tego nie wiem, czy nie zjaram sobie MD-ka :P

22
Gry na różne platformy / Street Fighter x Mega Man
« dnia: Kwiecień 12, 2018, 00:43:39 »
Rok temu odkryłem tą gierkę oglądając stream jednego z popularniejszych "Mega Manowych" speedrunnerów i od razu przypadła mi do gustu. Wydany w 2012 roku, czyli na 25-lecie zarówno Mega Mana jak i Street Fightera crossover jest typowym, klasycznym Mega Manem z grafiką stylizowaną na NESa, podobnie jak MM9 i 10. Z tą różnicą, że tutaj zamiast "Robot Masterów", z którymi zazwyczaj musi zmierzyć się niebieski cyborg, mamy postaci z serii Street Fighter.



Ciekawym smaczkiem w grze są ukryci bossowie i "prawdziwe" zakończenie, które można odblokować spełniając odpowiednie warunki, oraz kod, który zastępuje muzykę z danego poziomu 8-bitową wersją słynnego Guile Theme. Poza tym w SFxMM gra się po prostu jak w klasycznego Mega Mana. Gra jest dostępna do ściągnięcia za darmo ze strony Capcomu - http://megaman.capcom.com/sfxmm/sfxmm_dl_uk.html.


23
Pchli targ / Odp: Allegro [BREAKING NEWS]
« dnia: Kwiecień 10, 2018, 22:13:15 »
http://allegro.pl/mega-man-7-snes-i7080847834.html
200 zł za gierkę, która i tak idzie z Chin i na aliexpress jest sprzedawana za 7 dolarów z darmową wysyłką. Seems legit. #januszebyznesu


24
Jeszcze więcej o grach / Odp: Co ostatnio przeszliście??
« dnia: Kwiecień 07, 2018, 04:51:25 »
Ja ostatnio pocisnąłem zaległe Mega Many (tj. 4, 5 i 6), ale nie "na raz", robiłem sobie po robocie tak z 2, 3 levele i zapisywałem password.

Niedługo powtórzę na streamie, dzisiaj pękł Mega Man 1 i 3 na begazuzie

A z nie-NESowych to w końcu zrobiłem pierwszego Quake'a. Co prawda w ostatnim epizodzie dopadł mnie nieszczęsny glitch z utratą run i musiałem użyć cheatu, by je odzyskać, ale czuję się usprawiedliwiony, bo wszystko jest na "taśmach prawdy" :)

EDIT:
Udało mi się w końcu pocisnąć każdego z NESowych Mega Manów "na raz" - bez korzystania z passwordów. Wszystkie oprócz 2 (dźwięk niedostosowany do PAL) i 6 (brak wersji PAL) ukończyłem na Pegasusie.
https://www.youtube.com/watch?v=16_q2rwzdQg&list=PLNBzulLWhXW90VoVvKrs49oaCqEj9iWYF

Strasznie mnie teraz kusi seria MM na Game Boya.

25
Hi-score / Odp: Star Soldier
« dnia: Kwiecień 03, 2018, 22:50:06 »
No ładnie Preki - jak już do 8 levela doszedłeś, to tylko kwestia spamiętania lokalizacji znaczków "Ż" , by zgarnąć wynik powyżej miliona :)

Swoją drogą patterny znaczków się powtarzają, np. na 5 levelu są w tych samych miejscach co na pierwszym, i analogicznie na wszystkich "skopiowanych" levelach.

26
Solucje i porady / Odp: Speedrunning - jak zacząć
« dnia: Marzec 27, 2018, 02:15:11 »
Co do oglądania tutoriali, to nie ma innej opcji na osiągnięcie najlepszych czasów, niż używania już odkrytych glitchy i ewentualnym dodaniu coś od siebie. 

Otóż to. Dzisiejszy speedrunning to przede wszystkim społeczność - nie dałoby rady osiągnąć np. wspomnianego już obecnego rekordu w SMB, gdyby wcześniej nie odkryto kilku glitchy oraz stratów, do których jeden gracz z pewnością samodzielnie by nie doszedł. Wykręcenie tak imponujących czasów jak wynik Kosmica w Mario to skutek nie tylko samego grania i speedrunnerów, ale także tzw. "glitch hunterów", programistów-pasjonatów, którzy bawią się w inżynierię wsteczną i poprzez badanie kodu wynajdują naprawdę imponujące rzeczy, umożliwiające ukończenie z pozoru długiej gry w 2 minuty lub krócej (vide SMB3 czy SMW).

Ja osobiście nie jestem fanem kategorii bazujących typowo na "twardych" glitchach typu zip-y czy ACE, niemniej jednak robi na mnie wrażenie, jakie rzeczy potrafią zdziałać ci ludzie. No i jak już wspomniałem, samo wyśrubowanie czasu w danej kategorii, nawet bez grzebania w kodzie, wymaga zaangażowania większej liczby graczy i wielu tysięcy prób wykonywanych w różnym stylu przez różne osoby.

27
Pirackie produkcje / Odp: Zgorzkniałe carty
« dnia: Marzec 19, 2018, 00:08:13 »
Taka "perełka" z mojej kolekcji:

28
Pchli targ / Odp: Allegro [BREAKING NEWS]
« dnia: Marzec 17, 2018, 21:18:09 »
W ogóle to mam pytanie bo z reguły na przestrzeni sprzedawania klonów raczej nikt mocno nie dawał jebania o Pegasusa, ze względu na wprowadzony ustrój i mnóstwo poprawek w prawie co do legalności oprogramowania. Jak ma się to na dzisiejsze czasu ściagania pierwiastków neurotoksycznych oraz nowotworowych klonów? Poważni bazarowcy mogą mieć bagiete za to?

Dyrektywa 2009/48/WE Parlamentu Europejskiego i Rady określa normy tylko i wyłącznie dla zabawek i produktów dla dzieci - jeżeli begazuz jest importowany przez podmiot, który nie zajmuje się obrotem zabawek, problemu być nie powinno, chociaż różnie to może być - od końca lutego trwa akcja przeciwko KAS i UOKiK przeciwko toksycznym zabawkom, więc trzeba uważać, co się zamawia. Bagietę można mieć za import ewidentnych podróbek, jak np. chamskie podróby z napisem NINTENDO, które ewidentnie są stworzone tak, by sprawiać wrażenie oryginału. Patent na Fami wygasł w 2003 roku, więc begazuzy są ok. A za zawartość materiałów rakotwórczych mogą co najwyżej zniszczyć towar - i to wyłącznie wtedy, gdy jest on importowany jako zabawka albo produkt dla dzieci, bo jeśli chodzi o zawartość ftalanów czy innego gówna w produktach dla dorosłych, np. elektronice, AFAIK nie ma żadnego aktu prawnego, który by to regulował.

29
Czwarta część przygód "Golaska" niewątpliwie wyróżnia się spośród całej serii Adventure Island - nie tylko na NES. Hudson Soft odwalił kawał dobrej roboty przenosząc klimat serii AI do formy metroidvanii. Bardzo fajna gra, zwłaszcza przy pierwszym przejściu, ogrywałem tę gierkę po raz pierwszy na streamie i w żadnym momencie nie czułem znudzenia, mimo tego, że w kilku miejscach musiałem trochę porozkminiać, by przejść dalej.

Gra jest przezacna - jak na Hudson Soft przystało! Jedynym minusem jak dla mnie jest brak punktacji, co trochę zmniejsza "replayability" gry, ale to akurat mały pikuś w przypadku produkcji tego gatunku.

30
Hi-score / Odp: Mario Bros. Classic
« dnia: Marzec 17, 2018, 02:45:00 »
Dzięki, daf! Ta wersja jest zdecydowanie trudniejsza od "zwykłego" Mario Brosa - większe fireballe, dodatkowe utrudnienia w postaci sopli i na stałe zamrożonej podłogi na niektórych levelach stanowią spory czelendż. Nie będzie łatwo pokonać bariery 500,000 pkt, ale jest to jak najbardziej do zrobienia :)

Strony: 1 [2] 3 4 ... 8