wątek informacyjny, dyskusja o zlocie tu->
http://forum.contrabanda.eu/index.php?topic=1006.0][/b]
Po długich bojach, i covidach, i problemach z salą, dzięki zasłudze Rocketa, mamy miejsce zlotu - dawny hotel Baccara w Błędowie, w samym sercu europejskiego sadownictwa. Zlot odbędzie się między 9 - 14 lipca, dzień organizacyjny robimy 8 lipca.
PARTYPLACEWidzimy się w luksusach! Straszny dwór w Baccarze to marmur, lastryko, zero boazerii. Ze standardów lat 90 przeskakujemy do budownictwa początku lat dwutysięcznych. Ktoś sobie wrzucił relację z wesela z tej miejscówki -
https://youtu.be/BjdmKFU7ZgM?t=100, pięknie ją pokazuje - sala z biesiadą to sala projektorowo/jedzeniowo/sleeproomowa, dancefloor - tutaj będą stanowiska i scena.
Lokacja na mapie:
https://www.google.pl/maps/place/Dom+Bankietowy+Baccara/@51.778476,20.6947513,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x471910e4f6a8a889:0xa431e3c818c2c747!8m2!3d51.778476!4d20.69694 Dojazd:
- dojeżdżamy do D.A Grójec, skąd jest 17km do Błędowa;
- stąd są dwie opcje:
1) PKS - koszt 7,5 PLN, ~30 minut trasy, brak rozkładu na lipiec ->
http://pksgrojec.pl/; 2) podwózka od kogoś ze zlotu - tu czekam na Wasze opinie, jak będzie dużo chętnych, to zroganizujemy się w określonych godzinach w Grójcu i będziemy z pomocą jakiegoś kierowcy przerzucać ludzi do partyplace.
Kalkulacja kosztowa zlotu na 29.04 - 7500 PLN:
- wynajem sali i sprzątanie - 3500 PLN;
- transport sprzętu - 800 PLN;
- wynajem sprzętu audio - 450 PLN;
- fundusz gruzowo/awaryjno/zakładkowy - 2400 PLN.
Jak już dłuższy czas mówię, i rok temu też mówiłem, nie patyczkujemy się z kosztami i przyglądaniem się każdej zecie, każdy wiedział że zlot się odbędzie, więc każdy jest w stanie te kasę przygotować. Mamy nową, rekordowo daleką od bazy lokalizację, więc musimy mieć więcej kasy na jej przygotowanie, transporty sprzętu, i inne te tegesy. Co zostanie, poleci na grille i inne przyjemnostki na zlocie, na które dzięki wyższej składce rok temu kasa była - i jeszcze nam zostało na ten rok 718 PLN. Także patrząc po obecności w ubiegłym roku - zbierzemy taką kasę.
I idąc stałym indeksem famiconowym, czyli podziałką skalkulowanego kosztu na 30 osób, składka na osobę za obecność na całym zlocie to 250 PLN, a obecność na dzień 50 PLN.
Wpłaty robimy na nowy numer konta które założył Rocket:
95 1870 1045 2078 1070 0304 0001 (NEST BANK)
Tytuł przelewu: Twój nick, ilość dni, famicon13 Dzięki Rocket za ogarnięcie tego, mi to zajęło 12 lat i się nie udało...
WPŁATY ZLOTOWE (ostatnia aktualizacja 29.07):
- 333 PLN - pozostała kasa ze zlotu FamiCON 12;
- Mono - 150 PLN (nie dojechał na f12, kasa przechodzi na składkę w tym roku);
- Senshu - 235 PLN (nie dojechał na f12, kasa przechodzi na składkę w tym roku);
- Rocket - 250 PLN (zostaje na 5 dni)
- Daf - 250 PLN (zostaje na 5 dni)
- Mcin - 250 PLN (zostaje na 5 dni)
- Martin - 150 PLN (zostaje na 3 dni)
- Duobix - 150 PLN (zostaje na 3 dni)
- Mati -250 PLN (zostaje na 5 dni)
- OsA - 250 PLN (zostaje na 5 dni)
- Gargi - 250 PLN (zostaje na 5 dni)
- Arek - 250 PLN (zostaje na 5 dni)
- Ćwirko - 250 PLN (zostaje na 5 dni)
- Krisuroku - 100 PLN (zostaje na 2 dni)
- Machbed - 250 PLN (zostaje na 5 dni)
- Pieseu - 250 PLN (zostaje na 5 dni)
- 1990in1 - 200 PLN (zostaje na 4 dni)
- Lio - 260 PLN (zostaje na 5 dni)
- Oldschoolowy Dziad - 250 PLN (zostaje na 5 dni)
-Qurek - 200 PLN ( zostaje na 4 dni)
-Mejs - 250 PLN (Fizycznie nie będzie go na zlocie. )
-Żur0 - 200 PLN (zostaje na 4 dni)
-RetRoben aka Młody Boben - 100 PLN (zostaje na 2 dni)
-MWK -250 PLN(zostaje na 5 dni)
-Kompocki - 200 PLN (zostaje na 4 dni)
-Linmar - 100 PLN(zostaje na 2 dni)
-Eltomas - 200 PLN(zostaje na 4 dni)
- Verteks - 250 PLN(zostaje na 5 dni)
-PIŁA*T - 250 PLN(zostaje na 5 dni)
-Preki - 250 PLN(zostaje na 5 dni)
-GarumaKiruma - 100 PLN(zostaje na 2 dni)
-Bartek - 150 PLN (zostaje na 3 dni)
-Kuba - 150 PLN (zostaje na 3 dni)
-Maciej - 150 PLN (zostaje na 3 dni)
-Pawgal - 250 PLN (zostaje na 5 dni)
-Daniel7193 - 150 PLN (zostaje na 3 dni)
*
-Spider - 200 PLN (zostaje na 4 dni)
-Robi - 250 PLN (zostaje na 5 dni)
-Zelas - 150 PLN (zostaje na 3 dni)
ZEBRANE: 8028 PLN Aktualności 8 czerwca 2021
-----------------------------
Koszta
350 zł na nagłośnienie
Ta suma odejmuje nam koszta wynajmu nagłośnienia więc je zmieniam na 450 zł.
----------------------------
Aktualności 30 czerwca 2021
------------------------------
Zostały zakupione środki czystości, sztućce, talerze, kubki, zmywaki, podpałki, chemia gospodarczej. Całkowity koszt to 293,53 PLN
Na koncie zostaje: 6 884,47 PLN