Aktualizacja: - Dodano nowe animacje "brak ruchu" oraz "obrażenia" bohaterki.
- Poprawiono skok bohaterki, lżejsze naciśnięcie A powoduje niższy skok, dłuższe przyciśnięcie powoduje wyższy skok.
- Stworzono spriteHUD, przepisano skrypt tak, by zawierał 3 piktogramy życia, 5 piktogramy zdrowia, 5 piktogramy broni specjalnej. Będzie dodany jeszcze jeden parametr.
- Stworzono broń zwykłą - "rzut czaszką", stworzono broń specjalną - "rzut skrzyżowanymi piszczelami".
- Pociski spadają na ziemię i przez chwilę się toczą.
- Stworzono powerupy: "tabletki przeciwbólowe" oraz "zapas kości".
- Przepisano skrypt tak, by 1 powerup "tabletek przeciwbólowych" podnosił zdrowie o 1, a 1 powerup "zapasu kości" podnosił ilość piszczeli do maksa - 5.
- Poprawiono "odrzut" po ataku wroga i dodano migotanie podczas obrażeń bohaterki.
- Dodano "jump through patforms".
- Zaimplementowano obrót złoczyńcy.
- Naprawiono większość bugów, do naprawienia pozostał bug spowolnienia animacji, który zajmie trochę więcej czasu.
Niedługo będę mógł rozpocząć budowę poszczególnych leveli. Poniżej przesyłam film z nowego testu: