Forum ContraBanda.eu

8-BITOWY WARSZTAT DOMOWY => Pirackie produkcje => Wątek zaczęty przez: Duobix w Stycznia 11, 2018, 14:45:51

Tytuł: Koreański Super Mario Bros 3
Wiadomość wysłana przez: Duobix w Stycznia 11, 2018, 14:45:51
Natrafiłem na to przypadkiem-podrzucam wątek z internetów, jako sprawa ciekawa:
http://nintendoage.com/forum/messageview.cfm?catid=8&threadid=64994
Generalnie jest to Koreański bootleg Super Mario Bros 3, gdzie piraci poszli tak bardzo full retard jak się dało,
i rozbili sobie mmc3 na parę różnych podzespołów xD
Tytuł: Odp: Koreański Super Mario Bros 3
Wiadomość wysłana przez: krzysiobal w Stycznia 13, 2018, 04:20:37
https://forums.nesdev.com/viewtopic.php?f=9&t=16123
Tytuł: Odp: Koreański Super Mario Bros 3
Wiadomość wysłana przez: MWK w Stycznia 19, 2018, 22:29:15
Może mój post nie będzie odkrywczy ale takie przypadki pirackich kartridży nie są czymś absolutnie niezwykłym, owszem to ciekawe ale już wiele razy przedstawiane były dowody na to, jak "pomysłowi piraci" odwzorowywali na TTL-kach wymagane minimum funkcjonalności oryginalnego mappera do tego, aby dana gra działała na pirackiej konsoli. Stąd bardzo często rozmaite glitche bądź jaja, np. że na tym modelu Pegasusa gra śmiga a na tamtym modelu Dendy dzieją się cuda, zaś na 4 klonie terminatora gra w ogóle nie działa.

Najbliższy tego przypadek z ubiegłorocznego zlotu, gdzie dałem Krisowi pirackiego Parodiusa bo jak się okazało gra działa poprawnie tylko na jego SP-60. Albo jeszcze inny przykład piracki MMC5, który ostatnio był u nas prezentowany. Takie rzeczy się zdarzają.
Tytuł: Odp: Koreański Super Mario Bros 3
Wiadomość wysłana przez: MWK w Kwietnia 07, 2021, 23:28:02
Sorry za grabarza, ale chciałem tylko dorzucić kilka obrazków do tematu. Otóż dzięki uprzejmości Jana z Popradu (hello jpx72!) miałem przyjemność oglądać bardzo podobną konstrukcję. Piracki kartridż z japońską wersją SMB3. Szanuję nie tylko za myśl techniczną (pewnie nie mieli jeszcze gotowych AX5202P, rok produkcji użytych komponentów mógłby to potwierdzać), ale również za wykorzystanie na maska powierzchni płytki, na styk do obudowy kartridża 8)

(http://www.contrabanda.eu/upload/hosting/smb3_89_pcbfront_jpx72.jpg)

(http://www.contrabanda.eu/upload/hosting/smb3_89_pcbback_jpx72.jpg)

(http://www.contrabanda.eu/upload/hosting/smb3_89_cartfront_jpx72.jpg)

(http://www.contrabanda.eu/upload/hosting/smb3_89_cartback_jpx72.jpg)

(http://www.contrabanda.eu/upload/hosting/smb3_89_cartinside_jpx72.jpg)

Sama gra natomiast niczym się nie różni poza tym, że startujemy z 20 życiami i że po tym jak kurtynka poleci w górę to tyle razy ile wciśniemy przycisk SELECT, to tyle światów będziemy do przodu :-)

(http://www.contrabanda.eu/upload/hosting/smb3_89_screens_jpx72.jpg)