ContraBanda Famicom League#4 - Pandemic Destruction
*

Offline żur0

  • Administrator
  • *****
  • 932
  • Piszcie posty Kamraci Pegasusa!
    • Contrabanda. O Retro. Po Bandzie.
ContraBanda Famicom League#4 - Pandemic Destruction
« dnia: Marca 27, 2020, 17:20:49 »

Drodzy PegasusManiax!
Tradycji musi stać się zadość nawet w czasach epidemii! 

W trudnych, niepewnych czasach izolacji społecznej wywołanej koronawirusem niektóre rzeczy powinny pozostać niezmienne.

Stałym punktem harmonogramu FamiCON jest od trzech lat ContraBanda Famicom League. I tak będzie również w roku 2020!

Famicomowy e-sport musi kontynuować swą integracyjną rolę i podtrzymywać mit założycielski zlotów FamiCON czyli nieokrzesaną, 8-bitową swawolę dla każdego! Patrząc na tegoroczny harmonogram i rozgrywki przygotowywane przez Szanownych Kolegów PegasusManiax, nie mam wątpliwości, że tak właśnie będzie na dwunastym zlocie!

Poprzednia edycja CFL ugruntowała bipolarność władztwa na 8-bitowej scenie Famicom w Polsce. Z Życia Wzięci odzyskali utracony rok wcześniej tytuł rewanżując się w finale triumfatorom z 2018 roku czyli Wnukom Siudyma. Byliśmy po raz kolejny świadkami niebywale akcentowanych debiutów: obserwowaliśmy bezceremonialny pochód Mecenasów z Piaseczna ku najwyższym ambicjom, zatrzymany dopiero w półfinale przez ekipę Wnuków. Nowe metody treningowe przyniosły pierwsze sukcesy drużynie The Resistance, bez kompleksów zadebiutowali FC Grajschoff. Ubiegłoroczne klęski na pewno pozostawiły znaczący ślad w głowach Famikillersów i Amareny.

Czwarta edycja ContraBanda Famicom League staje się szansą na ustanowienie nowego władztwa po zakończeniu trwającej epidemii. Turniej ma pokazać, że pomimo radykalnie zmieniającego się dookoła świata, sytuacji społecznej, politycznej czy gospodarczej, są rzeczy trwałe: przyjaźń, e-sportowa rywalizacja i wzajemny szacunek!

Przyszedł czas by ogłosić kolejną edycję rozgrywek. Uderzamy po raz kolejny, niezależnie od panującej zarazy! Zapraszam wszystkich do uczestnictwa w ContraBanda Famicom League#4 - Pandemic Destruction.

Kiedy?
Turniej rozpocznie się o 16:00 w sobotę 11.07.2020 r. podczas zlotu FamiCON#12 w Nowej Wsi k. Pruszkowa.

Za ile?
Zgłoszenie i uczestnictwo w turnieju jest darmowe.

Co należy zrobić aby wziąć udział w CFL#4: Pandemic Destruction?
Do 14 czerwca czekam na zgłoszenia Waszych 2 lub 3-osobowych drużyn w tym temacie! Zgłoszenie powinno zawierać:
a) nazwę drużyny
b) ksywki zawodników
c) oznaczenie kapitana drużyny ©
Losowanie grup turniejowych odbędzie się 14 czerwca 2020 r. o godz 21:00.

W jakie gry zagramy?
W turnieju ogrywane będą klasyczne tytuły z konsoli Famicom.  Kolejne gry z turniejowej listy będą ogłaszane w temacie oraz na profilu facebookowym. Podane zostaną tytuły 15stu gier w jakie zagracie na CFL, dodatkową grę będą mogli zgłosić kapitanowie poszczególnych drużyn - zostanie ona wybrana w głosowaniu. Tytuły będą ogłaszane w pakietach po pięć gier, raz w tygodniu, w każdą sobotę począwszy od 28 marca 2020 roku.

A zasady?
Rywalizacja będzie toczyć się pomiędzy zgłoszonymi drużynami. Szczegółowy regulamin znajdziecie poniżej.  Na czerwono oznaczono zapisy zmodyfikowane bądź wprowadzone w bieżącej edycji turnieju. Regulamin może być modyfikowany do dnia losowania drużyn. O potencjalnych zmianach gracze zostaną poinformowani w wątku turniejowym.

Nagrody?
Dla najlepszych poza tytułem najlepszej drużyny graczy Famicom w Polsce czekają nagrody rzeczowe.

Serdecznie zapraszam do udziału w turnieju! Organizujcie drużyny, okno transferowe otwarte! Rejestrujcie drużyny! Widzimy się w lipcu podczas czwartej odsłony ContraBanda Famicom League!

=======================================================
Regulamin rozgrywek ContraBanda Famicom League#4: Pandemic Destruction
=======================================================


A) Organizacja rozgrywek.

Rozgrywki mogą odbywać się w dwóch formatach w zależności od liczby zgłoszeń:

JEDNA GRUPA - Wszystkie zespoły rywalizują w jednej grupie systemem każdy z każdym. Za każde zwycięstwo drużyna otrzymuje 3 punkty, za remis 1 punkt. W sytuacji remisu punktowego w tabeli o pierwszeństwie decyduje bilans wygranych partii. Faza Pucharowa: w pierwszej kolejności rozgrywany jest mecz o 3. miejsce, w którym biorą udział zespoły z 3 i 4 miejsca fazy grupowej. W finale spotykają się zespoły z miejsc 1. i 2. po fazie grupowej.

DWIE GRUPY - Zespoły rywalizują w dwóch grupach A i B w systemie “każdy z każdym”.  Za każde zwycięstwo drużyna otrzymuje 3 punkty, za remis 1 punkt. W sytuacji remisu punktowego w tabeli o pierwszeństwie decyduje bilans wygranych partii. Faza Pucharowa: w półfinałach biorą udział zespoły z 1. i 2. miejsca każdej z grup w systemie 1A-2B, 1B-2A. Zwycięzcy półfinałów spotykają się w finale, zespoły pokonane w meczu o 3 miejsce. W przypadku zgłoszenia się drużyny ponad limit 8 zespołów, drużyna ta rozgrywa mecz barażowy o udział w turnieju z ostatnią chronologicznie zgłoszoną drużyną np. 9 zgłoszona z 8 zgłoszoną, 10 zgłoszona z 7 zgłoszoną itd. Wygrany z barażu bierze udział w fazie grupowej turnieju.


B) Mecz

1. Mecze rozgrywane są zgodnie z ustalonym harmonogramem.
2. Kapitan przed rozpoczęciem  pierwszej partii losuje grę w jaką będzie prowadzony pojedynek. Raz wylosowany tytuł wypada z puli losowania gier w meczu. Jednocześnie losowany jest tryb gry.
3. Do losowania zostaje wykorzystany program losujący.
4. Po ogłoszeniu tytułu gry, drużyny wyznaczają dwóch zawodników, którzy będą grali w danej partii. Kapitanowie zgłaszają swój skład w ciągu 30 sekund i gracze zasiadają na wyznaczonych stanowiskach.
5. W każdy meczu rozgrywanych jest 3-5 partii.
6. Partia rozpoczyna się na komendę pierwszego sędziego.
7. Każda partia trwa maksymalnie 3 minuty. Czas rozgrywania partii może zostać skrócony z przyczyn organizacyjnych, nie powinien jednak być krótszy niż 2 minuty.
8. Partia kończy się:
- po upływie przewidzianego czasu - według wylosowanych zasad pojedynku: TagTeam, DeathMatch
- w momencie kiedy odpadną obaj zawodnicy drużyny przeciwnej (strata pierwszego życia)
- w wyniku automatycznej dyskwalifikacji drużyny po naciśnięciu “PAUSE” przez któregoś z jej zawodników
- w wyniku dyskwalifikacji składu drużyny w związku ze złamaniem §10 oraz  §13 a/b
9. Po ukończeniu partii kapitan drugiej drużyny losuje kolejną grę.
10. W kolejnej partii musi nastąpić rotacja w składzie drużyny - taki sam skład nie może grać w turach następujących po sobie.  / punkt 11. nie ma zastosowania do drużyn 2-osobowych podczas CFL#4
11. Mecz kończy się po wgraniu trzech partii przez jedną drużynę.
12. Nad przebiegiem spotkań czuwa dwóch niezależnych sędziów, którzy w sprawach spornych podejmują decyzje kolegialnie.
13. Sędziowie:
a) widząc niesportowe zachowanie członka drużyny (np. dezorganizowanie turnieju, brak poszanowania dla sprzętu turniejowego) są zobligowani ukarać zawodnika:
- żółtą kartką - będącą ostrzeżeniem, dwie żółte kartki skutkują kartką czerwoną i wykluczeniem zawodnika z gry w bieżącym meczu, zaś w przypadku trybu Low Pressing Game automatycznym walkowerem partii na rzecz drużyny przeciwnej
- czerwoną kartką  -  wykluczeniem zawodnika z gry w bieżącym meczu, zaś w przypadku trybu Low Pressing Game automatycznym walkowerem partii na rzecz drużyny przeciwnej
b) w uzasadnionych przypadkach podyktowanych zasadami fair-play i bezstronnej rozgrywki mogą zarządzić powtórzenie partii
c) w wyjątkowych przypadkach mogą zezwolić na grę zespołu w składzie dwuosobowym, tak by nie naruszać integralności turnieju

C) Tryby rozgrywania partii

TagTeam:
Gracze rozgrywają partię na wspólny rachunek, po upływie przewidzianego czasu brane są pod uwagę zsumowane wyniki obydwu graczy

DeathMatch:
Po upływie przewidzianego czasu brany pod uwagę jest wynik najlepszego gracza każdej z drużyn.

Contra Team Speed:
Tryb rozgrywki dla gry Contra. Zawodnicy  drużyny grają wspólnie na jednej konsoli. Czas rozgrywki to 2 minuty. Gracze mają za zadanie wspólnie dojść jak najdalej. Po dwóch minutach na znak sędziego gracze wciskają pause. Pokonany przez drużynę obszar wyznacza linia przechodząca przez ostatniego na ekranie gracza. W przypadku gdy obie drużyny zatrzymają się na walce z bossem w momencie zakończenia pojedynku,  wygrywa ta która najszybciej pokona bossa.

Power Climbing:
Tryb rozgrywki dla gry Ice Climber. Gracze grają wspólnie przy jednej konsoli w trybie 2 player. Ich celem jest dotarcie  w jak najszybszym czasie do zakończenia drugiego etapu. W obu etapach należy pomyślnie ukończyć Bonus Stage (trzeba odlecieć z ptakiem). Wygrywa drużyna, która pierwsza zaliczy Bonus Stage w drugim etapie, do Bonus Stage muszą dotrzeć obaj zawodnicy. Brak zasady śmierci, można wykorzystać wszystkie dostępne życia. Jeśli drużyna zostanie zdekompletowana (wykorzystanie dostępnych żyć) przegrywa. Jeśli reprezentant drużyny nie odleci z ptakiem, również jest to automatyczna przegrana. W przypadku gdy żadna z drużyn nie odleci liczyć będzie się kto szybciej dotarł do Bonus Stage.

Low Pressing Game:
Tryb dla gry Ice Hockey.
Gracz zasiada przy jednej konsoli z rywalem z drugiej drużyny. Tak utworzone pary rozgrywają mecz tymi samymi drużynami (przy obu telewizorach jest np. Polska-ZSRR). Pierwszeństwo wyboru drużyny ma zespół, który wylosował Ice Hockey do rozgrywki. Rozgrywamy jedną tercję (7), po tym sumowane są bramki zawodników poszczególnych drużyn. W przypadku remisu zarządzana jest dogrywka do zdobycia tzw. "złotej bramki".

------------------------------------------------------------------------
ZGŁOSZONE DRUŻYNY:




Grecka z Gwinta:
- daf (C)
- Lio
- MWK




FamiKillers
- Krisuroku (C)
- Helper
- Gargi




Wnuki Siudyma

-Mejs (C)
-Robi




Mecenasi z Piaseczna
- OsA (C)
- Arek
- 1990in1




Z Życia Wzięci
- Nielogiczny (C)
- Zelas
- Rocket




The Resistance:
- dziat (C)
- kompocki
- Piła*T




Amarena
-Pieseu (C)
-Preki
-Senshu



PozNinjaki
-  Martin (C)
- Bartek
- Kuba
- Maciej (rezerwa)

-------------------------------------------------------------------
Ogłoszone gry:


28.03.2020:


Warpman(Namco, 1985, J)
Tryby gry: Tag Team / DeathMatch



Super C (Konami, 1990, J)
Tryby gry: Contra Team Speed



Abarenbou Tengu (Meldac, 1990, J)
Tryby gry: Tag Team / DeathMatch



Track & Field (Konami, 1987, U)
Tryby gry: Tag Team / DeathMatch



Dr Mario(Nintendo, 1990, J)
Tryby gry: Tag Team / DeathMatch

04.04.2020:



Baloon Fight (Nintendo, 1987, J)
Tryby gry: Tag Team / DeathMatch



Zanac(Pony Inc., 1986, U)
Tryby gry: Tag Team / DeathMatch



Bomberman (Hudson Soft, 1987, U)
Tryby gry: Tag Team / DeathMatch



Ice Hockey (Nintendo, 1988, U)
Tryby gry: Low Pressing Game


Pac Man ( Namco, 1984, U)
Tryby gry: Tag Team / DeathMatch



Defender II(HAL America, 1988, U)
Tryby gry: Tag Team / DeathMatch



Field Combat (Jaleco, 1985, U)
Tryby gry: Tag Team / DeathMatch



Star Soldier,(Hudson Soft, 1988, U)
Tryby gry: Tag Team / DeathMatch



F1 Race(Nintendo, 1984, J)
Tryby gry: Tag Team / DeathMatch


Ice Climber (Nintendo, 1984, J)
Tryby gry: Power Climbing


City Connection (Jaleco, 1985, J)
Tryby gry: Tag Team / DeathMatch


================================================================================
PACZKA DO EVERDRIVE'ÓW: CFL#4: Pandemic Destruction Official Game Pack
================================================================================
================================================================================
PODZIAŁ NA GRUPY

GRUPA A:
1. PozNinjaki
2. Z Życia Wzięci
3. Mecenasi z Piaseczna
4. The Resistance


GRUPA B:
1. Wnuki Siudyma
2. Famikillers
3. Grecka z Gwinta
4. Amarena


================================================================================
TERMINARZ SPOTKAŃ:

16:00 PozNinjaki - Z Życia Wzięci 0:3

16:15 Wnuki Siudyma - Famikillers 3:1

16:30 Mecenasi z Piaseczna - The Resistance 2:3

16:45 Grecka z Gwinta - Amarena 3:0

17:00 Mecenasi z Piaseczna - PozNinjaki  3:1

17:15 Grecka z Gwinta - Wnuki Siudyma 1:3

17:30 Z Życia Wzięci - The Resistance 3:0

17:45 Famikillers - Amarena  0:3

18:00 The Resistance - PozNinjaki 3:1

18:15 Amarena - Wnuki Siudyma 3:2

18:30 Z Życia Wzięci - Mecenasi z Piaseczna 3:1

18:45 Famikillers - Grecka z Gwinta 2:3






19:00 Z Życia Wzięci - Grecka z Gwinta 1:3

19:15 Wnuki Siudyma - The Resistance 3:0



19:30 Z  Życia Wzięci - The Resistance 3:1

19:45 Wnuki Siudyma - Grecka z Gwinta 3:0
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 06, 2020, 12:26:45 wysłana przez żur0 »

*

Offline daf

  • *****
  • 1581
Odp: ContraBanda Famicom League#4 - Pandemic Destruction
« Odpowiedź #1 dnia: Marca 27, 2020, 17:31:37 »
Bardzo sie cieszę Żuro, że w tych trudnych czasach CFLka nas nie opuszcza. Na to właśnie po cichu liczylem, że będę mógł w harmonogramie dopisać CFL z czwórką rzymską (niedługo to uczynię).

Zagramy przecież, a co nam szkodzi...:

Grecka z Gwinta
-daf (C)
-MWK
-Lio

*

Offline Krisuroku

  • *
  • 482
  • くりすろく
    • Krisuroku Twitch
Odp: ContraBanda Famicom League#4 - Pandemic Destruction
« Odpowiedź #2 dnia: Marca 28, 2020, 11:09:58 »
Jeżeli nie wystąpią żadne przeciwności losu to drużyna Famikillers ponownie podejmie walkę na tej pegasusowej arenie (nie amarenie). Aktualnie skład klasyczny, jeżeli coś ulegnie zmianie to zostanie to odpowiednio zgłoszone ;)

Famikillers
- Krisuroku (C)
- Helperro
- Gargi

« Ostatnia zmiana: Marca 28, 2020, 11:12:18 wysłana przez Krisuroku »
Nie w tym roku! XD

Odp: ContraBanda Famicom League#4 - Pandemic Destruction
« Odpowiedź #3 dnia: Marca 28, 2020, 13:57:55 »
Żuro, mistrzowskie logo! W tym roku również wziąłbym udział w turnieju, tylko na chwilę obecną jestem famicomowym roninem. Jeśli w którymś zespole brakuje zawodnika, to chętnie się przyłączę.

*

Offline Mcin

  • ***
  • 661
Odp: ContraBanda Famicom League#4 - Pandemic Destruction
« Odpowiedź #4 dnia: Marca 28, 2020, 14:00:37 »
Ja tożsamo jak forumowicz powyżej.

*

Offline daf

  • *****
  • 1581
Odp: ContraBanda Famicom League#4 - Pandemic Destruction
« Odpowiedź #5 dnia: Marca 28, 2020, 15:02:35 »
No to lepiej szukajcie trzeciego i macie drużynę.

*

Offline żur0

  • Administrator
  • *****
  • 932
  • Piszcie posty Kamraci Pegasusa!
    • Contrabanda. O Retro. Po Bandzie.
Odp: ContraBanda Famicom League#4 - Pandemic Destruction
« Odpowiedź #6 dnia: Marca 29, 2020, 12:34:47 »
Senshu autorem wszystkich logotypów jakie powstały dla CFL jest niezastąpiony w swoim rzemiośle daf, dogadujemy się tylko co do zarysów całej koncepcji, ale cała robota graficzna,  kolorystyczna to działka Pawła :)

Odnośnie zarysów czy koncepcji, tegoroczna edycja jak wskazuje podtytuł, mocno odnosi się do obecnej sytuacji na świecie. Gry są dobierane według klucza symbolicznego i każdą z nich będziemy mogli w większy lub mniejszy sposób połączyć z tematem epidemii (sztandarowe Dr. Mario). Skupimy się raczej na mroczniejszych tytułach, bardziej katastroficznych, fatalistycznych (Abarenbou Tengu). Pojawia się również tytuł Track&Field - znak odwołanych igrzysk olimpijskich. Poszukamy również innych miejsc bytu ludzkości w serii kosmicznych strzelanek, których tytułów jeszcze nie mogę zdradzić.

Zachęcam gorąco do wzięcia udziału w turnieju wszystkich, którzy chcieliby spróbować swoich sił w realnej rozgrywce pad w pad. Liczę na to, że zespoły o największych tradycjach ligowych również nie zawiodą! No i dziękuję pierwszym zgłoszonym!


 

*

Offline MWK

  • Asystent Administratora
  • *****
  • 1295
    • www.mwkpegasus.prv.pl
Odp: ContraBanda Famicom League#4 - Pandemic Destruction
« Odpowiedź #7 dnia: Marca 30, 2020, 21:04:15 »
HAHA zajebiście Pietrek! Podobnie jak DAF (szacun za logo/graficzkę, ta bakteria, haha!) czekałem z wieeelkim utęsknieniem aby zobaczyć ten temat. No i jest! Dziękuję!!

Senshu, jak mi humor poprawiłeś tym "Famicomowym Roninem" 8) Tak jak chłopy piszą, zbieraj się w swoją drużynę albo doskaku do kogoś - może jakieś kupna/sprzedaże/transfery/wymiany? Jesteś bardzo dobrym zawodnikiem. Jako reprezentant GzG śmiało napiszę, że gdybyśmy nie mieli kompletu, to moment byłbyś u nas (tylko byś musiał najpierw jebnąć z gwinta łyk Greckiej).

Ze zmian - bardzo podoba mi się, że raz wylosowana gra wypada całkowicie z listy, w ten sposób nie będziemy grać 3 razy pod rząd z Road Fightera (a szkoda, hehe).

Na koniec z wnioskiem formalnym i pytaniem:
 - wnoszę o dodanie do regulaminu zapisku doprecyzowującego tryb gry Contra Team Speed.
 - pytanie do Organizatora, czy przewidujesz w tym roku również wykorzystanie Twojego systemu wyników rozgrywek (w skrócie VAR, haha), a jeśli tak, to czy jakoś go udoskonalasz?
« Ostatnia zmiana: Marca 30, 2020, 21:07:57 wysłana przez MWK »

*

Offline żur0

  • Administrator
  • *****
  • 932
  • Piszcie posty Kamraci Pegasusa!
    • Contrabanda. O Retro. Po Bandzie.
Odp: ContraBanda Famicom League#4 - Pandemic Destruction
« Odpowiedź #8 dnia: Marca 31, 2020, 16:14:33 »
Mareczku pojawił się już opis do Contra Team Speed.  Najprawdopodobniej specjalny tryb rozgrywki uzyska również Track&Field, będę informował o tym w wątku.

Co do systemu ContraBanda Virtual Assistant Rozpierdol, to będzie on ponownie wykorzystany, pracuję nad kilkoma ulepszeniami aplikacji. Nie zamierzam z uwagi na czas implementować losowania przez przyduszanie przycisku - nadal będzie pojedyncze wciśnięcie, które wybierze grę. Główny nacisk położyłem na wyeliminowanie błędów logiki, abyśmy mogli uniknąć krytycznych sytuacji jak w ubiegłym roku. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z moją myślą to odświeżę również szatę graficzną na theme dostosowany do kolorystyki zawartej w logo dafa. Nadal zobaczycie statystki aktualizowane na bieżąco podczas trwania turnieju. Sprawy backendowe przeniosłem do chmury przy wykorzystaniu Firebase, po pierwszych testach wszystko działa dużo sprawniej niż poprzednie rozwiązanie serwerowe.

W tym roku na pewno chciałbym uniknąć wyświetlania VARu na prześcieradle na scenie - rezygnuję z tego poronionego pomysłu - przyczyniła się do tego min. fatalna widoczność. Jeśli miałbym się zdecydować na podobny krok to tylko przy wykorzystaniu jakiegoś stojaka z ekranem - ale jeśli nikt nie jest w stanie takiej rzeczy ogarnąć  (ja już niestety nie jestem) to zdecyduję się na  rzut VARu z głównego stanowiska na przeciwległą ścianę - wtedy osiągniemy to co było moim zamierzeniem pierwotnym: wielki ekran z rzutem przed oczyma graczy, na którym wyświetlony jest cały system rozgrywek z podglądem czasu, statystyk itd. Myślę, że dla samej wideorealizacji rozgrywek byłaby to spora korzyść. Wiązać się to musi ze zmianą umiejscowienia: ze sceny na stanowiska ustawione na środku sali tuż za projektorem. Napiszcie co o tym sądzicie :)

Oczywiście przyjmiemy każdą drużynę, która zgłosi swój akces do rozgrywek, do czego po raz kolejny mocno zachęcam!  ;)

*

Offline MWK

  • Asystent Administratora
  • *****
  • 1295
    • www.mwkpegasus.prv.pl
Odp: ContraBanda Famicom League#4 - Pandemic Destruction
« Odpowiedź #9 dnia: Marca 31, 2020, 21:15:10 »
Pietrek, dziękówa za koszyk dodatkowych informacji. Bardzo się to wszystko dla mnie podoba. Jestem JAK NAJBARDZIEJ za tym, aby zostawić projektor tam gdzie stoi i rzucać Contrabandycki VAR na ścianę. Przecież to nikomu nie będzie przeszkadzać a czytelność będzie idealna.

Jak na razie to jaram się najbardziej Zombie Nation - cała gra aż kipi nabijaniem punktów 8)

*

Offline Mejs

  • *
  • 238
  • # Joint ROM System #
Odp: ContraBanda Famicom League#4 - Pandemic Destruction
« Odpowiedź #10 dnia: Kwietnia 01, 2020, 00:03:41 »
Udział Wnuków stoi pod znakiem zapytania, z jednej strony, chciałbym wyrwać ten puchar ze szponów drużyny ewidentnie słabszej, z drugiej brak obecności Maariosa łamie mi trochę serce. Od dawna też myślałem, o tym żeby zostać sędzią, aby turniej był już w stu procentach profesjonalny. Zobaczymy, do lipca jeszcze sporo czasu!


Marek mnie też ten tytuł BARDZO pobudził 8)

*

Offline MWK

  • Asystent Administratora
  • *****
  • 1295
    • www.mwkpegasus.prv.pl
Odp: ContraBanda Famicom League#4 - Pandemic Destruction
« Odpowiedź #11 dnia: Kwietnia 01, 2020, 11:25:01 »
Mejs, jak Ty już myślisz o przejściu na gejmingową emeryturę to zara to wszystko o ścianę poleci! MUSISZ GRAĆ W TYCH ZAWODACH i kropka!
Wcielajcie za MaarioSa do składu Ronina Senshu i sprawa załatwiona, A NIE! :-)

*

Offline Zelas12

  • **
  • 196
  • Zatracony w RETRO.........
Odp: ContraBanda Famicom League#4 - Pandemic Destruction
« Odpowiedź #12 dnia: Kwietnia 01, 2020, 12:10:30 »
oj to byłby dobry team  8)

Odp: ContraBanda Famicom League#4 - Pandemic Destruction
« Odpowiedź #13 dnia: Kwietnia 02, 2020, 11:28:57 »
Fakt, gdyby Senshu dołączył do Wnuczków to ta drużyna może wreszcie zbliżyłaby się poziomem do przynajmniej w miarę godnego brania udziału w turnieju. Kapitan Mejs poza przypadkowymi wygranymi widać dość już ma porażek i bierze nogi za pas, ale nie ma co się chłopowi dziwić  :P

*

Offline Mejs

  • *
  • 238
  • # Joint ROM System #
Odp: ContraBanda Famicom League#4 - Pandemic Destruction
« Odpowiedź #14 dnia: Kwietnia 02, 2020, 14:35:38 »

Lubię grać i Senshu świetnie się spisał w tamtym roku, ale najebany RetGracz w roli sędziego to tak jakby sędziego nie było wcale. Dodatkowo wydaje mi się, że dobrze ogarniam kilka ekranów naraz. Chociaż rozumiem Cię Mareczku, jeśli nie weźmiemy w tym roku udziału i jeszcze udział Nielogicznego stoi pod znakiem zapytania, to wygrana Greckiej bylaby czystą, niesatysfakcjonującą, formalnością.

Fakt, gdyby Senshu dołączył do Wnuczków to ta drużyna może wreszcie zbliżyłaby się poziomem do przynajmniej w miarę godnego brania udziału w turnieju. Kapitan Mejs poza przypadkowymi wygranymi widać dość już ma porażek i bierze nogi za pas, ale nie ma co się chłopowi dziwić  :P



Nie bój się zasięgnąć pomocy specjalisty. To nie wstyd, każdy czasem miewa trudniejszy czas w swoim życiu. Iluzoryczne obrazy zaczynają wypierać te realne i człowiek już nie wie za bardzo co robi.