Newsy z demosceny NES/Famicom
*

Offline MWK

  • Asystent Administratora
  • *****
  • 1412
    • www.mwkpegasus.prv.pl

*

Offline Mcin

  • ***
  • 813
  • أَلْقُنْتْرابَنْديطا
Odp: Newsy z demosceny NES/Famicom
« Odpowiedź #196 dnia: Lipca 13, 2023, 12:26:12 »
Pojawiło się jakieś nowe demo w kategorii "intro 64K" na naszą platformę... ale tradycyjnie niczym i na niczym nie idzie tego uruchomić. Albo inaczej, jak odpalę w emulatorze, to niby PPU coś robi, ale jaki to ma sens? nie wiem. co to ma robić? nie wiem. co będzie dalej z polską ludową? nie wiem.



>> https://www.pouet.net/prod.php?which=92458

jak ktoś chce, to na streamie https://www.twitch.tv/videos/1607504606 przewijasz do 6:27 i jest.
nic szczególnego.

Pewnie działa tylko na jakimś poludniowoamerykańskim klonie, jak to party w argentynie...

*

Offline daf

  • *****
  • 1743
Odp: Newsy z demosceny NES/Famicom
« Odpowiedź #197 dnia: Sierpnia 16, 2023, 10:32:18 »
Świetna informacja, dzięki Preki. Ale to w temacie tej konkretnej gry powinien być ten post.

*

Offline sdm

  • **
  • 182
Odp: Newsy z demosceny NES/Famicom
« Odpowiedź #198 dnia: Września 11, 2023, 12:21:15 »
Ciekawe czy to nowy silnik czy mod na grze BONK?



*

Offline MWK

  • Asystent Administratora
  • *****
  • 1412
    • www.mwkpegasus.prv.pl
Odp: Newsy z demosceny NES/Famicom
« Odpowiedź #200 dnia: Grudnia 03, 2023, 22:04:51 »

Odp: Newsy z demosceny NES/Famicom
« Odpowiedź #201 dnia: Grudnia 11, 2023, 22:20:34 »
Ciekawa gierka MWK! Tła tego nocnego miasta robią robotę.Jedynie to ta muzyka ,mogła by być bardziej ala Raf World  8)

*

Offline sdm

  • **
  • 182
Odp: Newsy z demosceny NES/Famicom
« Odpowiedź #202 dnia: Marca 31, 2024, 13:46:44 »
Update. Poprawione sporo błędów, ale zapewne są ukryte jakieś jeszcze. W razie wykrycia proszę pisać :)

MMC1:
https://www.dropbox.com/scl/fi/9aea98v7az4xs13egafm0/sowa_wip_mmc1.nes?rlkey=oseco1dvadh3ivqxpq4ynv0c2&dl=1
MMC3:
https://www.dropbox.com/scl/fi/qi7akb7jmn4msv6gofntt/sowa_wip_mmc3.nes?rlkey=q1vb81tra3dk9e8hg5w4msmq2&dl=1

Linki z postu niżej są także po update, nieco inne poziomy:




Zacny projekt. Ciekawe jak z progresem bo na stronie pisali o poznym 2020. Moze Covid cos namieszal.

No i na koniec pytanie o Keystone Kapers - czy będziesz kontynuował projekt? (zatrzymał się z tego co wiem na v.0.13a i kuniec... a szkoda, bo doskonale się zapowiada)

Jeszcze wracajac do pytania:  Robiac tego KK na NES, jednoczesnie bawilem sie w pewien "miszmasz" owej gry z Montezuma Revenege - roboczo nazwana "Kapitan Sowa na tropie". Na razie wstepnie ogarniety silnik sobie lezy, a czy wroce do KK i Sowy to raczej pewna sprawa.

https://dl.dropboxusercontent.com/s/eww9me21rlw5hi7/kapitan_sowa.nes (MMC3)
https://dl.dropboxusercontent.com/s/fule8wsxychv5kh/kapitan_sowa_mmc1.nes (MMC1)

Wczesniak ROM do potestowania, ekrany oczywiscie zrobione jedynie do testow wiec prosze nie doszukiwac sie sensu. Ogolnie podobnie jak w Montezuma, klucz otwiera drzwi, mieczyk umozliwia zabicie przeciwnika (tu zamiast mieczyka jest "cos", ale pewnie bedzie to grafika "pałki" policyjnej).



Filmik - dodane kilka zmian ostatnio:

« Ostatnia zmiana: Kwietnia 10, 2024, 22:46:26 wysłana przez sdm »