Witam Was w kolejnej mojej solucji, tym razem na ruszt wziąłem Arkanoida, który został stworzony w 1986 roku, przez TAITO. Solucja pierwotnie powstała w 2011 roku
1. SterowaniePrawy i lewy D-pad - poruszanie się
A - wystrzelenie kulki, kulka może również "sama się wystrzelić", gdy mamy "opóźniony zapłon"
Start - pauza
2. Rundy Round 1
Round 2
Round 3
Round 4
Round 5
Round 6
Round 7
Round 8
Round 9
Round 10
Round 11
Round 12
Round 13
Round 14
Round 15
Round 16
Round 17
Round 18
Round 19
Round 20
Round 21
Round 22
Round 23
Round 24
Round 25
Round 26
Round 27
Round 28
Round 29
Round 30
Round 31
Round 32
Round 33
Round 34
Round 35
pierwszy i zarazem ostatni boss, wzorowany na wielkich posągach z wysp wielkanocnych, nie jest zbyt skomplikowany wystarczy nadupcać w niego naszą piłeczką, jedyny jego atak to strzelanie w naszym kierunku promieniem/pociskiem
3. Itemy i bonusy - zdobywamy 2 dodatkowe kulki, które pomagają nam w rozbijaniu bloczków. - nasza paletka staje się dłuższa. - nasza kulka zostaje spowolniona. - kulka przyklei się gdy dotknie naszej paletki - po zdobyciu tego itemu, nasza paletka będzie w stanie strzelać. - zdobywamy dodatkowe życie - przenosi nas do następnej planszy, na dole z prawej strony pojawi się teleport, wjedź w niego.Przeszkody:
Ciężko tych "felków" nazwać przeciwnikami, gdyż nam nic nie robią, jedynie są utrudnieniem w rozbijaniu bloczków, czyli są swego rodzaju przeszkodami. Przemieszczają się po całym ekranie.
Bloczki: +50 punktów.
+60 punktów.
+70 punktów
+80 punktów
+90 punktów
+100 punktów
+110 punktów
+120 punktów
- zostaną zniszczone po kilku trafieniach, po rozbiciu ich dostajemy +50 punktów
- są niezniszczalne
Rundy typu ''Z'', ''K'' lub ''X'' itp. pojawiają się tylko wtedy gdy użyjemy kodu na wybór leveli, wyjątkiem są poziomy od 1 do 9.
4. Menu1. Najwyższa ilość punktów do życia
2. Ilość punktów jakie zdobyliśmy
3. Ilość żyć
4. Runda na której jesteśmyTo na tyle, pozdrawiam!