Newsy z demosceny NES/Famicom
*

Offline daf

  • *****
  • 1425
Odp: Newsy z demosceny NES/Famicom
« Odpowiedź #150 dnia: Kwietnia 20, 2021, 21:02:58 »
No i dodatkowe życia, tak jak pisałem Ci na PW. ;)

*

Offline MWK

  • Asystent Administratora
  • *****
  • 1246
    • www.mwkpegasus.prv.pl
Odp: Newsy z demosceny NES/Famicom
« Odpowiedź #151 dnia: Kwietnia 21, 2021, 21:23:02 »
Jaka jest historia tego akurat kartridża, opowiedz coś.

Niech data mojego postu posta będzie dla Ciebie wystarczającą odpowiedzią  8)

Która to w ogóle wersja gry tam w środku?

To wytłoczka, sama obudowa z brokatem dla beki :-)

Kto zaprojektował tak okropną grafikę na etykietę?

Z tego co pamiętam to DAF  ;D

No wlasnie - co z tym projektem? Jest jakos oficjalnie przerwany czy trwa ?

To pytanie musisz wysłać poleconym do Nowego Sącza.

*

Offline sdm

  • **
  • 102
Odp: Newsy z demosceny NES/Famicom
« Odpowiedź #152 dnia: Kwietnia 22, 2021, 00:47:40 »
To pytanie musisz wysłać poleconym do Nowego Sącza.

To chyba musze miec wiecej danych, bo nie wiem o co chodzi...

*

Offline daf

  • *****
  • 1425
Odp: Newsy z demosceny NES/Famicom
« Odpowiedź #153 dnia: Kwietnia 22, 2021, 08:14:23 »
Wyjaśniam: emunes

*

Offline lubone

  • **
  • 272
Odp: Newsy z demosceny NES/Famicom
« Odpowiedź #154 dnia: Kwietnia 26, 2021, 21:06:13 »
Przesyłam ciekawy filmik z famicomowego homebrew. Gra nazywa się F-0, jest to prosta ścigałka, lecz animowane wstawki wyglądają jak rodem z psx'a... Gra ma zaimplementowane również ciekawe animacje graficzne w trakcie rozgrywki, np zmieniająca się pogoda... No i Pani wypuszczająca auta na tor, finezja ;)


*

Online żur0

  • Administrator
  • *****
  • 850
  • Piszcie posty Kamraci Pegasusa!
    • Contrabanda. O Retro. Po Bandzie.
Odp: Newsy z demosceny NES/Famicom
« Odpowiedź #155 dnia: Kwietnia 26, 2021, 21:17:48 »
Wstawki okej, poza tym nędza.

*

Offline Mcin

  • **
  • 410
Odp: Newsy z demosceny NES/Famicom
« Odpowiedź #156 dnia: Kwietnia 27, 2021, 21:27:39 »
Zacznę od pojazdu - co to kurwa za zwyczaj, żeby publikować info o swoich dziełach tylko na twitterze. Co tam że chcesz coś znaleźć konkretnego, scroll down for more... nienawidzę. https://twitter.com/ls_create tutaj link, oszywiście twitter blokuje przepuszczenie przez translator w przeglądarce. walcie się, konta nie założę, obejdę wasze blokady i zrobię po swojemu.

Co do samej gierki, to może nie nędza... ale tez nie gra jak na razie. Poza ładnymi wstawkami mamy tez obracająca się plansze w ślad za naszym pojazdem, co jest, zdaje się, dosyć trudnym do uzyskania efektem. Z pamięci nie jestem w stanie podać tytułu żadnej gry, która z tego korzystała na Pegasusku... No ale nie ma nic za darmo. Tutaj, jak widzimy, cierpi klatkaż, zamiast animacji mamy trochę pokaz slajdów. No i model jazdy, po samym filmiku widać, że płynność sterowania czy wykrywanie kolizji to jeszcze wczesna alfa. Także na razie bardziej wytwór demosceny niż dobra gra. Potem się zobaczy.Przejrzałem też inną twórczość autora, bo jakoś wczoraj miałem dobry dzień na szperanie po sieci, jest koleś twórca jednego animca o tematyce łączącej motywy z waty kanu i Alabamy. Także prędzej się spodziewam dodatkowych cycków niż dobrej gry.

Dobra, pogrzebałem trochę jeszcze, macie.
gra jest jeszcze nie wydana, ale z tego co doczytałem, to niewiele się zmieni. a szkoda. Na razie wypuszczono oficjalny-soundtrack-na-cd
https://www.kadenken.com/view/item/000000001190?category_page_id=ct10
nie rozumiem, chyba jeszcze nie doszedłem do tego poziomu konsumpcjonizmu, żeby docenić gadżety zbudowane na marce, która jeszcze nie istnieje...
żeby nie było, pokazany gameplay jest z jakiejś starszej wersji chyba, tu macie inny link: https://twitter.com/ls_create/status/1373652167114981377
chyba ciut lepiej ze sterowaniem, ale ten tor dalej taki pusty... no nic, szkoda. A, no i nowy widok na cycki, najważniejsze.
Co jeszcze. no, to nie jedyna gra autora. tu mamy visual novel na bazie jego filmu. No, grafika ładna, ale to... visual novel. Po japońsku. poza moim zainteresowaniem.
https://twitter.com/ls_create/status/1344645115516657666
Ostatni produkt to chyba jedyny, na który z chęcią poczekam. Shoot'em up wzorowany chyba na Recca - wybuchy wyglądają na zerżnięte 1:1 - i Cho Ren Sha 68K.
https://twitter.com/ls_create/status/1365357884507189249
https://twitter.com/ls_create/status/1366433977704148995
https://twitter.com/ls_create/status/1373635472526741507
cytując autora, z pomocą tłumacza internetowego:
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
Cytuj
Current status guest of the current status of confessions.
I think that the doubler is reckless, so let's design a memory! (Lol)
-----
OAM buffer on the process of processing
107 enemies bullets
18 enemies
Eight with effects etc.
Player and its bullets
After that, the part used by the system

Na deser wywiad z autorem, tym razem po portugalsku w dialekcie brazylijskim https://warpzone.me/entrevistamos-o-desenvolvedor-de-utakata-synopsys-e-f-theta-para-nintendinho/
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 27, 2021, 23:22:07 wysłana przez Mcin »

*

Offline lubone

  • **
  • 272
Odp: Newsy z demosceny NES/Famicom
« Odpowiedź #157 dnia: Kwietnia 28, 2021, 13:43:06 »
Dzięki Mcin za ten research, bardzo fajnie to rozpracowałeś na czynniki pierwsze :) Mi to się rzuciło w oczy podczas szperania w sieci za nowymi homebrew... Graficznie intro bomba, gameplay tak jak piszesz, zgadzam się, po dopracowaniu mógłby być co najmniej niezły. A ponieważ jestem wiernym fanem Mojon Twins i stworzonego przez nich stylu, dlatego cycki w NESowych grach mi nie przeszkadzają... Co więcej ugrzecznione Nintendo przez swą politykę bardzo skąpo zadowalało dojrzałego gracza. Dlatego powiem Wam jedno, WIĘCEJ CYCKÓW!  ;D ;D ;D

Odp: Newsy z demosceny NES/Famicom
« Odpowiedź #158 dnia: Kwietnia 29, 2021, 15:14:48 »
Nie rotuje calym ekranem, tylko częścią, moze właśnie dzieki mniekszej powoerzchni jest to możliwe. Oprócz tego widoku z wlaczonymi swiatlami bolidu to nie ma tragedii... z checia bym sie powiercil po tej planszy:D

Jest jakis link do cyganu F-0?

*

Offline Mcin

  • **
  • 410
Odp: Newsy z demosceny NES/Famicom
« Odpowiedź #159 dnia: Kwietnia 29, 2021, 22:35:33 »
Nep, na razie tylko CD z muzą do kupienia. Po wieści twitter.

*

Offline lubone

  • **
  • 272
Odp: Newsy z demosceny NES/Famicom
« Odpowiedź #160 dnia: Maja 01, 2021, 14:15:04 »
sdm, przesyłam krótki ale treściwy artykuł i Twojej grze, który znalazłem na Indie Retro News. :) Poniżej link do strony:

http://www.indieretronews.com/2021/04/kuku-ruku-easter-2021-demo-downloadable.html?fbclid=IwAR3TZIRUF45c3CfvceS2MVcVrnhdxXdShcT-eCAqVDE9_vCPXWvWG2DxQWQ&m=1

A tutaj wzmianka o grze Czarna Dziura:

https://mechanism.fr/getRecord.php?id=776&fbclid=IwAR3KZiPWlz4Ktxk1eYDYBBPnd1zwqIgKSHFbxxxevwwMyJdy2cRFDBlL5ZM

Swoją drogą, autor wspomina, że jesteś jednym z trzech polskich koderów... Czy wiesz może o kogo może jeszcze chodzić? Kojarzę Łukasza od Gruniożercy i Romana z Immunatio... Czy jest jeszcze ktoś? Dajcie znać jeśli kojarzycie kto jeszcze profesjonalnie koduje w PL ;)
« Ostatnia zmiana: Maja 01, 2021, 15:10:53 wysłana przez lubone »

*

Offline MWK

  • Asystent Administratora
  • *****
  • 1246
    • www.mwkpegasus.prv.pl
Odp: Newsy z demosceny NES/Famicom
« Odpowiedź #161 dnia: Maja 01, 2021, 23:13:07 »
Axi0maT z RetroAge, ale on koduje na różne systemy. Na NESa znany jest z gry The Wizard.

No i jest jeszcze przecież Lubone, pozdro! 8)

*

Offline lubone

  • **
  • 272
Odp: Newsy z demosceny NES/Famicom
« Odpowiedź #162 dnia: Maja 01, 2021, 23:43:56 »
Dzięki za info MWK.

Hehe, ja to jestem bardziej artysta niż "programatyk" :D Skupiam się na sferze audiowizualnej i fajnych scenariuszach, bo w tym czuję się najlepiej. Dlatego wybór padł na NESmakera :) Kodowanie może kiedyś ogarnę, ale pytam się bo może w przyszłych projektach udałoby się z kimś obeznanym w ASM współpracować ;) To by otworzyło pewna furtkę do wykonania projektów w 100% tak jak bym chciał, bez ograniczeń ;)

Kolego, jakiś czas temu zadałeś pewne pytanie, a Child of the Damned jest na nie odpowiedzią  ;) Pytanie było tutaj:

http://forum.contrabanda.eu/index.php?topic=1192.0

W kontakcie ;) Pozdro!

*

Offline Mcin

  • **
  • 410
Odp: Newsy z demosceny NES/Famicom
« Odpowiedź #163 dnia: Maja 02, 2021, 00:02:45 »
Jeśli chodzi o gry od zera to wiele nazwisk sobie nie przypomnę, ale było kilka osób dziergających w ROMhackingu, np. Berion i Dr88 zrobili kiedyś Warsaw City, przyjemny hack w czołgi.https://www.romhacking.net/hacks/427/

*

Offline lubone

  • **
  • 272
Odp: Newsy z demosceny NES/Famicom
« Odpowiedź #164 dnia: Maja 02, 2021, 10:43:13 »
Dzięki za info Mcin! Ps. Wczoraj kilkanaście stron z Antologii pyknęło... ;) Odezwę się na PW, żeby tu off-topu nie zaczynać :)