Super Tilt Bro
*

Offline żur0

  • Administrator
  • *****
  • 960
  • Piszcie posty Kamraci Pegasusa!
    • Contrabanda. O Retro. Po Bandzie.
Super Tilt Bro
« dnia: Stycznia 17, 2018, 10:19:32 »

Taka o naparzanka, gameplay wygląda dosyć ciekawie i dynamicznie. Może jakiś mały turniej na FamiCONie#10? :)
No i krew jest, to nie spełnia wymogów Nintendo.  8)

*

Offline MWK

  • Asystent Administratora
  • *****
  • 1434
    • www.mwkpegasus.prv.pl
Odp: Super Tilt Bro
« Odpowiedź #1 dnia: Stycznia 19, 2018, 22:49:30 »
Całkowicie szczerze. Mi się to w ogóle nie podoba. Nie rozumiem w ogóle tej gry. Do tego kiepska grafika i wkurwiająca muzyka. Nie wiem, może faktycznie trzeba to na zlocie przetestować, bo czasami grywalność może być ponad wszystko inne.

*

Offline Mcin

  • ***
  • 839
  • أَلْقُنْتْرابَنْديطا
Odp: Super Tilt Bro
« Odpowiedź #2 dnia: Lutego 10, 2024, 02:43:27 »
Noo, wracam po latach, bo temat wypierdala trochę to, co się nam śniło za dzieciaka, ale po kolei.

O grze wcześniej nie słyszałem. Wczoraj wpadłem na pomysł na podstawie różnych źródeł poszukać fajnych gierek homebrew, czy też jak powinniśmy po polsku powiedzieć - samowarów!  w jednym arcie o gierce NESMakerowej, niewartej wspomnienia, autor polecił Super Tilt Bro jako zbliżający się wielki hit. I o chuju złoty, jak to wystrzeliło. Autor właśnie pracuje nad druga wersją, gdzie ściągnąć ją można za zupełne zero złotych i działa jak złoto. Mamy 4 postaci do walki w trybie na dwóch, a do tego tryb fabularny, gdzie zwalczamy troje przeciwników i złą wersję siebie, przerywane poziomami platformowymi, które to skutecznie uczą mechanik. Mi to zajęło jakieś 50 zgonów i przekręcenie licznika czasu, ale jak już się zapoznałem z mechaniką - a zapoznawać się jest z czym - wiem, że są triki i da się to rozbić bez skuchy. A mechanik jest trochę, podwójny skok, plus ataki w powietrzu które dodają niejako drugi i trzeci, przynajmniej 3 rodzaje ataku w stójce i dwa z rozbiegu, blok. Przeciwnika nie możemy skroić zerując mu życie, trzeba go wywalić za planszę, a im więcej na papę dostał, tym dalej go wyrzucamy naszymi uderzeniami. Z finalną oceną trzeba poczekać na komplet postaci - ma być więcej - i jakieś walki z żywym graczem, żeby ocenić balans rozgrywki. Grafika względem wersji 1 jest znacznie poprawiona, a muzyka - uch, całe dźwiękowości z kupy przekształciło się w małe złotko. Może nie geniusz, ale jest bardzo dobrze.
No i to by wystarczyło, żeby mieć bardzo fajną grę, ale autorzy poszli dalej i zrobili to, co już wielu na innych platformach postanowiło zrobić - dali łączność z internetami przez fifirifi. Na Kickstarterze zgarnęli ponad 1100 wspierających - co jak na Pegasusowy samowar jest dobrym wynikiem - i sama produkcja raczej nie jest zagrożona. Ponoć carty już po testach prototypów i poszły do produkcji. Jak będzie z jakością samego wi-fi - nie wiem, ale chyba można być dobrej myśli.
Z dobrych rzeczy, projekt jest open-source, więc tak długo jak będą istniały internety, będzie jakiś sposób na granie.
Po trzecie, można już grać online przez emulgator na ich stronie itch.io. Na razie nie znalazłem chętnego, ale jak ktoś coś - zapraszam.
Po drugie, carta robi francuskie Broke Studio, więc bez konieczności płacenia podwójnego VATu i 100 zł za paczkę o wadze 200 gram. Wycenili się na razie na 55 Ojro co mało nie jest, ale że i tak ślinie się na parę gier z ich dystrybucji, jak dowiozą co obiecali chyba się skuszę...

Linki:
https://www.kickstarter.com/projects/brokestudio/super-tilt-bro-new-online-nes-game/description
https://www.brokestudio.fr/product/super-tilt-bro-nes/
https://www.super-tilt-bro.com/
https://sgadrat.itch.io/super-tilt-bro

Gra nawet dorobiła się wzmianki w mediach głównego nurtu growego: https://gizmodo.com/nes-cartridge-wifi-multiplayer-for-nintendo-kickstarter-1850372530
« Ostatnia zmiana: Lutego 10, 2024, 02:46:38 wysłana przez Mcin »