Newsy z demosceny NES/Famicom
*

Offline MWK

  • Asystent Administratora
  • *****
  • 1246
    • www.mwkpegasus.prv.pl
Odp: Newsy z demosceny NES/Famicom
« Odpowiedź #135 dnia: Kwietnia 01, 2021, 09:56:27 »
No nareszcie jest i to w wersji kolekcjonerskiej 8)


*

Offline lubone

  • **
  • 272
Odp: Newsy z demosceny NES/Famicom
« Odpowiedź #136 dnia: Kwietnia 01, 2021, 12:51:29 »
Wow, The Lost Project... :o Jak można zdobyć takie cudeńko? ;)

*

Offline sdm

  • **
  • 102
Odp: Newsy z demosceny NES/Famicom
« Odpowiedź #137 dnia: Kwietnia 01, 2021, 23:38:48 »
Ufff. Po ogromnej ilości czasu, w końcu "KAZIK" ukończony...

Plik ROM wersji 1.00 Finalnej:

https://dl.dropboxusercontent.com/s/bryunty68sztia5/kazik_final_1.00.nes


1 Kwiecień :)

« Ostatnia zmiana: Kwietnia 02, 2021, 12:12:40 wysłana przez sdm »

*

Offline lubone

  • **
  • 272
Odp: Newsy z demosceny NES/Famicom
« Odpowiedź #138 dnia: Kwietnia 02, 2021, 01:14:52 »
sdm, co za news!!! Dzięki niebiosom!!! Na to czekałem od dawna. Od jutra zaczynam ogrywanie Kazika. Dzięki! :)

Prima Aprilis, zapomniałem... :D zaraz odpalam kompa, to sprawdzę co tam wrzuciłeś... ;)

Ja od siebie przekazuje info: Alwa's Awakening jest dostępne w wersji Beta do testów pod linkiem:

https://mailchi.mp/211baab541c7/alwas-awakening-nes-beta-is-now-live
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 02, 2021, 21:16:12 wysłana przez lubone »

*

Offline sdm

  • **
  • 102
Odp: Newsy z demosceny NES/Famicom
« Odpowiedź #139 dnia: Kwietnia 02, 2021, 22:22:11 »
Alwa's Awakening - zapowiada się super! To NESMAKER?

*

Offline lubone

  • **
  • 272
Odp: Newsy z demosceny NES/Famicom
« Odpowiedź #140 dnia: Kwietnia 03, 2021, 13:10:35 »
To jest gra, która wykonuje Brad Smith (Lizard), przekłada tytuł z PC na NES. Info już kiedyś wrzucałem tutaj: http://forum.contrabanda.eu/index.php?topic=1205.0

*

Offline sdm

  • **
  • 102
Odp: Newsy z demosceny NES/Famicom
« Odpowiedź #141 dnia: Kwietnia 04, 2021, 14:26:33 »
Stary projekt z 2015. Nie mam kodu źródłowego, jedynie ROM.

https://dl.dropboxusercontent.com/s/xzv4skjixg7avwe/lake_fever.nes

Wzorowana na "pixel-perfectowych" grach z A2600 dla masochistów. Ktoś to kiedyś odpalał w ogóle? Dziś próbowałem najlepsze score zrobić:

9778

Zastanawiam się czy nie ożywić projektu, jest prosty, można zrobić z ~16 ekranów. Obecnie score wyświetla się jedynie po przejściu całości ekranów, finalnie oczywiście byłby zawsze nawet jak straciliśmy życia.


*

Offline sdm

  • **
  • 102
Odp: Newsy z demosceny NES/Famicom
« Odpowiedź #142 dnia: Kwietnia 07, 2021, 17:37:59 »
Kilka całkiem nowych poziomów Kuku-Ruku skleconych gdy nudziłem się w wielkanoc:

https://dl.dropboxusercontent.com/s/lvmv76zvl8s4785/kuku-ruku_easter_2021_demo.nes

Tym razem wszystko w poziomie. Uproszczone, ułatwione, bez hardkorow itd.

« Ostatnia zmiana: Kwietnia 08, 2021, 10:07:51 wysłana przez sdm »

*

Offline daf

  • *****
  • 1425
Odp: Newsy z demosceny NES/Famicom
« Odpowiedź #143 dnia: Kwietnia 15, 2021, 09:05:43 »
No nareszcie jest i to w wersji kolekcjonerskiej
Jaka jest historia tego akurat kartridża, opowiedz coś. :D Która to w ogóle wersja gry tam w środku? Kto zaprojektował tak okropną grafikę na etykietę?

*

Offline sdm

  • **
  • 102
Odp: Newsy z demosceny NES/Famicom
« Odpowiedź #144 dnia: Kwietnia 15, 2021, 13:18:36 »
No wlasnie - co z tym projektem? Jest jakos oficjalnie przerwany czy trwa ?

A to kolejny moj wynalazek, z cyklu "gier robionych czakajac na przeciagajacy sie obiad"

https://dl.dropboxusercontent.com/s/w7pvyikfo49rpln/czarna_dziura.nes

Edit: W pliku jest maly update 0.18 poprawilem zauwazone bledy. Tradycyjnie rozwiniecie projektu zalezy od zainteresowania nim.

EDIT2: 0.20 gra nieco szybkich zmian, trudniej, szybsze enemy, szybkie strzelanie trwa dluzej.

« Ostatnia zmiana: Kwietnia 23, 2021, 13:20:04 wysłana przez sdm »

*

Offline lubone

  • **
  • 272
Odp: Newsy z demosceny NES/Famicom
« Odpowiedź #145 dnia: Kwietnia 16, 2021, 14:36:11 »
sdm klimat z Atari czuć w Twojej nowej produkcji. Fajne wybuchy wrogów, szczególnie jak jest ich więcej niż jeden to powstaje fajny efekt :)

*

Offline sdm

  • **
  • 102
Odp: Newsy z demosceny NES/Famicom
« Odpowiedź #146 dnia: Kwietnia 17, 2021, 12:40:41 »
Kilka zmian doszlo, dwa itemy do zestrzelenia - zabicie wszystkiego i szybkie strzelanie

*

Offline Mcin

  • **
  • 410
Odp: Newsy z demosceny NES/Famicom
« Odpowiedź #147 dnia: Kwietnia 19, 2021, 21:00:01 »
Fajna ta dziurwa, dynamiczna taka. Dodaj pan jakaś rosnąca z czasem presję, nie wiem, szybsze ziomki, więcej strzelające czy coś, bo jedyna wada to taka, że ciężko tu zginąć jak się nie chce, a przy stopniowaniu trudności może wyjdzie z tego jakiś turniejowy Score Attack!.
Przeszło mi tez przez myśl zrobienie z tego gry na Zapper, ot tak ładnie te wybuchy przypominają te z Clay Shooting.

Odp: Newsy z demosceny NES/Famicom
« Odpowiedź #148 dnia: Kwietnia 19, 2021, 21:50:42 »
Jo, tak jak pan Mcin powiedział. Trudniej, albo timer. Wybuchy pięknie zrobione!

*

Offline sdm

  • **
  • 102
Odp: Newsy z demosceny NES/Famicom
« Odpowiedź #149 dnia: Kwietnia 20, 2021, 19:55:44 »
Wszystko mozna :) Skoro w miare sie spodobala to posiedze i wprowadze wszelkie poprawki.

« Ostatnia zmiana: Kwietnia 23, 2021, 13:18:11 wysłana przez sdm »