Zanac
*

Offline Mejs

  • *
  • 232
  • # Joint ROM System #
Odp: Zanac
« Odpowiedź #15 dnia: Października 27, 2021, 19:25:16 »
Cytuj
Same "fale", zarówno terenu, jak i przeciwników, są w pełni liniowe i przewidywalne, ale zgon może nas przenieść w przód lub wstecz w terenie. Zadnych info o ewentualnych rozgałęzieniach więc jak miałeś coś, co wykracza poza ten schemat, to albo bug, albo


Trzy minutowy research na jutubie:


https://youtu.be/HP3MABFplB4


https://youtu.be/yAFp6kHmNXg


Porównaj przeciwników na początku planszy gamma.
Zwróć uwagę na kolor tła w planszy Zeta.
Gdy chodzi o shootery, nie wyciągam rzeczy z dupy.
Za dwa tygodnie będę miał komputer z emulatorem i rozwiążę tę kwestie.
« Ostatnia zmiana: Października 27, 2021, 19:27:28 wysłana przez Mejs »

*

Offline Mcin

  • **
  • 499
Odp: Zanac
« Odpowiedź #16 dnia: Października 28, 2021, 10:17:53 »

W podanych przypadkach nie ma nie, co by przeczyło temu, co pisałem (chyba, że nie umiem się wysłowić)

oba filmiki mają na starcie walkę z gruzinami (tymi brązowymi, tak na nie mówię) - w pierwszym mamy fajerwerki na początku.
o ile wyczytałem na wiki jap, ilość zestrzelonych przeciwników ma wpływ na przejście do kolejnego poziomu, więc może więcej po drodze "opuścił"
Im więcej zestrzelisz, tym szybciej pojawia się boss - z góry przepraszam, jeśli o tym wcześniej nie pisałem.



Fragment terenu, który pojawia się na filmiku 1  w 3:40, nazwijmy go "dużym B" , pojawia się na filmiku 1 w 3:30 i tak, nad tym samym terenem masz innych przeciwników. To się zgadza, fale przeciwników NIE są zsynchronizowane z terenem, ale:
- kolejność fal przeciwników jest stała
- kolejność "terenów" jest stała


do tego dochodzi czynnik szybkości zabijania przeciwników i ew. zgony.


Niemniej zachęcam do przetestowania na emu, może znajdziesz nowe dowody w sprawie :)