Forum ContraBanda.eu

NIE TYLKO 8 BITÓW => Gry na różne platformy => Wątek zaczęty przez: Roben w Marca 22, 2018, 05:55:28

Tytuł: Megaman X3 - Zero Project problem z patchowaniem
Wiadomość wysłana przez: Roben w Marca 22, 2018, 05:55:28
Jak w temacie, potrzebuje spatchować ROM pewną łatką, lecz niestety mój ROM posiada chyba jakiś nagłówek, więc jest problem.
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

Byłbym wdzięczny za pomoc
Tytuł: Odp: Megaman X3 - Zero Project problem z patchowaniem
Wiadomość wysłana przez: MaarioS w Marca 22, 2018, 10:47:09
Nie przechodzi wcale?? Uzywasz lunar IPS?? Dziwne bo powinno przejsc, ROM ma dokladnie 4194304 bajtow czyli dokladnie pelne 4MB i tak wlasnie ten patch wymaga, gdybys mial ROM z naglowkiem to by bylo troche wiecej niz 4MB i musialbys wywalic pierwsze 512 bajtow w HEX edytorze

AHA chyba znalazlem powod- ten ROM jest chyba ogolnie zwalony bo plik jest 4MB, za to ja widze u siebie oryginal MMX3 ktory ma 2MB, zatem sprobuj sciagnac sprawna wersje
Tytuł: Odp: Megaman X3 - Zero Project problem z patchowaniem
Wiadomość wysłana przez: Roben w Marca 22, 2018, 19:59:22
Lunar IPS jakoś niechce przejść, w sensie niby podmienia tam w szynach adresowych, ale dopiero pykło mi na androidzie. Patch musi mieć taki sam checksum jak ROM, więc po sprawdzeniu ROM jest odpowiedni, dziwny ten Lunar.
Tytuł: Odp: Megaman X3 - Zero Project problem z patchowaniem
Wiadomość wysłana przez: MaarioS w Marca 22, 2018, 20:18:20
No ale tak jak mówiłem, sprawdza checksumy bo tak powinien robić bo musi wiedzieć co patchuje a jeżeli masz ROM Megaman X3 który ma 4MB zamiast 2MB jak oryginał to nic dziwnego, że nie chciał przejść, nawet nie wiem skąd ten ROM w ogóle wytrzasnąłeś. Skombinuj oryginalny ROM który powinien mieć 2MB i wtedy spróbuj, za pomocą lunar IPS spatchowałem setki ROMów na kompie bez żadnego problemu