Gra ma byc mozliwie najbardziej prosta, po Kazik'u widze ile roboty jest aby te pierdolniki ozdobniki nawsadzac. Co do poprawek to w sumie wiekszosc rzeczy jest gotowa, musze dodac glownie:
- przelaczanie bankow CHR ROM aby animowac grafiki no. ogien czy krecace sie platformy (na razie mam graficzki L i R na nich)
- dodanie znikajacych platform i tych pionowych zabijajacych
- dodanie skaczacych przeciwnikow
- oraz wiele drobnych zmian, ktore obecnie nie wystepuja bo to dem jako test mechanik na razie
Natomiast wiekszosc najwazniejszych reczy juz jest i jak cos piszcie czy jakiegos buga nie przegapilem.
Demko jest obecnie 0.05 versja, bo kilka poprawek dodalem.
Jeden blad ktory moze wykryjecie to na ekranie gdzie spadamy w dol mozna skoczyc na line i gracz nie zlapie sie - to jest akurat nie blad ale pewne drobne ograniczenie, ktore musze brac pod uwage stawiajac liny na ekranie. No i jak spadamy w dol i zginiemy to checkpoint jest w miejscu przejscia miedzy ekranami, wiec wznowienie gry spowoduja opadanie non stop (jak w jet set willy) - takich miejsc finalnie nie bedzie bo i Montezuma ich nie miala (pomijajac koncowe ekrany gdzie opadalismy w dol).
Nie bedzie pochodni jak w Montezuma, ale beda ciemne lokacje gdzie na pamiec trzeba lazic.
Drewniane skakanie musi zostac - "It's not a bug, it's a feature!"