41
Demoscena i gry homebrew / Odp: Newsy z demosceny NES/Famicom
« Ostatnia wiadomość wysłana przez sdm dnia Marca 31, 2024, 13:46:44 »Update. Poprawione sporo błędów, ale zapewne są ukryte jakieś jeszcze. W razie wykrycia proszę pisać
MMC1:
https://www.dropbox.com/scl/fi/9aea98v7az4xs13egafm0/sowa_wip_mmc1.nes?rlkey=oseco1dvadh3ivqxpq4ynv0c2&dl=1
MMC3:
https://www.dropbox.com/scl/fi/qi7akb7jmn4msv6gofntt/sowa_wip_mmc3.nes?rlkey=q1vb81tra3dk9e8hg5w4msmq2&dl=1
Linki z postu niżej są także po update, nieco inne poziomy:
MMC1:
https://www.dropbox.com/scl/fi/9aea98v7az4xs13egafm0/sowa_wip_mmc1.nes?rlkey=oseco1dvadh3ivqxpq4ynv0c2&dl=1
MMC3:
https://www.dropbox.com/scl/fi/qi7akb7jmn4msv6gofntt/sowa_wip_mmc3.nes?rlkey=q1vb81tra3dk9e8hg5w4msmq2&dl=1
Linki z postu niżej są także po update, nieco inne poziomy:
Zacny projekt. Ciekawe jak z progresem bo na stronie pisali o poznym 2020. Moze Covid cos namieszal.No i na koniec pytanie o Keystone Kapers - czy będziesz kontynuował projekt? (zatrzymał się z tego co wiem na v.0.13a i kuniec... a szkoda, bo doskonale się zapowiada)
Jeszcze wracajac do pytania: Robiac tego KK na NES, jednoczesnie bawilem sie w pewien "miszmasz" owej gry z Montezuma Revenege - roboczo nazwana "Kapitan Sowa na tropie". Na razie wstepnie ogarniety silnik sobie lezy, a czy wroce do KK i Sowy to raczej pewna sprawa.
https://dl.dropboxusercontent.com/s/eww9me21rlw5hi7/kapitan_sowa.nes (MMC3)
https://dl.dropboxusercontent.com/s/fule8wsxychv5kh/kapitan_sowa_mmc1.nes (MMC1)
Wczesniak ROM do potestowania, ekrany oczywiscie zrobione jedynie do testow wiec prosze nie doszukiwac sie sensu. Ogolnie podobnie jak w Montezuma, klucz otwiera drzwi, mieczyk umozliwia zabicie przeciwnika (tu zamiast mieczyka jest "cos", ale pewnie bedzie to grafika "pałki" policyjnej).
Filmik - dodane kilka zmian ostatnio: