Zgodnie z werandowymi ustaleniami, w których Zelas który już termin zlotu obwieścił nie raz, nie dwa w naszej historii, w przyszłym roku widzimy się w Nowej Wsi między 10 - 15 lipca. Lepiej z wyprzedzeniem niż poślizgiem jak uczy zlot numer jedenaście, teraz każdy ma blisko rok aby zaklepać sobie tę datę w kalendarzu. Nauczył mnie też, aby składką celować w górę nie w dół, gdyż po jedenastce mamy dziurę budżetową wysokości 661 PLN, którą postanowiłem zbiórką na nowy zlot załatać w swoim prywatnym budżecie - tym samym od dzisiaj mamy remizę zaklepaną zaliczką wysokości 500 PLN. I dobrze że zrobiłem to już dzisiaj, bo jak się dzisiaj okazało czerwiec '20 jest już w naszej remizie obstawiony calutki.
Będę więcej niż szczęśliwy (bo nie głodujący) jeśli jeszcze w sierpniu pojawią się wpłaty które łącznie to blisko 1200 PLN spłacą, nie stać mnie na zamrażanie takiej ilości kasy. Mój tato teraz poważnie choruje, co też odbija się na pustce w mojej kieszeni, także nie zawiedźcie mnie z tymi przelewami. Dziękuję.
Koszty jakie zakładam na rok 2020:
- wynajem remizy - 3500 PLN;
- sprzątanie remizy - 200 PLN;
- transport sprzętu - 600 PLN;
- dziura budżetowa - 661 PLN;
- wynajem sprzętu audio - 600 PLN;
- fundusz gruzowo/awaryjno/zakładkowy - 1489 PLN.
To daje łącznie kwotę 7050 PLN.
Rok do roku liczę koszt składki zlotowej przez taki sam indeks famiconowy, czyli dziele koszt zlotu przez 30 osób - w tym roku wynosi ona 235 PLN per 5 dni i 47 PLN per dzień na zlocie.
Jak co roku, proszę o wpłaty na konto:
49 1140 2004 0000 3202 7153 1483
W tytule przelewu: f#12 NICK ILOŚĆ DNI
LISTA OBECNOŚCI NA F12 (ostatnia aktualizacja 30.06.20):
- MWK - 235 PLN;
- daf - 235 PLN;
- Zelas - 235 PLN;
- Robi - 235 PLN;
- 1990in1 - 100 PLN;
- Senshu - 235 PLN;
- Rocket - 235 PLN;
- oSa - 188 PLN;
- Mcin - 141 PLN;
- Lio - 235 PLN;
- Mati - 235 PLN;
- dziat - 235 PLN;
- kompot - 188 PLN;
- żur0 - 188 PLN;
- Roben - 235 PLN;
- Linmar - 94 PLN;
- Krisuroku - 94 PLN;
- machbed - 235 PLN;
- Piła*T - 235 PLN;
- Gargi - 235 PLN;
- Preki - 235 PLN;
- Martin - 94 PLN;
- Kuba - 94 PLN;
- Bartek - 94 PLN;
- Maciej - 94 PLN;
- Arek - 235 PLN;
- Mejs - 235 PLN;
- Mono - 150 PLN;
- Chipjockey - 235 PLN;
- pawgal - 188 PLN;
- TLVOORHEES - 100 PLN;
- Daniel - 47 PLN;
- Piotrek - kumpel Daniela - 47 PLN;
- Bartek - kumpel Daniela - 47 PLN;
- Spajder - 235 PLN;
- Masza - 47 PLN;
- Pieseu - 235 PLN;
- boreiq - 94 PLN;
- streamy ContraBanda - 150 PLN.
ZEBRANE ŚRODKI : 6684 PLN / 7050 PLN
LISTA OBECNOŚCI ZAMKNIĘTA
Jeśli ktoś śledzi zloty może zauważyć, że mieliśmy nadwyżki z roku na rok pomimo rosnących kosztów wydarzenia, a pierwszy raz w historii mamy dziurę w budżecie. Nie chcę takich dziur mieć więcej, nie chce też się szczypać z kasą - móc kupić sprzęt audio zamiast go wynajmować bo to kilkukrotnie tańsze w perspektywie lat, móc zrobić grilla za wspólną kasę czy obiad, a nawet postawić gorzałę na stół za zlotową kapustę, mieć za co zapłacić jak ktoś rozjebie mikrofon i okaże się to dopiero przy zdawaniu sprzętu, czy mieć z czego opłacić transport jeśli tańsza alternatywa się wysypie - w tym roku nie było żadnej z tych miłych rzeczy, były zaś obie niemiłe niespodzianki z wydatkami. Nie powinniśmy się szczypać się z tymi środkami, bo składa się na zlot masa osób. Jest rok do zlotu, i nikt mnie nie przekona że nie jest w stanie o stówę więcej na zlot odłożyć.
Motyw przewodni imprezy ustala się w oddzielnym topicu i jak się ustali - i tu się pojawi, tak jak reszta orbitanckich tematów z terminarzem, atrakcjami, zbiórką sprzętu czy dyżurami.