Witam Was w kolejnej mojej solucji, tym razem na ruszt wziąłem Arkanoida, który został stworzony w 1986 roku, przez TAITO. Solucja pierwotnie powstała w 2011 roku

1. SterowaniePrawy i lewy D-pad - poruszanie się
A - wystrzelenie kulki, kulka może również "sama się wystrzelić", gdy mamy "opóźniony zapłon"
Start - pauza
2. Rundy
Round 1

Round 2

Round 3

Round 4

Round 5

Round 6

Round 7

Round 8

Round 9

Round 10

Round 11

Round 12

Round 13

Round 14

Round 15

Round 16

Round 17

Round 18

Round 19

Round 20

Round 21

Round 22

Round 23

Round 24

Round 25

Round 26

Round 27

Round 28

Round 29

Round 30

Round 31

Round 32

Round 33

Round 34

Round 35

pierwszy i zarazem ostatni boss, wzorowany na wielkich posągach z wysp wielkanocnych, nie jest zbyt skomplikowany wystarczy nadupcać w niego naszą piłeczką, jedyny jego atak to strzelanie w naszym kierunku promieniem/pociskiem
3. Itemy i bonusy
- zdobywamy 2 dodatkowe kulki, które pomagają nam w rozbijaniu bloczków.
- nasza paletka staje się dłuższa.
- nasza kulka zostaje spowolniona.
- kulka przyklei się gdy dotknie naszej paletki
- po zdobyciu tego itemu, nasza paletka będzie w stanie strzelać.
- zdobywamy dodatkowe życie
- przenosi nas do następnej planszy, na dole z prawej strony pojawi się teleport, wjedź w niego.Przeszkody:

Ciężko tych "felków" nazwać przeciwnikami, gdyż nam nic nie robią, jedynie są utrudnieniem w rozbijaniu bloczków, czyli są swego rodzaju przeszkodami. Przemieszczają się po całym ekranie.
Bloczki:
+50 punktów.

+60 punktów.

+70 punktów

+80 punktów

+90 punktów

+100 punktów

+110 punktów

+120 punktów

- zostaną zniszczone po kilku trafieniach, po rozbiciu ich dostajemy +50 punktów

- są niezniszczalne
Rundy typu ''Z'', ''K'' lub ''X'' itp. pojawiają się tylko wtedy gdy użyjemy kodu na wybór leveli, wyjątkiem są poziomy od 1 do 9.
4. Menu
1. Najwyższa ilość punktów do życia
2. Ilość punktów jakie zdobyliśmy
3. Ilość żyć
4. Runda na której jesteśmyTo na tyle, pozdrawiam!
