Child of the Damned [LuboneSoft]
*

Offline lubone

  • **
  • 272
Odp: Child of the Damned [LuboneSoft]
« Odpowiedź #30 dnia: Kwietnia 02, 2021, 01:11:11 »
Cześć.
 
Dziś przedstawiam zupełnie nowy poziom gry Child of the Damned: "BLACKROCK - DARK FOREST". Z dużą dokładnością odwzorowałem tło górzystego lasu nocą. Wykonałem grafiki drzew, grzybów, kamiennych bloków.
 Wersja demonstracyjna zawierać będzie poziom 1 (BLACKROCK) podzielony na trzy etapy:
- VILLAGE,
- GRAVEYARD (wcześniej miało być CEMETERY),
- DARK FOREST.
Dużą nowością jest nowa umiejętność bohaterki - wspinanie się (drabiny, drzewa liny, łańcuchy itp.). Wykonałem dość naturalną animację, jednak na ten moment nie wiem jak zatrzymać animację wspinaczki - do rozwiązania.
Hstoria: Bohaterka przedziera się przez zakątki mrocznego lasu. Śmierć czai sę w zaroślach. Jedyną drogą ucieczki są wysokie drzewa. Ale czy na drzewach aby na pewno jest bezpiecznie? 8)

Poniżej przesyłam film:

MWK dzięki za wsparcie! Jeśli chodzi o grę, to nie planuję jej sprzedawać! Jest to projekt absolutnie hobbystyczny. Może zrobie na zasadzie shareware, jak ktoś będzie chcał jakoś wesprzeć twórcę to będzie taka możliwość, a jak nie to darmowy download ;) Dla mnie jest to przede wszystkim dobra zabawa i chęć rozwoju homebrew w PL :) Pozdro!!!

*

Offline OsA

  • ***
  • 587
    • #58OsA
Odp: Child of the Damned [LuboneSoft]
« Odpowiedź #31 dnia: Kwietnia 02, 2021, 08:06:31 »
Naprawdę imponujesz zapałem i postępem prac.  Aż przyjemnie cofnąć się do pierwszych postów i porównać to do tego co jest teraz.
Wierzę, że uda się ukończyć grę i stanie się hitem.
Nie wiedzieliśmy, że tworzymy wspomnienia. Po prostu dobrze się bawiliśmy.

*

Offline sdm

  • **
  • 182
Odp: Child of the Damned [LuboneSoft]
« Odpowiedź #32 dnia: Kwietnia 02, 2021, 12:11:19 »
Wow, wygląda zacnie. :) No i klimacik ma ten poziom, a jeszcze jak dojdzie fajna muzyka będzie bomba.

*

Offline lubone

  • **
  • 272
Odp: Child of the Damned [LuboneSoft]
« Odpowiedź #33 dnia: Kwietnia 02, 2021, 20:59:08 »
Dzięki, dzięki! Do końca jeszcze sporo pracy... Ale jeśli chodzi o demo to widać światełko w tunelu... Teraz muszę popróbować trochę z tym co wymyśliłem dla poziomu 1-2... Później rozwinąć trochę fabułę... Przygotować walkę z Bossem... No i muzyka, zobaczymy jak z tym będzie... W sumie grałem swego czasu na gitarze elektrycznej, więc może będzie mi łatwiej coś stworzyć, jakieś podstawy mam ale zobaczymy, bo jeszcze nie próbowałem famitrackera...

Dzięki za wsparcie, bardzo to motywujące wiedzieć, że ktoś czeka żeby zagrać w CotD!!! ;)

*

Offline MWK

  • Asystent Administratora
  • *****
  • 1412
    • www.mwkpegasus.prv.pl
Odp: Child of the Damned [LuboneSoft]
« Odpowiedź #34 dnia: Kwietnia 02, 2021, 22:35:22 »
Pamiętaj, że są u nas bardzo utalentowani muzycy, którzy być może będą chętni aby pomóc   <spogląda w stronę CJ-a, Robusia i Yerzmyeya>   8)

*

Offline lubone

  • **
  • 272
Odp: Child of the Damned [LuboneSoft]
« Odpowiedź #35 dnia: Kwietnia 03, 2021, 13:12:17 »
Dzięki za info MWK, jeśli z jakimś elementem produkcji będę miał jakiś większy problem to na pewno będę tutaj szukał pomocy, w tym temacie ;)

*

Offline Mcin

  • ***
  • 813
  • أَلْقُنْتْرابَنْديطا
Odp: Child of the Damned [LuboneSoft]
« Odpowiedź #36 dnia: Kwietnia 03, 2021, 17:09:36 »
Hm, Marku, a Przelogiczny to nie robił chiptjuńsk? Czy on się zatrzymał na Game boyu i nie dłubał w Pegasusowych?
lubone, możesz to zrobić "dla funu" i wypuścić za darmo, ale to nie broni dogadać się z majfrendami i zrobić wersji kolekcjonerskiej na kartridżyku za pieniądze :)A premiera pełnej wersji powinna być na zlocie, ze streamem na żywca na cały świat. O tak!  8)

*

Offline lubone

  • **
  • 272
Odp: Child of the Damned [LuboneSoft]
« Odpowiedź #37 dnia: Kwietnia 03, 2021, 21:00:03 »
Dzięki Mcin! Hehe, podoba mi się ta opcja ze streamem ;) Zróbmy tak... Jak będę miał demko w grywalnej formie to wstawię tutaj i sobie potestujemy. Jeśli uznacie, że jest to godne kartridża, to wtedy pomyślimy co dalej ;) Postaram się mieć demo do zlotu, jeśli chodzi o pełną wersję to nie chce się spieszyć, najważniejsze aby dopracować wszystkie szczegóły ;)

*

Offline lubone

  • **
  • 272
Odp: Child of the Damned [LuboneSoft]
« Odpowiedź #38 dnia: Kwietnia 14, 2021, 23:00:06 »
Aktualizacja Child of the Damned (LuboneSoft): Czas przedstawić zarys historii, imiona bohaterów, moje inspiracje. Ten film ma wprowadzić Was w klimat gry. Podstawą do stworzenia grafiki bohaterów w historii obrazkowej były szkice mojego Ojca, Vlada! Dzięki tato! Po załadowaniu planszy możecie zobaczyć kilka nowych grafik, które stworzyłem. Poziom 1-1 jest w zaawansowanej budowie.

Historia: Tym razem nic nie napiszę, obejrzyjcie historię obrazkową ...  ;)



« Ostatnia zmiana: Kwietnia 14, 2021, 23:08:52 wysłana przez lubone »

*

Offline daf

  • *****
  • 1743
Odp: Child of the Damned [LuboneSoft]
« Odpowiedź #39 dnia: Kwietnia 14, 2021, 23:25:14 »
Ale tu się wszystko szybko dzieje... Lada moment i będziesz miał gotowe demo gry. ;) Jestem pod wrażeniem postępów, naprawdę. I w ogóle możliwości tego NESMakera.
Bardzo ciekawe grafiki, dialogi. Działaj i nie przestawaj, bo systematyczność to podstawa (nawet 1h dziennie, ale codziennie).

*

Offline lubone

  • **
  • 272
Odp: Child of the Damned [LuboneSoft]
« Odpowiedź #40 dnia: Kwietnia 16, 2021, 12:39:06 »
daf, dzięki. Do końca tego tygodnia chciałbym mieć gotowe prototypy docelowych trzech poziomów dla demo... Wtedy zabiorę się za muzykę... Na koniec jeszcze pozostanie zmodyfikować cześć skryptów, by wszystko śmigało bezproblemowo... Wbrew pozorom jest to całkiem mozolny proces... Zwykle robię mniej więcej 1/3 z tego co zakładam sobie do zrobienia danego dnia ;)

Odp: Child of the Damned [LuboneSoft]
« Odpowiedź #41 dnia: Kwietnia 16, 2021, 12:51:39 »
Bardzo fajne intro, śmiechłem z "maybe I look like a pin-up girl" :D

No i z przyjemnoscia sie śledzi wszystkie poprawki, czekam na kolejne aktualizacje.

*

Offline lubone

  • **
  • 272
Odp: Child of the Damned [LuboneSoft]
« Odpowiedź #42 dnia: Kwietnia 16, 2021, 13:25:57 »
Hahaha, dzięki 1990in1, mój specyficzny humor... Nie mogłem się powstrzymać :D

Również wziąłem sobie do serca to co pisałeś wcześniej o cegiełkach z SMB... Tam gdzie się dało wprowadziłem więcej detali, cieni itp. Dzięki za zauważenie tego co dało się poprawić ;) Ekipa, jeślijeszcze coś zauważycie co uważacie, że można poprawić to śmiało piszcie ;)

*

Offline Krisuroku

  • *
  • 562
  • くりすろく
    • Krisuroku Twitch
Odp: Child of the Damned [LuboneSoft]
« Odpowiedź #43 dnia: Kwietnia 19, 2021, 12:55:14 »
Oj, oj. Będzie grane! XD
Nie w tym roku! XD

*

Offline Mcin

  • ***
  • 813
  • أَلْقُنْتْرابَنْديطا
Odp: Child of the Damned [LuboneSoft]
« Odpowiedź #44 dnia: Kwietnia 24, 2021, 23:56:43 »
Masz jakieś miejsce sieciowe, gdzie można zdobyć ROM? bo wiesz, grafika grafika, muzyka muzyką, ale czy gameplay i sterowanie "czuć", to tylko na żywca idzie ogarnąć.