W podanych przypadkach nie ma nie, co by przeczyło temu, co pisałem (chyba, że nie umiem się wysłowić)
oba filmiki mają na starcie walkę z gruzinami (tymi brązowymi, tak na nie mówię) - w pierwszym mamy fajerwerki na początku.
o ile wyczytałem na wiki jap, ilość zestrzelonych przeciwników ma wpływ na przejście do kolejnego poziomu, więc może więcej po drodze "opuścił"
Im więcej zestrzelisz, tym szybciej pojawia się boss - z góry przepraszam, jeśli o tym wcześniej nie pisałem.
Fragment terenu, który pojawia się na filmiku 1 w 3:40, nazwijmy go "dużym B" , pojawia się na filmiku 1 w 3:30 i tak, nad tym samym terenem masz innych przeciwników. To się zgadza, fale przeciwników NIE są zsynchronizowane z terenem, ale:
- kolejność fal przeciwników jest stała
- kolejność "terenów" jest stała
do tego dochodzi czynnik szybkości zabijania przeciwników i ew. zgony.
Niemniej zachęcam do przetestowania na emu, może znajdziesz nowe dowody w sprawie