Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Gustlik

Strony: 1 ... 6 7 [8]
106
mógłbyś mi powiedzieć Gustlik, jak Ty to dokładnie robisz? wyciąłem maluteńki kawałek gumki-recepturki (próbowałem z różnymi rozmiarami kawałków) i jedyne co pracowało, to śrubokręt rozcierający gumkę. i wyrabiający jeszcze bardziej śrubkę, która ani drgnie.
Zazwyczaj płaskim śrubokręcikiem i w miarę grubą recepturką daje radę, no chyba że śrubka jest już doszczętnie zajechana.

107
Jeszcze więcej o grach / Odp: Co ostatnio przeszliście??
« dnia: Czerwiec 22, 2017, 21:41:36 »
Może i nie Pegasus, ale gra blisko spokrewniona:
Prawie 2 godziny katowania się opłaciło, Lost Levels to przy tym przedszkole.

A na NESie - w ramach let's playa skatowałem jakiś czas temu na emu SMW od Hummer Team:

108
Inne konsole / Odp: Automaty do gier
« dnia: Czerwiec 22, 2017, 21:12:44 »
kto przez ostatnie 5 lat widział GDZIEKOLWIEK jakikolwiek automat z grą "komputerową"? ? ?
W Szczecinie w CH Galaxy jest parę automatów, ale tylko jakieś biedne pistoletówki i samochodziki, a jakieś 4-5 lat temu stał tam Tekken i Metal Slug

109
Inne konsole / Odp: Automaty do gier
« dnia: Czerwiec 22, 2017, 00:18:39 »
Wszystko się zgadza, tylko pytanie co Totalizator Sportowy rozumie przez pojęcie "automaty do gier", ponieważ obawiam się, że może chodzić tutaj (niestety) o owocówki...

Nie tylko owocówki...
Obecna definicja automatu do gry:
3. Grami na automatach są gry na urządzeniach mechanicznych,
elektromechanicznych lub elektronicznych, w tym komputerowych oraz gry
odpowiadające zasadom gier na automatach urządzane przez sieć Internet
o wygrane pieniężne lub rzeczowe, w których gra zawiera element losowości.
4. Wygraną rzeczową w grach na automatach jest również wygrana
polegająca na możliwości przedłużania gry bez konieczności wpłaty stawki za
udział w grze, a także możliwość rozpoczęcia nowej gry przez wykorzystanie
wygranej rzeczowej uzyskanej w poprzedniej grze.
5. Grami na automatach są także gry na urządzeniach mechanicznych,
elektromechanicznych lub elektronicznych, w tym komputerowych, oraz gry
odpowiadające zasadom gier na automatach urządzane przez sieć Internet
organizowane w celach komercyjnych, w których grający nie ma możliwości
uzyskania wygranej pieniężnej lub rzeczowej, ale gra ma charakter losowy.

Art. 2 Ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych z późniejszymi zmianami.

Przy czym warto zwrócić uwagę na ostatnie zdanie ust. 5. Definicji z ust. 3 nasz przykładowy automat z Contrą nie wypełnia, bo nie ma wygranej rzeczowej, choć zawiera element losowości (jeżeli zdarzenia losowe w grach można za taki element uznać). Ustęp 5 mówi o losowym charakterze gry, nie jedynie o elementach losowych, więc rozumiem to w ten sposób, że gra musi mieć charakter całkowicie losowy, więc Contra nie mieści się w tej definicji, choć zawiera elementy losowe.

Wyjaśnienie Ministerstwa Finansów:
"Losowość gier
Zgodnie z orzecznictwem sądów administracyjnych całkowita lub częściowa losowość jest zasadniczą cechą charakterystyczną dla gier hazardowych. Gra ma bowiem charakter losowy, gdy dla gracza jej wynik jest nieprzewidywalny. Wprowadzenie dodatkowych elementów o charakterze niehazardowym, np. pytań, które mają jedynie sugerować, że wygrana w grze jest zależna od wiedzy gracza, a nie od przypadku, nie zmienia faktu, że jest to gra na automacie w rozumieniu ustawy o grach hazardowych, jeżeli zawiera w sobie element losowości.

Tylko Minister Rozwoju i Finansów rozstrzyga o charakterze gier na automatach
W przypadku wątpliwości co do charakteru gier na danym urządzeniu podmiot ma możliwość wystąpienia do Ministra Rozwoju i Finansów z wnioskiem o rozstrzygnięcie charakteru gier na automatach (w trybie at. 2 ust. 6 ww. ustawy). Należy przy tym podkreślić, że jedynie decyzja ministra właściwego do spraw finansów publicznych rozstrzyga o charakterze tych gier w rozumieniu przepisów ustawy o grach hazardowych.

W konsekwencji jednostka badająca (upoważniona do badań technicznych automatów i urządzeń do gier) w swoich opiniach nie jest uprawniona do rozstrzygania, czy gra na danym urządzeniu jest grą na automacie w rozumieniu ustawy. Przedmiotem opinii wydawanej przez jednostkę badającą jest jedynie to, czy badany automat może być legalnie eksploatowany przez podmiot uprawniony do oferowania gier na automatach, zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie urządzania tych gier."

Trudny temat, jednak myślę, że lwia część arcade-ówek nie wypełnia powyższej definicji losowości. Wynik nie jest do końca nieprzewidywalny, bo w większości zależy od umiejętności gracza.

110
Na zajechane śrubki jest patent - można wykręcać je nakładając kawałek gumki-recepturki na śrubę. Wiele razy stosowałem tą metodę na padach do Famicoma i NESa. A co do gumek pod przyciski - jeżeli SNESowe nie będą kompatybilne, to polecam posmarować stare gumki klejem do naprawy opon rowerowych - usztywni je, a nawet naprawi pęknięcia, jeżeli jakieś są.

111
Jeszcze więcej o grach / Odp: Glitche
« dnia: Czerwiec 21, 2017, 21:18:00 »
W Super C na 8 poziomie można zglitchować spadający sufit, żeby przejść górą. Musisz za drugą strzelającą mordą aliena wejść na samą górę, ale nie iść dalej w prawo, tylko skoczyć w przepaść ze skraju dolnej platformy i obrócić się w lewo tuż przed śmiercią. Pojawisz się po prawej stronie ekranu. Zostań tam i dojdź do spadającego sufitu, który zamiast od góry zacznie się pojawiać od lewej strony. Zaraz przed dotknięciem Bill'a przez zabudowujący się sufit, spauzuj grę i następnie DOKŁADNIE w momencie "dobudowywania" się kolejnych elementów włączaj i wyłączaj pauzę (jeżeli tego nie zrobisz, Bill zginie). Jest to bardzo trudne do wykonania.

112
Jeszcze więcej o grach / Odp: Najlepsze hacki na NES
« dnia: Czerwiec 06, 2017, 02:57:50 »
Kilka hacków wprowadzających multiplayer do gier single player:
Duck Tales 2 Multiplayer - http://www.romhacking.net/hacks/2141/

Bomberman Co-op - http://www.romhacking.net/hacks/3335/


Battle City na 4 graczy :)
https://www.romhacking.net/hacks/2142/

Strony: 1 ... 6 7 [8]