Child of the Damned [LuboneSoft]
*

Offline lubone

  • **
  • 272
Child of the Damned [LuboneSoft]
« dnia: Lutego 22, 2021, 09:15:36 »
Witajcie. Zgodnie z moimi planami 16.02 zakupiłem licencję NESmaker. Mija tydzień pracy nad grafikami do gry i mam pierwszy screen oraz bohaterkę, którymi chciałbym się z Wami podzielić. Jutro ta grafika może wyglądać już zupełnie inaczej, bo codziennie uczę się czegoś nowego... Będę to aktualizował. Gra będzie w moich ulubionych klimatach szeroko pojętej fikcji i horroru... Odnośnie samego programu, jest sporo nauki... Szczególnie jeśli chodzi o skrypty i kody, ale ważne, żeby codziennie coś zrobić i konsekwentnie realizować plan. Poniżej przesyłam screen, a informacje o projekcie będę tutaj na bieżąco aktualizował. Pozdrowienia Contrabandyci!

« Ostatnia zmiana: Lutego 27, 2021, 00:42:21 wysłana przez lubone »

*

Offline daf

  • *****
  • 1743
Odp: Unnamed Project [LuboneSoft]
« Odpowiedź #1 dnia: Lutego 22, 2021, 11:06:50 »
Łooo, szalony! Bardzo dobrze, twórz dalej, aktualizuj, koduj, skryptuj i informuj nas o postępach. Trzymam kciuki i życzę Ci wytrwałości.
Fajnie wygląda ten screen i ta dupeczka. Gatunek też jak najbardziej mi pasuje.

*

Offline MWK

  • Asystent Administratora
  • *****
  • 1412
    • www.mwkpegasus.prv.pl
Odp: Unnamed Project [LuboneSoft]
« Odpowiedź #2 dnia: Lutego 22, 2021, 19:50:10 »
Podpisuję się pod wszystkim co napisał mój przedmówca... a raczej przedpiszca 8)
Mi też się screen, postać oraz klimat zajebiście podoba!
Powodzenia LuboneSoft :-)

*

Offline Krisuroku

  • *
  • 562
  • くりすろく
    • Krisuroku Twitch
Odp: Unnamed Project [LuboneSoft]
« Odpowiedź #3 dnia: Lutego 22, 2021, 20:40:36 »
Tak patrzę lubone na tę bohaterkę i się zastanawiam czy do grania będzie potrzebny zapas chusteczek? XD
Nie w tym roku! XD

*

Offline lubone

  • **
  • 272
Odp: Unnamed Project [LuboneSoft]
« Odpowiedź #4 dnia: Lutego 23, 2021, 00:46:26 »
daf, MWK dzięki bardzo za motywację :) Po takim dopingu aż robota pali się w rękach ;) Jestem w trakcie budowy pierwszej planszy, ale wciąga to maksymalnie... Nie wiem gdzie czas mi ucieka :o

Krisuroku, hehe to coś w stylu "dziewczyny w czerwonej sukience"... w Matrixie można puścić wodze fantazji ;D

*

Offline sdm

  • **
  • 182
Odp: Unnamed Project [LuboneSoft]
« Odpowiedź #5 dnia: Lutego 23, 2021, 20:25:33 »
No kurwa w końcu, Ktoś Coś!! :) Mam nadzieję, że więcej projektów NESMakerowych pojawi się z czasem :)
Czekam na demko i trzymam kciuki :)

Odp: Unnamed Project [LuboneSoft]
« Odpowiedź #6 dnia: Lutego 23, 2021, 20:58:52 »
Nie sama dziołcha jest ładna, mnie się podoba tło i refleksy w szybach też.
Powodzenia!

Mam nadzieję, że bedziemy tu miec jakieś forumowe współdziałanie:) grafiki przecież smigac można na i w paincie

*

Offline Mcin

  • ***
  • 813
  • أَلْقُنْتْرابَنْديطا
Odp: Unnamed Project [LuboneSoft]
« Odpowiedź #7 dnia: Lutego 23, 2021, 21:05:27 »

*

Offline lubone

  • **
  • 272
Odp: Unnamed Project [LuboneSoft]
« Odpowiedź #8 dnia: Lutego 23, 2021, 21:50:40 »
sdm, dzięki mistrzu za motywację. Nie ukrywam, że m.in. Twoje pracę zainspirowały mnie do działania! :) Fajnie, żeby polskie homebrew się rozkręciło trochę, bo wg mnie to jest jeden z kierunków rozwoju społeczności NES/Famicom/Pegasus w PL.

1990in1 Dzięki! Pierwsze trzy tła planszy trochę już poprawiłem, dodałem elementy domu, wodę i trzcinę... Puki co wszystko rysuję w paincie i ze spokojem to narzędzie wystarcza do rysowania w takiej rozdzielczości. Ale dla wygody myślę o tablecie graficznym...

Jeśli chodzi o grafiki specjalne to mam znajomego, który ma mi zrobić szkice ołówkiem... Ale jeśli rysujesz to możemy coś razem podziałać. Współpraca miłe widziana ;)

Mcin, no tak... Lara... Wzorzec kobiecych postaci w grach. Moja ma mniejszy biust, ale ciekawszą osobowość :) Jak gra będzie miała się ku końcowi to trzeba wysłać ją na testy do tego YouTube'ra ;)

Pozdro!

*

Offline lubone

  • **
  • 272
Odp: Child of the Damned [LuboneSoft]
« Odpowiedź #9 dnia: Lutego 27, 2021, 01:04:51 »
Witam,

Projekt otrzymał już tytuł: Child of the Damned. Ostatni tydzień nie obijałem się. Skupiłem się głównie na bohaterce i animacji biegu. Powstało również trochę elementów pierwszej planszy. Jednak ułożenie elementów jest na razie testowe... Aby wszystkiego za każdym razem nie opisywać stworzyłem kanał na YouTube, gdzie będę wrzucał filmy testowe z poszczególnych etapów tworzenia. Oto link do kanału:

https://youtube.com/channel/UCj8WVBYIJDkeOVtXXcOETvA

I dwa filmy, jeden wprowadzający w klimat i tematykę kanału:


Drugi to test animacji biegu bohaterki + grafiki planszy. Aby dobrze odwzorować bieg musiałem przeanalizować wszystkie jego etapy. Wyszło dość obiecująco:


Przede wszystkim zależy mi na waszych opiniach. Na razie jest to bardzo wczesna wersja planszy, więc mogą zdążać się jakieś błędy. Ale napiszcie jak Wam się podoba. Dzięki. Pozdro! :)

*

Offline MWK

  • Asystent Administratora
  • *****
  • 1412
    • www.mwkpegasus.prv.pl
Odp: Child of the Damned [LuboneSoft]
« Odpowiedź #10 dnia: Lutego 27, 2021, 02:06:57 »
Stary, weź to wal na jakiegoś kickstartera czy innego krałdfandrajzera! Obudowy kupujesz w temacie, hardware zrobi chińczyk, naklejki/instrukcje zrobię ja, pudełka zrobi DAF (hello!).  Na całym świecie tak robią, to w Polszy nie można?

Retrospołeczność może zawiedzie i tym razem, ale warto próbować. Przecież to zapowiada się niesamowicie  8)

Siudym, a Ty też powinieneś napisać do Atari (ktokolwiek tamtym kurwimdołkiem teraz zarządza), że Keystone Kapers wychodzi na Famicom i żeby to supportowali, A NIE!

*

Offline lubone

  • **
  • 272
Odp: Child of the Damned [LuboneSoft]
« Odpowiedź #11 dnia: Lutego 27, 2021, 13:44:10 »
MWK, dzięki za wiarę w CotD. Jest to mój pierwszy projekt homebrew, ale jak do innych rzeczy podchodzę do tego solidnie, z planem, na poważnie. Jednak są pewne ograniczenia, a największe to czas. Nad grą pracuje codziennie między godziną 21:00, a 01:00... Więcej z dnia nie dam rady urwać na to... No a rano trzeba do roboty wstać ;)

Ale jestem otwarty na wszelkie współprace, tym bardziej że mocno od samego poczatku utożsamiam się z banderą Contrabandy!

Biorąc pod uwagę powyższe proponuję byśmy zrobili następująco... Ja zbuduje wszystko od a-z jeśli chodzi o pierwszą planszę (1.1 - 1.3), która będzie wersją demonstracyjną. Wtedy będziemy ją testować i jeśli uznacie, że temat jest godny poświęcenia waszego czasu to pomyślimy jak to dalej ruszyć. Na kickstara musielibyśmy mieć chociaż demo...

Myślę, że w PL trzeba rozwinąć temat homebrew by to wszystko zaczęło iść w przód... Dlatego się za to biorę. I dużo spotkań,  typu jak ostatnie w "rodzinnej atmosferze" plus konwenty. No i co powiecie na pomysł, by w CFL jako nowinkę jakiś homebrew dać? Myślę nawet o tytule dewelopera z kotem w nazwie ;) Skoro żółwie w tym roku weszły... :D

sdm ja myślę, że z Montezumą musiał byś sprawę przemyśleć, bo ostatnio widziałem że sam tworca Robert Jaeger przekłada swój tytuł na NESa, ostatnio szukał kogoś, kto zrobi mu muzykę do gry...

Dziś biorę się za animację skoku, pochylenia, ataku... Zobaczymy jak pójdzie. Jak skończę, to prześlę jakiś filmik... :)
« Ostatnia zmiana: Lutego 27, 2021, 15:05:52 wysłana przez lubone »

Odp: Child of the Damned [LuboneSoft]
« Odpowiedź #12 dnia: Lutego 28, 2021, 01:39:26 »
Ja się bardzo cieszę, że na samym rysunku Lary się nie skończyło! No i szanuję bardzo za wygospodarowanie czasu na to dłubanko:)
Myślę, że gdybyś zarzucił zapotrzebowanie na jakieś konkretne graficzki (upiekszenie tych chatek z bala czy jakieś detale) to na pewno ktoś coś podrzuci. I nawet jak Ci nie podejdzie dokladnie taki motyw, to latwiej go chyba zedytowac na swoje potrzeby, niż ryć swoje od zera.

Czekam(y) na aktualizacje!

*

Offline lubone

  • **
  • 272
Odp: Child of the Damned [LuboneSoft]
« Odpowiedź #13 dnia: Marca 02, 2021, 01:04:33 »
Cześć, przesyłam nowy film z CotD. Od ostatniego razu wprowadziłem parę nowości:

- najważniejsze moim zdaniem: scrolling w lewo i prawo, postać może eksplorować całą planszę,
- dodałem skok,
- zsynchronizowałem animację biegu z prędkością przemieszczania się na planszy,
- dodałem dodatkowe tło w postaci gór,
- możliwość wejścia na dachy budynków,
- poskładałem kilka nowych obiektów.

Gra nabiera kształtów jak główna bohaterka ;) Standardowo dajcie znać co myślicie. Czy tak jest ok? Czy coś zwróciło waszą uwagę, co mógłbym poprawić? Wszystkie rady mile widziane ;) Poniżej przesyłam link do youtube:


*

Offline OsA

  • ***
  • 587
    • #58OsA
Odp: Child of the Damned [LuboneSoft]
« Odpowiedź #14 dnia: Marca 02, 2021, 07:10:14 »
Animacja głównej bohaterki mega. W ogóle klimat (graficzny) gry bardzo mi się podoba.


Zapowiada się mega.
Nie wiedzieliśmy, że tworzymy wspomnienia. Po prostu dobrze się bawiliśmy.