Project Blue [Toggle Switch / FrankenGraphics]
*

Offline MWK

  • Asystent Administratora
  • *****
  • 1434
    • www.mwkpegasus.prv.pl
Project Blue [Toggle Switch / FrankenGraphics]
« dnia: Czerwca 01, 2020, 21:49:34 »

Wyłyżeczkowałem temat z nowości homebrew oraz żerania, ponieważ gra się już ukazała i jeszcze cieplutka jest gotowa do pobrania ze strony producenta (oczywiście odpłatnie):

>> https://toggleswitch.itch.io/projectblue


Dla tych co nie pamiętają garść informacji. Bardzo fajny action platformer (nie taki "wysublimowany" jak Battle Kid, nie, spokojnie), osadzony w post-apokaliptycznym Hong Kongu. Wcielamy się w postać młodego typka "Blue", który został porwany przez zły konglomerat i przerobiony na maszynkę do zabijania. Teraz musimy mu pomóc wydostać się z tego syfu i dotrzeć do ludzi, którzy za tym wszystkim stoją.



To tak pokrótce, bo wiadomo, że fabuła jest niczym bez dobrej grywalności, a tutaj mamy tego ostatniego pod dostatkiem. Gra wyszła w wersji demo w roku ubiegłym kiedy to trafiła na Kickstarter. Polcam zapoznać się z tym tytułem wszystkim, którzy jeszcze nie mieli okazji, naprawdę warto  8)

*

Offline MWK

  • Asystent Administratora
  • *****
  • 1434
    • www.mwkpegasus.prv.pl
Odp: Project Blue [Toggle Switch / FrankenGraphics]
« Odpowiedź #1 dnia: Stycznia 27, 2021, 21:15:37 »
Chciałem poinformować, że gra już od jakiegoś czasu jest dostępna w pełnej wersji - zarówno ROM jak i fizyczny kartridż.

Ja nabyłem opcję plikową wraz ze wszystkimi dodatkami.
Dla Contrabandyckiej braci linka do gry >> http://mwk1.vot.pl/contrabanda/stuff/pb.rar
(hasło do archiwum powinno być już wszystkim doskonale znane)
Natomiast po resztę materiałów zapraszam indywidualnie na PW.

Miłego grania i dzielenia się wrażeniami 8)

*

Offline daf

  • *****
  • 1765
Odp: Project Blue [Toggle Switch / FrankenGraphics]
« Odpowiedź #2 dnia: Stycznia 27, 2021, 22:03:00 »
Łał, dzięki wielkie Marku, na pewno jakoś Ci się za to (pivem) odwdzięczę.
Jeszcze za krótko grałem, żeby powiedzieć o grze coś więcej niż to, że wygląda ona bardzo ładnie oraz że wkurza mnie początkowe rozpędzanie się bohatera przy wciśnięciu kierunku. Ale testowałem jedynie 5 minut na emulatorze, kiedyś do niej przysiądę na dłużej.
Bardzo podobają mi się grafiki autorstwa M-Tee. Już w Cowlitzach bardzo je lubiłem. Poszanowanie dla dizzy9, cokolwiek pomógł przy tej grze.

PS A hasło zgadłem już (dopiero?) za drugim razem. Pierwsza myśl była jednak "gilop". xD

*

Offline lubone

  • **
  • 272
Odp: Project Blue [Toggle Switch / FrankenGraphics]
« Odpowiedź #3 dnia: Stycznia 28, 2021, 13:03:33 »
MWK dzięki za zajawkę, roma miałem już wcześniej, ale dopiero wczoraj jakoś się na dłużej wkręciłem i pograłem do pierwszego bossa, tego latającego "mózgo-rogala". Powiem szczerze, że mi ta gra podchodzi bardziej niż Battlekid...

Ale fakt jest taki, że od zawsze byłem estetą i lubie produkcję dopracowane, zarówno pod względem klimatu i historii, jak i grafiki czy muzyki. Dla mnie wzorem pod tym względem są produkcie od Konami, zawsze dopracowane pod każdym względem.

I tutaj Project Blue pod tym wzgledem góruje nad Battlekid'em. Sama rozgrywka jest na podobnym poziomie.

Jeszcze raz podziękowania za przypomnienie o tej grze ;)

*

Offline MWK

  • Asystent Administratora
  • *****
  • 1434
    • www.mwkpegasus.prv.pl
Odp: Project Blue [Toggle Switch / FrankenGraphics]
« Odpowiedź #4 dnia: Stycznia 28, 2021, 21:25:43 »
Tak, "silnik" gry jakby bardzo zbliżony do Battle Kid, ale niestety od samego początku ta gra mi się nie spodobała - właśnie za kiepską grafikę (nie żeby była jakaś fatalna, ale po tylu latach jednak wymaga się od paid homebrew czegoś lepszego), oraz za poziom trudności (przestałem grać w momencie gdy po jakimś czasie nic nie można było płynnie przejść, tylko na zasadzie: wchodzisz, giniesz, wracasz, robisz krok dalej, giniesz, wracasz, robisz 2 kroki dalej i skok, giniesz, wracasz.... i tak w koło macieju), a przede wszystkim za jeden hit i zgon, dla mnie w grach tego typu, platformy, metroidvanie, to niedopuszczalne. Nie wiem, może się nie nadaję, ale takie moje zdanie jest. Tutaj natomiast, w Project Blue jest zupełnie inaczej, nie ma tak nadupcone wszystkiego, masz pasek energii, no i ta grafika (szczególnie mnie rozyebało jak dotarłem na powierzchnie - pamiętasz Pietrek?). Jakoś tak po prostu lepiej się w to gra!

DAF, istotnie, jest coś w tym "rozpędzaniu", ale wydaje mi się, że to element gameplayu, do którego można się przyzwyczaić jak troszkę pograsz. Tak przynajmniej było w moim przypadku.

Cała przyjemność po mojej stronie, Panowie ;-)

*

Offline lubone

  • **
  • 272
Odp: Project Blue [Toggle Switch / FrankenGraphics]
« Odpowiedź #5 dnia: Stycznia 28, 2021, 21:45:27 »
Zgadzam się w 100%, nic dodać nic ująć ;)