"Relax while you step into a world of poker and women. Poker gremlin will help you find satisfaction from a game of cards. Carefully make your calls, for they determine everything you can possibly imagine" - Wstęp z instrukcji
Zakładam, że osoby chcące grać w Pegasusową wersje pokera, znają zasady klasycznej pięciokartówki.
W audiowizualnym pokerze przyjdzie nam się zmierzyć z trzema przeciwniczkami.
Za każde przekroczenie granicy tysiąca dolarów (zaczynamy z 500) w nagrodę każda z nich ściągnie
pewną część garderoby oraz powie do nas kilka zalotnych słów.
Proces ten możemy powtórzyć pięć razy, dla każdej z nich.
Sztuczna inteligencja dziewczyn jest oparta wyłącznie na timingu decyzji gracza,
w praktyce nie mają kompletnie pojęcia co robią. Więc pamiętajmy, że to nie nasze podbicie je przestraszyło, tylko zatwierdziliśmy je, w momencie w którym licznik wroga zatrzymał się na DROP.
Tak samo wymianą kart rządzi timer, rozpoczynający swoje dzikie odliczanie w momencie zaznaczenia pierwszej karty. Główną różnicą, mającą diametralny wpływ na rozgrywkę jest fakt, że w ręce gracza została oddana mniej niż połowa talii, mamy do dyspozycji wyłącznie 24 karty.
Tę skromną pulę dzielimy z naszą przeciwniczką, co oznacza, że karty nie mogą się dublować między graczami.
Karo: 2, 4, 6, 8, 10, Q, K
Trefle: 4, 5, 8, 9, Q, K, A
Kiery: 3, 4, 7, 8, J, Q, K
Piki: 4, 8, Q, K
Gorąca czwórka
Mamy więc tylko cztery karty, które występują we wszystkich kolorach są to
czwórki,
ósemki,
damy i
króle, w efekcie mamy dużo większe szanse na zdobycie ich podczas wymiany. Na tych kartach więc oprzemy naszą taktykę, wszystkie inne będziemy odrzucać, głównie szukając układów (par, trójek, fulli oraz karet) opartych na wyżej wymienionych kartach.
OpcjeUżywamy trzech opcji:
BET 30 - za każdym razem gdy chcemy zostać w grze, lecz nie mamy jeszcze ułożonej przynajmniej pary dam, jest to najlepszy wybór.
BET 90 - w momencie gdy mamy już parę dam, bądź wyższy układ, zaczynamy strzelać najwyższym kalibrem z nadzieją, że będziemy podbijani
PASS - jeśli przeciwniczka podbija jak szalona, a my wciąż niczego nie ułożyliśmy, jest to opcja dla nas
Otwarcia0 gorących kartJeśli na naszej ręce nie ma ani jednej czwórki, ósemki, damy bądź króla, nie mamy też żadnego innego układu (kolor/ strit) dobrym pomysłem jest wymiana całej ręki bądź spasowanie. Jeśli po wymianie wciąż nie dobraliśmy gorącej karty, najpewniej znajdują się one na ręce przeciwniczki, pasujemy.
Jedna bądź dwie różne Gorące KartyZostawiamy gorące karty na ręce, resztę wymieniamy.
Trzy lub cztery różne Gorące KartyZostawiamy dwie najwyższe gorące karty.
Para i jedna gorąca kartaWymieniamy wszystko poza parą, zostawiamy gorącą kartę jeśli jest WYŻSZA niż te tworzące parę.
Trójka i jedna gorąca kartaWymieniamy jedną NIEGORĄCĄ kartę
WyjątkiW przypadku w którym gra rozdaje nam cztery karo/trefle/kiery i w dodatku, żadna z kart nie należy do gorącej czwórki, warto spróbować poszukać koloru. Analogicznie gdy do pełnego strita brakuje nam którejś z gorących kart, można pokusić się o draw. W obu przypadkach mamy podobne szanse na zdobycie silnego układu, może być to
przydatne, gdy kobietkom zachce się kantować.
Oszustki
Dziewczyny średnio raz na 10 rąk mają dostęp do kart które nie znajdują się w talii. Zwykle podczas takich manewrów, układają strita bądź pokera. Jako, że grają kompletnie na ślepo, jest to ich jedyna prawdziwa szansa. Czasem, mimo dodatkowych kart, nie układają niczego, jest to jednak rzadkie. Taki proceder zwiększa pule kart dostępnych dla gracza, co jest ciekawym, lecz nie mającym dużego wpływu na rozgrywkę, detalem. Co zabawne, zdarza im się w takich sytuacjach pasować.
Ruki cieszy się z wygranej, jednakże na jej ręce są trzy karty spoza talii! Normalnie, podczas wymiany w puli jest tylko
14 kart, gdyż obaj gracze mają po pięć na ręce. Gdy dochodzi do oszustwa, pula się zwiększa. Przez to, że na ręce Ruki są tylko dwie karty z talii, gracz wymieniając losuje z puli 17 kart.
Emocje
Podczas rozgrywki, oprócz kart możemy zobaczyć twarze naszych przeciwniczek.
Wyrażają one cztery stany emocjonalne:
- Spokój
- Gniew
- Radość
- Jęzor
Większość czasu, spoglądać będziemy na neutralną twarz.
Gdy uda nam się wygrać rozdanie, zobaczymy grymas gniewu (szczególnie Ruki robi wtedy paskudną minę).
Na swoje sukcesy dziewczyny reagują śmiechem, a gdy już dobijemy do granicy tysiąca, zaraz zanim się rozbiorą, wystawiają kokieteryjny języczek.
Dziewczyny (18+)
Dla niecierpliwych fanów 8 bitowej erotyki pełna kolekcja scen wraz z luźnym tłumaczniem. W wersji którą miałem okazje grać
w Ursynowskiej centrali (tutaj prosiłbym
Rocketa o jakieś weryfikacje) oraz w romie AV Poker (Japan) (Unl).nes występują dość drastyczne
glitche na późniejszych scenach z dziewczynami. Nie wiem czy to wina złego dumpa, pewien rodzaj cenzury, czy też wysublimowany żart twórców. Jak zwykle zachęcam do dalszych poszukiwań i nie mówię tu tylko o gilopie w spodniach.
Ruki:
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
Mari:
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
Ayami:
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.