Grand DecADe - wątek organizacyjny
*

Offline Mati

  • *
  • 367
  • Gilop
Odp: Grand DecADe - wątek organizacyjny
« Odpowiedź #135 dnia: Lipca 12, 2018, 21:14:35 »
Zaraz zaraz, czyli nie wysiadać na przystanku Sokołowskiego, tylko na pocztowej?

*

Offline MWK

  • Asystent Administratora
  • *****
  • 1236
    • www.mwkpegasus.prv.pl
Odp: Grand DecADe - wątek organizacyjny
« Odpowiedź #136 dnia: Lipca 12, 2018, 22:43:30 »
Czyli widzę trasa też jak na pierwszym zlocie HAHA

Ja walę w kimę.
Kochani, do zobaczenia na party!

To chyba będzie nasza największa impreza 8)
« Ostatnia zmiana: Lipca 12, 2018, 22:45:03 wysłana przez MWK »

*

Offline dziat

  • *****
  • 1105
Odp: Grand DecADe - wątek organizacyjny
« Odpowiedź #137 dnia: Lipca 13, 2018, 00:37:49 »
h a l k o

Wysłane z mojego Mi MIX 2S przy użyciu Tapatalka


*

Roben

Odp: Grand DecADe - wątek organizacyjny
« Odpowiedź #138 dnia: Lipca 13, 2018, 13:21:29 »
Panowie jak.cos to ja mam nielimitowany internet w playu. Tak dla informacji daje.

*

Offline Mati

  • *
  • 367
  • Gilop
Odp: Grand DecADe - wątek organizacyjny
« Odpowiedź #139 dnia: Lipca 13, 2018, 13:27:30 »
Do zobaczenia mordki, ruszam. :)

*

Offline pawgal

  • *
  • 23
  • NESomaniac
Odp: Grand DecADe - wątek organizacyjny
« Odpowiedź #140 dnia: Lipca 13, 2018, 17:54:18 »
Też powoli się zbieram ;)
この番組は、ご覧のスポンサーの提供でお送りします。

*

Offline dziat

  • *****
  • 1105
Odp: Grand DecADe - wątek organizacyjny
« Odpowiedź #141 dnia: Lipca 20, 2018, 13:47:31 »
Moi drodzy, słowem formalnego podsumowania finansowego zlotu numer 10. Tak wyglądała planowana zbiórka oparta o poniższe koszty:
Koszty zlotu:
- wynajem remizy - 3000 PLN,
- sprzątanie remizy - 200 PLN,
- paliwo na kursy ze sprzętem - 100 PLN,
- zakupy środków czystości, herbat, srajtaśm, kieliszków i kubeczków (bądźmy realistami - nie potrzebujemy sztućców ani talerzy, to od paru lat zbędny koszt) i, ogółem, podatek od gruzu właśnie - 300 PLN.

To daje nam bazowy koszt rzędu 3600 PLN. Trzeba pamiętać, że w kasie mamy oszczędność z ubiegłego roku rzędu 215 PLN. Mamy zatem 3400 PLN po zaokrągleniu. Bazując na poprzednich latach uważam, że trzeba założyć obecność 30 osób na całość zlotu, co oznacza 115 PLN na głowę.  Ale do tego doliczam jeszcze jeden koszt, już w przeliczeniu na osobę:

- 25 PLN zakładki na gadżety, grille, chlanie...

Obecność na zlocie = wpłata w terminie do 30 czerwca 2018 kwoty za odpowiednią do planowanej obecności ilość dni
Wpłata za 1 dzień = 28 PLN
Wpłata za 2 dni = 56 PLN
...
Wpłata za całe 5 dni = 140 PLN

Numer konta do wpłat:  49 1140 2004 0000 3202 7153 1483
W tytule przelewu: f#10 NICK ILOŚĆ DNI


DO ZEBRANIA: 4200 PLN / W KASIE: 5459 PLN
Ostatecznie wydatki wyglądały następująco:
- najem remizy - 3000 PLN;
- sprzątanie remizy - 200 PLN;
- wynajem głośników i mikrofonów - 320 PLN;
- zakupy (srajtaśmy, ręczniki, kawy, herbaty, pryskadła na smród - masę szajsu) - 438 PLN;
- leczo - 150 PLN;
- straty w remizie (koło 15 kieliszków do wódki, kilka literatek i kieliszków do szampana, sztućce) - jeszcze nie wiadomo.

Ostatni koszt jeszcze nie jest znany - czekam na wycenę ciotki ile nas chce za to sczardżować, ale myślę, że dwóch stów to nie przekroczy. Na ten moment mamy rekordową nadwyżkę w postaci 1351 PLN! Moim zdaniem powinniśmy ją spożytkować tak jak w roku ubiegłym, czyli trzymać tę kasę w banku na przyszły rok.

Odp: Grand DecADe - wątek organizacyjny
« Odpowiedź #142 dnia: Lipca 20, 2018, 13:56:33 »
Moim zdaniem powinniśmy ją spożytkować tak jak w roku ubiegłym, czyli trzymać tę kasę w banku na przyszły rok.
Si, si, claro!

*

Offline Krisuroku

  • *
  • 413
  • くりすろく
    • Krisuroku Twitch
Odp: Grand DecADe - wątek organizacyjny
« Odpowiedź #143 dnia: Lipca 20, 2018, 15:12:02 »
Popieram słowa dziata :)
Nie w tym roku! XD

*

Offline Zelas12

  • **
  • 193
  • Zatracony w RETRO.........
Odp: Grand DecADe - wątek organizacyjny
« Odpowiedź #144 dnia: Lipca 22, 2018, 00:24:18 »
Również jestem za :) Piniodze so w dobryk rekach.....