*

Online Mati

  • *
  • 216
  • Gilop
    • Zobacz profil
Odp: Tmnt tf modyfikacja trybu story
« Odpowiedź #15 dnia: Lipiec 30, 2016, 20:38:38 »
Poprawiona wersja umożliwiająca walkę dwóch shredderów.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/73262344/Tmnt4Story.nes

*

Offline Zitz

  • *
  • 23
    • Zobacz profil
Odp: Tmnt tf modyfikacja trybu story
« Odpowiedź #16 dnia: Lipiec 30, 2016, 22:17:59 »
Wszytko działa pięknie:
-poprawiony ekran wyboru postaci
-poprawiony bonus stage
-poprawiona walka ze Shreederem (brak glitchy)

*

Online Mati

  • *
  • 216
  • Gilop
    • Zobacz profil
Odp: Tmnt tf modyfikacja trybu story
« Odpowiedź #17 dnia: Lipiec 30, 2016, 22:25:29 »
Ten bonus level z tymi pękającymi ścianami był taki zabawny. Zostawię sobie tą wersję także. Dzięki za wrzucenie info Paweł.

Odp: Tmnt tf modyfikacja trybu story
« Odpowiedź #18 dnia: Lipiec 31, 2016, 00:21:22 »
Znakomita robota, szanuję jak pojeb@ny!! Zatem kiedy wrzucamy na romhacking.net??

*

Online Krisuroku

  • ***
  • 194
  • くりすろく
    • Zobacz profil
    • Krisuroku Mapping Site
Odp: Tmnt tf modyfikacja trybu story
« Odpowiedź #19 dnia: Lipiec 31, 2016, 17:53:57 »
Ja w tym momencie zrzucam na EverDrive'a i zaczynam zabawę :)

Edit:

Fajnie!! Co prawda nie pokonałem Shreddera ale muszę przyznać, że jest nim ciężej teraz jeśli idzie o bonus stage :P
« Ostatnia zmiana: Lipiec 31, 2016, 18:18:55 wysłana przez Krisuroku »

Odp: Tmnt tf modyfikacja trybu story
« Odpowiedź #20 dnia: Sierpień 05, 2016, 00:57:14 »
Z opóźnieniem, ale:

Gra się wywalała na walce dwóch shredderów bo druga postać to nie był shredder.
Każda postać ma przypisany numer porządkowy i jeśli numer postaci którą wybierzemy jest równy tej z którą mamy walczyć, to gra robi przeciwnej postaci +1. Czyli gdy shredder napotkał shreddera(nr 0x06) to wtedy gra zmieniała go na postać o numerze 0x07, a takiej w grze nie ma.

Ściany można było rozwalać (shredderem) jednym ciosem ponieważ ściany mają swoją wytrzymałość która jest pobierana z  tablicy w ROMie.Tak, grając różnymi żółwiami mamy różne wytrzymałości dla ścian(im większa wytrzymałość, tym łatwiej zniszczyć ścianę).
Leo: 144, Raf: 104, Mike: 200, Don: 176.
Dla  bossów tych wartości nie ma, gra wczytała kolejne bajty które były zaraz za tą tablicą, więc dla shreda wczytała wartość: 3.
W hacku ściany dla wszystkich bossów mają wytrzymałość 80.