*

Offline MWK

  • *****
  • 517
    • Zobacz profil
    • www.mwkpegasus.prv.pl
AmiResE.T. 2015 [21.11.2015]
« dnia: Październik 29, 2015, 21:48:25 »
21 Listopada tego roku, w sobotę, odbędzie się Amigowskie party "AmiResE.T." tutaj w Rzeszowie, w związku z czym zamieszczam drobne info, bo być może będzie ktoś zainteresowany pojawieniem się na imprezie.
Ja mam pod nosem więc byłoby grzechem gdybym nie uczestniczył w tym wydarzeniu.
Bez zbędnego nawijania, zapraszam do zapoznania się z "ogłoszeniem" >> http://www.ppa.pl/aktualnosci/amirese-t-2015.html
Można również śledzić losy przygotwania eventu na bieżąco w tym, forumowym miejscu >> http://www.ppa.pl/forum/integracja/33425/amirese-t-2015-zbliza-sie
Pozdrawiam i kto wie, może do zobaczenia :-)

Odp: AmiResE.T. 2015 [21.11.2015]
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 01, 2015, 19:43:33 »
Hot damn, szkoda że wcześniej nie wiedziałem, to bym zaplanował jakoś wydatki na ten miesiąc żeby się pojawić.
W każdym razie, wszystkim którzy będą się tam bawić-dobrej zabawy.

*

Online Roben

  • Kraniarz
  • *****
  • 462
    • Zobacz profil
Odp: AmiResE.T. 2015 [21.11.2015]
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 01, 2015, 20:06:19 »
Już od F#6 planuje się wybrać na krajoznawczą wycieczkę do Rzeszowa (siema Lio), więc mozliwe że pozwoli na to czas i pieniądz. Choc teraz nam ciężko wiązać koniec z koncem, to może cos sie uda.

*

Offline Dred

  • ****
  • 487
    • Zobacz profil
Odp: AmiResE.T. 2015 [21.11.2015]
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 02, 2015, 19:29:20 »
o kuźwa, brzmi jak idealny preteksty by pojawić się w Rzeszowie. :D

największą przeszkodą jest tak na prawdę srogi czas podróży z Poznania (obojętnie czy samochodem, czy pociągiem), który wynosi prawie na sto procent coś powyżej dziesięciu godzin. dodatkowo pojawia się problem wolnego piątku, który by całą wyprawę w chuj ułatwił.

w każdym razie, zastanawiam się.
« Ostatnia zmiana: Listopad 02, 2015, 19:35:21 wysłana przez Dred »

*

Offline dziat

  • *****
  • 831
    • Zobacz profil
Odp: AmiResE.T. 2015 [21.11.2015]
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 03, 2015, 08:41:05 »
Speedrun w Suke Waldgira, MWK? ;)

*

Offline MWK

  • *****
  • 517
    • Zobacz profil
    • www.mwkpegasus.prv.pl
Odp: AmiResE.T. 2015 [21.11.2015]
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 04, 2015, 18:54:01 »
Dziadek, jak będzie dobrze, to może najpierw zobaczę tę gre na oczy, bo jedyne co mnie z nią łączy to jej odpowiednik na małe Atari oraz ujebana dyskietka/otwieracz Lio ;-)

*

Online Roben

  • Kraniarz
  • *****
  • 462
    • Zobacz profil
Odp: AmiResE.T. 2015 [21.11.2015]
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 08, 2015, 12:51:05 »
Dziadek, jak będzie dobrze, to może najpierw zobaczę tę gre na oczy, bo jedyne co mnie z nią łączy to jej odpowiednik na małe Atari oraz ujebana dyskietka/otwieracz Lio ;-)
Była II część u nas jak na żytniej byliśmy https://www.youtube.com/watch?v=VhWcwiq4E0A

*

Offline MWK

  • *****
  • 517
    • Zobacz profil
    • www.mwkpegasus.prv.pl
Odp: AmiResE.T. 2015 [21.11.2015]
« Odpowiedź #7 dnia: Listopad 22, 2015, 20:06:00 »
Imprezę można z powodzeniem zaliczyć do bardzo udanych. Mimo, iż czasu było stosunkowo mało, bo w zasadzie tylko 1 dzień, to jednak atrakcji i wydarzeń nie brakowało. Pojawiło się kilku prelegentów z ciekawymi nowinkami dotyczącymi aktualnych, amigowskich projektów, było dużo grania, był też delykatny akcent atarowski w postaci koncertu "live" wykonanego przez duet Pinoko (Atari/Tristesse) + Yerzmyey (ZX/HOOY-PROGRAM), były również iście punkowskie młynki przy asyscie dość sporej ilości rozmaitych alkoholi ;-)

youtube >> http://www.youtube.com/watch?v=UVcn_jKKnls

Jednym słowem bardzo fajne party i już dzisiaj wiem od organizatora (pozdro Michał!), że możemy się spodziewać następnej edycji, najpewniej w innym miejscu i czasie ponieważ było tylu gości, że niewielkich gabarytów salka dosłownie pękała w szwach.

No i jeszcze słowo odnośnie "Suki Waldgira 2". Owszem, odpaliliśmy tę gre na Amidze, lecz rozczarowałem się, ponieważ gra, oprócz kilku dodatkowych kolorów oraz (to akurat było zajebiste) zabawnych wstawek graficzno-tekstowych po wykonaniu jakiegoś zadania, tudzież użyciu przedmiotu, wyglądała i działała niemal DOKŁADNIE tak, jak gra o tym samym tytule, tylko na małe Atari. Koniec końców po dotarciu do pewnego miejsca, w którym to gra prosi o podanie kodu zabezpieczającego (z instrukcji do gry), poddaliśmy się bo nie wiedzieliśmy co wpisać i gra się wysypała :