Magia i Miecz - PLAYGROUND
*

Offline wazon

  • *
  • 35
  • That post gave me heresy.
Odp: Magia i Miecz - PLAYGROUND
« Odpowiedź #45 dnia: Sierpnia 17, 2017, 18:00:31 »
Kupiec, zważywszy na fakt, że tuż przed nim wylało szambo, zawraca, by odwiedzić sklep magiczny. k8

*

Offline Qurek

  • *****
  • 429
Odp: Magia i Miecz - PLAYGROUND
« Odpowiedź #46 dnia: Sierpnia 17, 2017, 18:21:09 »
RZUT ZA RUCH K8 = 4
Królewski Champion / Kupiec uzyskał 4 punktów ruchu.

1. punkt ruchu - Królewski Champion / Kupiec udał się na Obszar ZAUŁEK GADUŁÓW, na planszy MIASTO i wyciągnął tam 1 Kartę MIASTO.




Królewski Champion / Kupiec jest ignorowany przez Stróżów Prawa.

2. punkt ruchu - Królewski Champion / Kupiec udał się na Obszar PLAC MIEJSKI, gdzie po okazaniu Przepustki Stałej udaje się w dalszą drogę.

3. punkt ruchu - Królewski Champion / Kupiec udał się na Obszar ALEJA POŁUDNIOWA, na planszy MIASTO i wyciągnął tam 2 Karty MIASTO.



OCZEKIWANIE NA DECYZJĘ GRACZA...

*

Offline wazon

  • *
  • 35
  • That post gave me heresy.
Odp: Magia i Miecz - PLAYGROUND
« Odpowiedź #47 dnia: Sierpnia 17, 2017, 18:29:06 »
Kupiec, będąc Czempionem samego Króla, doskonale wiedział, jak wygląda ten ostatni.  Prze to obdarza żebraka dobrym słowem i rusza dalej ku swoim interesom.  Wtem poczuł jakieś zwinne palce szukające czegoś pod jego płaszczem [omg :D]. Odwraca się, sięgając po miecz, by wymierzyć sprawiedliwość złodziejaszkowi!

*

Offline Qurek

  • *****
  • 429
Odp: Magia i Miecz - PLAYGROUND
« Odpowiedź #48 dnia: Sierpnia 17, 2017, 18:38:08 »
Karta Żebraka zostaje odłożona na Stos Kart Odrzuconych. Natomiast zgodnie ze specjalną zdolnością nr 7 Królewskiego Championa stara się on pojmać Złodziejaszka, aby w przyszłości postawić go przed obliczem króla.

KRÓLEWSKI CHAMPION / KUPIEC SIŁA 4 + (K10=3) = 7      VS     ZŁODZIEJASZEK SIŁA 3 + (K4=3) = 6

Królewski Champion / Kupiec wygrywa walkę ze ZŁODZIEJASZKIEM. ZŁODZIEJASZEK zostaje więźniem Królewskiego Championa / Kupca.

4. punkt ruchu - Królewski Champion / Kupiec udał się na Obszar PENTAGRAM, na planszy MIASTO i wyciągnął tam 1 Kartę MIASTO.




Królewski Champion / Kupiec otrzymał słowa uznania od przechodzącego Patrolu za pojmanie rabusia, po czym jego tura dobiegła końca.

*

Offline Qurek

  • *****
  • 429
Odp: Magia i Miecz - PLAYGROUND
« Odpowiedź #49 dnia: Sierpnia 17, 2017, 19:09:55 »
TURA #6
GRACZ #1 - Qurek - Szpieg


Wybierz kierunek, w którym chcesz podążyć oraz jakim modyfikatorem będziesz rzucał w określaniu ilości punktów ruchu. Podczas ruchu w Podziemiach i Jaskini maksymalny modyfikator ruchu jaki możesz wybrać to K4.

W zaistniałej sytuacji, nie pozostaje mi nic innego jak udać się z powrotem do Biblioteki. Być może tam znajdę jakąś radę na wydostanie się z potrzasku w którym się znalazłem. Rzut K4.

RZUT ZA RUCH K4 = 1
Szpieg uzyskał 1 punkt ruchu.

1. punkt ruchu - Gracz Szpieg udał się na Obszar BIBLIOTEKA na planszy PODZIEMI i wyrzucił K6=1

Szpieg traci swoją całą następną turę na badanie ksiąg.

*

Offline Qurek

  • *****
  • 429
Odp: Magia i Miecz - PLAYGROUND
« Odpowiedź #50 dnia: Sierpnia 17, 2017, 19:11:22 »
TURA #6
GRACZ #2 - Ridds82 - Cyborg


OCZEKIWANIE NA DECYZJĘ GRACZA...

Odp: Magia i Miecz - PLAYGROUND
« Odpowiedź #51 dnia: Sierpnia 17, 2017, 19:44:51 »
Cyborg uruchamia protokół 23137 i ponownie atakuje.

*

Offline Qurek

  • *****
  • 429
Odp: Magia i Miecz - PLAYGROUND
« Odpowiedź #52 dnia: Sierpnia 17, 2017, 23:21:49 »
Cyborg atakuje KOŚCIEJA, co jest jednoznaczne z obraniem kierunku w stronę JASKINI CZAROWNIKA.

CYBORG SIŁA 5 + (K8=7) = 12      VS     KOŚCIEJ SIŁA 5 + (K4=1) = 6

Cyborg wygrywa walkę z KOŚCIEJEM uzyskując 5 punktów doświadczenia i zabierając Kartę KOŚCIEJA jako Trofeum.
OCZEKIWANIE NA DECYZJĘ GRACZA...

Odp: Magia i Miecz - PLAYGROUND
« Odpowiedź #53 dnia: Sierpnia 17, 2017, 23:54:39 »
...gdy z przeciwnika pozostala tylko sterta nierozpoznawalnych szczątków w obwodach cyborga rozpoczął sie inny proces... oczywista ze sie rozwijam
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 18, 2017, 12:26:09 wysłana przez Qurek »

*

Offline Qurek

  • *****
  • 429
Odp: Magia i Miecz - PLAYGROUND
« Odpowiedź #54 dnia: Sierpnia 18, 2017, 12:34:10 »
Cyborg wymienia Asasyna oraz Kościeja (Siła 5+ Siła 5=10 na wymagane 7 punktów) na 1 punkt Siły.
Po tej wymianie Cyborg musi walczyć z DUCHEM PUSTYNI, będącym drugą Kartą na Obszarze Oazy. Cyborg zgodnie ze specjalną zdolnością nr 9 traktuje DUCHA PUSTYNI tak, jakby walczył wręcz tj. przy użyciu Siły.


CYBORG SIŁA 6 + (K8=2) = 8      VS     DUCH PYSTUNI SIŁA 6 + (K6=6) = 12

Cyborg przegrywa walkę z DUCHEM PUSTYNI i wyrzuca za Pancerz K100=43, co oznacza, iż obronił się skutecznie (specjalna zdolność nr 3). Nie traci punktu Wytrzymałości, lecz jego tura dobiega końca.

*

Offline Qurek

  • *****
  • 429
Odp: Magia i Miecz - PLAYGROUND
« Odpowiedź #55 dnia: Sierpnia 18, 2017, 12:40:09 »
TURA #6
GRACZ #3 - Helper - Zulus


Wybierz kierunek, w którym chcesz podążyć oraz jakim modyfikatorem będziesz rzucał w określaniu ilości punktów ruchu.

Odp: Magia i Miecz - PLAYGROUND
« Odpowiedź #56 dnia: Sierpnia 18, 2017, 12:42:18 »
Jako, że Zulus nie ma żadnych szans ze Zmorą udaje się w drugim kierunku, k6
Podać pomocną dłoń zawsze można

*

Offline Qurek

  • *****
  • 429
Odp: Magia i Miecz - PLAYGROUND
« Odpowiedź #57 dnia: Sierpnia 18, 2017, 14:48:22 »
RZUT ZA RUCH K6 = 5
Zulus uzyskał 5 punktów ruchu.

1. punkt ruchu - Zulus udał się na Obszar RUINY w KRAINIE ZEWNĘTRZNEJ, gdzie znajdują się Karty:



Zulus nie może kupić Czaru, ponieważ nie posiada wystarczającej ilości punktów Mocy, aby posiadać przynajmniej 1 Czar.
OCZEKIWANIE NA DECYZJĘ GRACZA...
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 18, 2017, 14:53:11 wysłana przez Qurek »

Odp: Magia i Miecz - PLAYGROUND
« Odpowiedź #58 dnia: Sierpnia 18, 2017, 14:49:57 »
Magia bleh.. Miecz.. Włócznia to dużo lepszy kompan w podróży
Podać pomocną dłoń zawsze można

*

Offline Qurek

  • *****
  • 429
Odp: Magia i Miecz - PLAYGROUND
« Odpowiedź #59 dnia: Sierpnia 18, 2017, 14:54:20 »
2. punkt ruchu - Zulus udał się na Obszar RÓWNINY w KRAINIE ZEWNĘTRZNEJ, gdzie znajduje się Karta:


OCZEKIWANIE NA DECYZJĘ GRACZA...