Child of the Damned [LuboneSoft]
*

Offline lubone

  • **
  • 272
Odp: Child of the Damned [LuboneSoft]
« Odpowiedź #45 dnia: Kwietnia 25, 2021, 08:55:20 »
Mcin, rom na 100% przed złotem jeszcze tutaj wrzucę... Nawet jeśli nie będzie to gotowe demo. Aczkolwiek mój deadline zakłada demo skończyć przed złotem, nie będę tego młócił w nieskończoność, bo w głowie rodzą się nowe pomysły itp...

Mogę Wam obiecać, że pierwsze miejsce gdzie wrzucę linka z demo będzie Contrabanda... Na innych forach nie jestem, bo tutaj jest wszystko git, tak jak być powinno.

Oczywiście demo będzie też wrzucone na forach NESmakera, bo tam też się udzielam...

Na ten moment romu nie wrzucę... Błędem ludzi, którzy tworzą w NESmakerze jest to, że chcą coś szybko zrobić, bez pomysłu, bez klimatu, byle tylko wrzucić rom do sieci i stać się NES developerem... W rezultacie sieć zalewa masa crapu, który włączysz, zobaczysz 5 pierwszych screenów z tekstem w nieskończoność, albo z taką plansza, że nawet nie wiesz jak się zabrać za gameplay... I jedyne o czym myślisz to RESET...

Ja tego błędu nie zrobię... Jak będę miał demo, z którego będę zadowolony to wrzucę ;)

CotD ma być fabularną grą platformową. To oznacza, że możesz grę przechodzić powoli i poznawać wszystkie smaczki fabularne, albo pominąć to wszystko by przejść ją na speedrunie ;) Tak to widzę i do tego dążę :)
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 25, 2021, 09:20:55 wysłana przez lubone »

*

Offline Mcin

  • ***
  • 661
Odp: Child of the Damned [LuboneSoft]
« Odpowiedź #46 dnia: Kwietnia 25, 2021, 11:27:30 »
Nie chodzi mi o publikacje, tylko udostępnienie do testów. No, chyba że masz ambicje na "wszystko sam" - wtedy grzecznie poczekam :)

*

Offline lubone

  • **
  • 272
Odp: Child of the Damned [LuboneSoft]
« Odpowiedź #47 dnia: Kwietnia 25, 2021, 12:06:03 »
Mcin, to demo, które wrzucę będzie na testy, żebym wiedział co poprawić przy pełnej wersji.

Teraz gra ma tyle rzeczy, o których wiem i chce poprawić, że nie ma sensu na razie tego testować. Jak już wszystko będzie miało krój taki jak chcę, to wtedy przyda się więcej rąk, by poszukać tego co mi umknęło ;) Wtedy też będę mógł wprowadzić w życie Wasze uwagi...

Jeszcze trochę cierpliwości, nad grą pracuję regularnie, więc na pewno będzie. To wszystko trwa. Dziennie tworzę tak 2-3 godzinki, więcej czasu nie mam. Jednak samo rysowanie grafiki zjada kupę czasu... Teraz muzyka... Znów trochę zejdzie... Mam też trochę skryptów do przepisania... Ale wszystko do ogarnięcia... ;)

*

Offline MWK

  • Asystent Administratora
  • *****
  • 1295
    • www.mwkpegasus.prv.pl
Odp: Child of the Damned [LuboneSoft]
« Odpowiedź #48 dnia: Kwietnia 25, 2021, 18:33:48 »
CotD ma być fabularną grą platformową. To oznacza, że możesz grę przechodzić powoli i poznawać wszystkie smaczki fabularne, albo pominąć to wszystko by przejść ją na speedrunie Tak to widzę i do tego dążę

Jeszcze trochę cierpliwości (...)

I takie podejście szanuję najbardziej, powolutku, na spokojnie i z głową  8)
Niezmiennie pozdrawiam i samych sukcesów z grą życzę, Lubone!

Odp: Child of the Damned [LuboneSoft]
« Odpowiedź #49 dnia: Kwietnia 25, 2021, 22:37:32 »
Chciałem cytować te same fragmenty! Nie zgadzam się tylko co do tempa, bo to "powolutku" to tu ładnie zapiedrala:D

*

Offline lubone

  • **
  • 272
Odp: Child of the Damned [LuboneSoft]
« Odpowiedź #50 dnia: Kwietnia 26, 2021, 13:24:54 »
Krisuroku, Mcin, MWK, 1990in1, odpiszę hurtowo, wcześniej nie miałem czasu, bo teściowie od piątku byli u mnie na chacie  :P :D ;) Dzięki bardzo za Wasze zainteresowanie grą i to wsparcie, nawet nie wiecie jakiego to daje kopa... Wczoraj po kilku dniach bez gry (teściowie na chacie) zasiadłem i złożyłem pół levelu 1-2, dziś w planach drugie pół... Filmiku w tym tygodniu nie było, siła wyższa... Ale jak dobrze pójdzie to pod koniec tygodnia dostaniecie coś nowego.

Mimo weekendowej gościny udało mi się, co prawda bez głosu, ale jednak, zaliczyć kolejny Pegaboom... Jak sami widzieliście, sporo crapu wychodzi z NESmakera... Dużo produkcji to pełne wersje złożone w tydzień, byle tylko coś opublikować... U mnie to idzie wolniej, ale myślę, że lepiej tak jak MWK napisał "wolno ale dokładnie"...

Może jeśli uda mi się sprostać oczekiwaniom to Krisuroku ograłbyś demko na jednym z przyszłych Pegaboomów...??? ;) To by było fajne ukoronowanie włożonej w grę pracy  ;)

Trzymajcie się i jesteśmy w kontakcie! :)

*

Offline MWK

  • Asystent Administratora
  • *****
  • 1295
    • www.mwkpegasus.prv.pl
Odp: Child of the Damned [LuboneSoft]
« Odpowiedź #51 dnia: Kwietnia 27, 2021, 21:46:40 »
Doskonały pomysł, Lubone!
Ja też jestem za tym aby premiera, albo nawet prapremiera demka miała miejsce właśnie na strumyku u Krisa, a dopiero później talerz pożywnej zupki 8)

Pozdro i jak zawsze powodzenia w dalszych pracach (i jak najmniej teściów, haha).

*

Offline lubone

  • **
  • 272
Odp: Child of the Damned [LuboneSoft]
« Odpowiedź #52 dnia: Maja 01, 2021, 00:56:55 »
Przesyłam najnowszy film z Child of the Damned. Jest to brakująca plansza (1-2), która znajdzie się w wersji demo Jak zwykle w filmie nie ma wrogów, aby nie zepsuć zabawy i zaskoczenia w demie. Myślę również, że jest to ostatni film przedstawiający pełny level. Znacie już układ wszystkich trzech podplanszy dla wersji demo. Pełną wersję gry będziecie odkrywać sami. Ozywiście będę wrzucał aktualizację, ale nie będą to już całe plansze. Miłego oglądania Contrabandyci!

Kultyści zaczęli wskrzeszać śmierć. To był duży błąd ...


*

Offline MWK

  • Asystent Administratora
  • *****
  • 1295
    • www.mwkpegasus.prv.pl
Odp: Child of the Damned [LuboneSoft]
« Odpowiedź #53 dnia: Maja 01, 2021, 02:32:14 »
Cholera, ale szanuję te krypty! Świetna grafika, kości jak w Gauntlet i uwzględniona prawilna obudowa sztolni 8)
Lubone, jestem na TAK!

Kultyści zaczęli wskrzeszać śmierć. To był duży błąd ...

Nie mogę się doczekać premiery (u Krisa - yo!)

*

Offline lubone

  • **
  • 272
Odp: Child of the Damned [LuboneSoft]
« Odpowiedź #54 dnia: Maja 01, 2021, 23:33:50 »
Dzięki MWK!!! Prototypy plansz pod demo już są, teraz czas na muziczku ;D Kolejne wieczory spędzę przy Famitrackerze... W kontakcie. Pozdro! :)

*

Offline daf

  • *****
  • 1581
Odp: Child of the Damned [LuboneSoft]
« Odpowiedź #55 dnia: Maja 06, 2021, 13:34:44 »
Klimat, szczegóły oraz jakość wykonania etapu na baaardzo duży plus. Chociaż nigdy za horrorowymi klimatami nie przepadałem (spoko, jakoś przeżyję F13), to podoba mi się. Zwłaszcza niebo. :) Jak umieścisz tam gdzieś na sklepieniu Wielki Wóz, będę mógł dopisać Twoją grę do tego wątku.

PS Jak wygląda temat scrollowanej paralaksy w NESMakerze? Jest z tym jakaś niesamowita jazda, czy temat byłby do przeskoczenia? A może to w ogóle niemożliwe? Pytam z czystej ciekawości, czy może wiesz coś już na ten temat.

*

Offline lubone

  • **
  • 272
Odp: Child of the Damned [LuboneSoft]
« Odpowiedź #56 dnia: Maja 06, 2021, 21:12:40 »
Dzięki daf! Myślę, że w takim układzie będę musiał umieścić tam Wielki Wóz, o ile już go nie stworzyłem nieświadomie w którejś z plansz... ;) Przyjrzę się temu ;) W moich grafikach staram się tworzyć dość realistyczne odwzorowania rzeczywistości w tej nierzeczywistej, szalonej historii 8)

Jeśli chodzi o paralaksę to już na samym początku projektu zakładałem, że stworzę kawałek nieba u góry ekranu właśnie za pomocą paralaksy, gdzie będzie się znajdował przemieszczający się razem z playerem księżyc  ::)

W tej sprawie pytałem innych użytkowników programu o pomoc zaimplementowaniu tego... I dostałem od jednego z nich (który swoją drogą dla często podrzuca mi linki z rozwiązaniami problemów na forum...) namiar na temat podejmujący problem paralaksy w NESmakerze... Jak się okazuje jest na to kilka sposobów... Jednak każdy z nich wymaga umiejętności programowania i powiedzmy jest to poziom advanced... Do tego osoby, które zaimplementowali coś  funkcjonalnego w swoich projektach na ten moment nie stworzyli żadnego przydatnego do nauki tutoriala... Są jedynie rozproszone , pochodzące z kilku źródeł, szczątkowe informacje.

Tak więc w demo na pewno nie będę w tym dłubać, być może jest to temat do ruszenia przy przyszłych projektach... Powiedzmy sobie szczerze, CotD to mój pierwszy projekt, na którym uczę się samego NESmakera...  ;)

*

Offline daf

  • *****
  • 1581
Odp: Child of the Damned [LuboneSoft]
« Odpowiedź #57 dnia: Maja 07, 2021, 07:49:52 »
No właśnie nie będę ukrywał, że pisałem o tym w kontekście nieba (chociaż udawałem, że z ciekawości tylko). Fajnie byłoby nawet po prostu zatrzymać gwiazdy w miejscu, aby się nie scrollowały w ogóle. Byłoby bardziej wiarygodnie. No ale to temat na dalszy etap prac.
Dziękuję za wyjaśnienie problemu.

*

Offline Krisuroku

  • *
  • 482
  • くりすろく
    • Krisuroku Twitch
Odp: Child of the Damned [LuboneSoft]
« Odpowiedź #58 dnia: Maja 07, 2021, 13:36:34 »
Lubone Ja to się ciągle nakręcam na tę gierę. Mało tego, Ty to mnie ciągle motywujesz bym i ja usiadł do tego NesMakera i ogarnął coś wreszcie w temacie mojej produkcji "Harvest Noob The Evil Tomato" XD
« Ostatnia zmiana: Maja 07, 2021, 13:59:01 wysłana przez Krisuroku »
Nie w tym roku! XD

Odp: Child of the Damned [LuboneSoft]
« Odpowiedź #59 dnia: Maja 07, 2021, 15:03:20 »
Jeśli chodzi o paralaksę to już na samym początku projektu zakładałem, że stworzę kawałek nieba u góry ekranu właśnie za pomocą paralaksy, gdzie będzie się znajdował przemieszczający się razem z playerem księżyc  ::)
Jak sam księżyc / księżyc + gwiazdy mają się "nie ruszać" to można to nawet na sprite'ach ograć jeżeli inne sprite'y nie będą wchodziły na tą wysokość.